ΚΑΙ ΗΧΗΣΑΝ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΑΣ… (από την Ε΄Τάξη)

Πώς μπορεί ένας ζωγραφικός πίνακας να γίνει ήχος, μελωδία;

Πώς μπορεί ο νους ενός παιδιού να πιάσει τις ίδιες νότες με το νου του φτασμένου ποιητή – μελωδού;

 

 

Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/676

3 σχόλια

    • Κατερινα προδανη στο 18/11/2013 στις 3:27 ΜΜ
    • Απάντηση

    Όλα τα ποιήματα είναι τέλεια. Το καθένα απο αυτά έχει κάτι το ιδιαίτερο!!!!!

    • ΣΟΦΙΑ ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΥ στο 23/04/2013 στις 7:36 ΜΜ
    • Απάντηση

    Πολύ δημιουργικά και ευφάνταστα τα κείμενα των παιδιών. Μπράβο λοιπόν στην κυρία Σοφία και στα παιδιά της.

    • Κατερίνα κασιμη στο 01/03/2013 στις 5:40 ΜΜ
    • Απάντηση

    Πολυ ενδιαφέρον ποιήματα,με πολλές ωραίες εικόνες.Ακουγονται πραγματικά σαν να έχουν γραφτεί από διάσημος συγγραφείς!!

Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση του email σας δεν θα δημοσιευθεί.

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς