Πώς μπορεί ένας ζωγραφικός πίνακας να γίνει ήχος, μελωδία;
Πώς μπορεί ο νους ενός παιδιού να πιάσει τις ίδιες νότες με το νου του φτασμένου ποιητή – μελωδού;
Πώς μπορεί ένας ζωγραφικός πίνακας να γίνει ήχος, μελωδία;
Πώς μπορεί ο νους ενός παιδιού να πιάσει τις ίδιες νότες με το νου του φτασμένου ποιητή – μελωδού;
Μόνιμος σύνδεσμος σε αυτό το άρθρο: https://blogs.sch.gr/8dimkoryd/archives/676
3 σχόλια
Όλα τα ποιήματα είναι τέλεια. Το καθένα απο αυτά έχει κάτι το ιδιαίτερο!!!!!
Πολύ δημιουργικά και ευφάνταστα τα κείμενα των παιδιών. Μπράβο λοιπόν στην κυρία Σοφία και στα παιδιά της.
Πολυ ενδιαφέρον ποιήματα,με πολλές ωραίες εικόνες.Ακουγονται πραγματικά σαν να έχουν γραφτεί από διάσημος συγγραφείς!!