Ένα μεγάλο ζωγραφισμένο φιδάκι, 1 ζάρι, κάρτες ερωτήσεων, πιόνια.
Ένα παιδί χρησιμοποιεί για πιόνι ένα άλλο παιδί. Ρίχνει το ζάρι. Το πιόνι μετακινείται τόσα κουτάκια όσα δείχνει ο αριθμός. Αν πέσει σε καρδιά προχωράει 2 τετράγωνα, αν πέσει στο θυμό πηγαίνει 2 πισω. Αν βρεθεί σε ερωτηματικό απαντά σε μια ερώτηση συναισθηματικού περιεχομένου. Αν η απάντηση είναι θετικη προχωράει 1 τετράγωνο αν όχι πηγαίνει 1 πίσω. Κερδίζει ο παίχτης που θα τελειώσει πρώτος τη διαδρομή.
Διασκεδάσαμε αρκετά και με τους 2 ρόλους.
Το παιχνίδι αφορά στη συναισθηματική αγωγή και χρησιμοποιήθηκε για την αξιολόγηση του εργαστηρίου δεξιοτήτων.