30 Ιανουαρίου, η γιορτή των τριών Ιεραρχών

Στις 30 Ιανουαρίου, κάθε χρόνο, γιορτάζουμε τη μνήμη των Τριών Ιεραρχών. Η γιορτή τους είναι γιορτή της παιδείας και των γραμμάτων, γιορτή των δασκάλων και των μαθητώνΜέσα από εικόνες αλλά και παρουσιάσεις συναδέρφων στο διαδίκτυο μάθαμε τα ονόματά τους, τη ζωή και το έργο τους , την προσφορά τους στα γράμματα, καθώς και κάποια από τα σοφά τους λόγια. Παίξαμε αρκετά  παιχνίδια ερωτήσεων στο διαδίκτυο, ζωγραφίσαμε πως φανταζόμαστε εμείς τον καλό δάσκαλο ή την καλή δασκάλα και φτιάξαμε τις δικές μας εικόνες.Οι 3 Ιεράρχες

Υγιεινή διατροφή

Το Εργαστήρι Δεξιοτήτων «Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» ολοκληρώθηκε τυπικά με την παρακάτω χειροτεχνία ωστόσο οι συζητήσεις  μας για την υγιεινή και την ισορροπημένη διατροφή δεν θα σταματήσουν ποτέ.

Υγιεινή Διατροφή

Το φεγγάρι του Γενάρη…

Αφού μιλήσαμε για τον πρώτο μήνα του χρόνου, τις  ονομασίες  του, την εποχή που ανήκει και παίξαμε με τα γράμματα που συνθέτουν τη λέξη ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ, πριν τον αποχαιρετήσουμε μάθαμε την παροιμία «Του Γενάρη το φεγγάρι, μοιάζει με μαργαριτάρι». Διαβάσαμε και ζωγραφίσαμε το υπέροχο παραμύθι του Éric Puybaret «O Φεγγαροσκεπαστής».Τα παιδιά είδαν εικόνες με τις φάσεις του φεγγαριού καθώς και σχετικό βίντεο. Στο τέλος δημιουργήσαμε τα δικά μας φεγγάρια με λαδοπαστέλ και νερομπογιές!Τμήμα1Τμήμα 2

Πάτησε πάνω στο βιβλίο για να παίξεις!Φεγγαροσκεπαστής

Η κυρά διατροφή…

Η υγιεινή διατροφή μονοπώλησε το ενδιαφέρον μας και όλη την προηγούμενη εβδομάδα. Πάρτε μια μικρή γεύση από όσα κάναμε…Μάθαμε για τις ομάδες τροφών και παίξαμε παιχνίδια από τη Βαλίτσα της Διατροφής από το Παιδικό Μουσείο.

Μαθαίνουμε τις ομάδες τροφών Πιχνίδια ΔιατροφήςΦτιάξαμε και ζωγραφίσαμε τις δικές μας πυραμίδες διατροφής…
Η διατροφική πυραμίδα που φτιάξαμε

Διατροφική πυραμίδα

Ζωγραφίζουμε τη διατροφικλη πυραμίδα 1Φτιάξαμε και γευτήκαμε υπέροχες φρουτοσαλάτες…

ΦρουτοσαλάταΤρώμε φρουτοσαλάτα

Με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού των Αγγλικών  και  προγράμματος τεχνητής νοημοσύνης δημιουργήσαμε στον υπολογιστή μας φανταστικές εικόνες με φρούτα! Εικόνες από την εφαρμογή Stable Diffusion

Πατώντας πάνω σε μερικά από τα βιβλία που διαβάσαμε μπορείτε να παίξετε!

Η κυρά διατροφή πρώτη στη διατροφή   Πριγκιπας λεμόνης Μια φορα ήταν η κολοτούμπα Θυμωμένα λαχανικά

Μην ξεχάσετε να φτιάξετε και τη δική σας Διατροφική πυραμίδα!

Πατώντας πάνω στην Υγιεινούλα που έφτιαξαν τα παιδιά του Ολοημέρου  Τμήματος χρήσιμες συμβουλές για την Υγιεινή των παιδιών.

Υγιεινούλα

Παιχνίδια από το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά

Πριν από λίγες μέρες έφτασαν στο Νηπιαγωγείο μας παιχνίδια από το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά.Σφηνοτουβλάκια, κατασκευές clics,επιτραπέζια για τη διατροφή και τις τέσσερις εποχές του χρόνου και κάρτες για τη δημιουργία ιστοριών θα κάνουν την καθημερινότητα των μαθητών πιο ευχάριστη. Ευχαριστούμε το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά από καρδιάς.Παιχνίδια από το Ίδρυμα Μελά

Υγιεινή διατροφή μέσα από του Arcimboldo την οπτική

Την τελευταία εβδομάδα ξεκινήσαμε το Εργαστήρι Δεξιοτήτων :«Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής». Tο πρόγραμμα υπάγεται στην θεματική ενότητα «Υγεία» στον κύκλο του «Ευ Ζην». Σκοπός του συγκεκριμένου προγράμματος είναι η εκπαίδευση των παιδιών του Νηπιαγωγείου στην υγιεινή και ισορροπημένη διατροφή. Η επίτευξη πραγματοποιείται μέσα από μια σειρά εργαστηρίων βιωματικής και ανακαλυπτικής μάθησης, σε συνδυασμό με τη χρήση και αξιοποίησης των ψηφιακών εργαλείων.  «Η κυρά Διατροφή –πρώτη στη μαγειρική» της Λητώ Τσακίρη και το παραμύθι «Μια φορά ήταν η Κολοτούμπα» της Σοφίας Μαντούβαλου μας βοήθησαν να κατανοήσουν τα παιδιά σιγά-σιγά τη σημαντικότητα της διατροφής στη συνολικής μας υγεία, το ρόλο της επιλογής τροφίμων με υψηλή διατροφική αξία και την αναγκαιότητα  αποφυγής τροφίμων με χαμηλή διατροφική αξία. Τα πρώτα  έργα των παιδιών μας για την υγιεινή διατροφή είναι εμπνευσμένα από το έργο του Ιταλού ζωγράφου Τζουζέπε Αρτσιμπόλντο (Giuseppe Arcimboldo)που είναι περισσότερο γνωστός για τη δημιουργία φανταστικών πορτραίτων αποτελούμενων εξ ολοκλήρου από αντικείμενα όπως φρούτα, λαχανικά, λουλούδια, ψάρια και βιβλία.

Τμήμα 1Τμήμα 2

Τα έργα των παιδιών μας ένα ένα

Τα παιδιά είχαν εμπνευστεί από τον Ιταλό ζωγράφο Giuseppe Arcimboldo και τρία χρόνια πριν με τρόπο λίγο διαφορετικό ….

Βασιλόπιτα για το 2024

Την Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2024 μοιράστηκε η καθιερωμένη για τη νέα χρονιά Βασιλόπιτα στα παιδιά του σχολείου μας. Ευχαριστούμε τους γονείς του Σπύρου, Μανώλη Σιακανδάρη και Βάλια Μακρή που πρόσφεραν τη Βασιλόπιτα στο Νηπιαγωγείο μας και τη μητέρα του Αλέξανδρου Ευαγγελία Χανιόγλου που πρόσφερε το δώρο. Επειδή τα κομμάτια της Βασιλόπιτας ήταν ήδη κομμένα έγινε κλήρωση. Τυχερός ήταν ο Επαμεινώνδας! Του ευχόμαστε να είναι πάντα τυχερός και καλότυχος!

Επίσκεψη στη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας

Στα πλαίσια του Σχεδίου δράσης «Φιλαναγνωσία, μια όμορφη κυρία!» την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου 2024 επισκεφτήκαμε με τους μαθητές μας τη Δημόσια Κεντρική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας. Γνωρίσαμε τον Τζερόμ, τον ήρωα της  τρυφερής ιστορίας του Πίτερ Χ. Ρέινολντς «Συλλέκτης λέξεων» και ανακαλύψαμε την μαγεία των λέξεων που μπορεί να είναι μικρές ή μεγάλες, ζεστές ή κρύες, ελαφριές, πολύχρωμες, να ενώνουν, να πληγώνουν, να εμψυχώνουν.. Στο τέλος φτιάξαμε τη δική μας ιστορία που τη ζωγραφίσαμε και την πήραμε μαζί μας. Το πιο σπουδαίο όμως που μάθαμε είναι πως όλοι μπορούμε μαζί μ΄ έναν ενήλικα να επισκεφτούμε την Βιβλιοθήκη και να δανειστούμε όποιο βιβλίο θέλουμε!Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη ΧαλκίδαςΕπίσκεψη στην Δημοτική Βιβλιοθήκη Χαλκίδας

Βράβευση του Νηπιαγωγείου μας με την Πράσινη σημαία των Οικολογικών Σχολείων

Το Νηπιαγωγείο μας μετά από τρία χρόνια συλλογικής προσπάθειας και μεθοδευμένων δράσεων για την αγάπη και την προστασία της φύσης, με την υιοθέτηση πρακτικών φιλικών προς το περιβάλλον με στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών, των γονέων τους, αλλά και της ευρύτερης τοπικής κοινωνίας βραβεύεται με την Πράσινη σημαία των Οικολογικών Σχολείων από την Ελληνική Εταιρία Προστασίας της Φύσης!

Μπράβο στα παιδιά μας! Ευχαριστούμε όλους τους γονείς που στήριξαν την προσπάθεια μας.

Το αύριο είναι τώρα!! Συνεχίζουμε..!!!

eco schools

βράβευση