Πάσχα 2024
Ήρθε πάλι η Πασχαλιά και τα παιδιά έμαθαν τα γεγονότα που αφορούν το Πάσχα, γνώρισαν τα έθιμα και διασκέδασαν με παραμύθια και πασχαλινές δραστηριότητες και κατασκευές. Αν και το διάστημα που είχαμε ήταν μικρό τα προλάβαμε όλα! Πασχαλινές κάρτες, κοτοπουλάκια, καλάθια, κουλούρια ,αυγά …ετοιμάστηκαν υπέροχα από χεράκια παιδικά! Πάρτε μια μικρή γεύση από όσα υπέροχα έφτιαξαν οι μαθητές μας…
Την τελευταία ημέρα πριν κλείσουμε οι μαθητές μας τραγούδησαν τα κάλαντα του Λαζάρου στο κέντρο της Χαλκίδας αναβιώνοντας ένα έθιμο που τείνει να ξεχαστεί. Κρατώντας τον στολισμένο «Λάζαρο» , με λουλούδια στα μαλλιά οι μικρές «λαζαρίνες» και οι υπόλοιποι μαθητές έψαλαν με κέφι τα κάλαντα και κατάφεραν να μεταδώσουν στους συμπολίτες μας το γιορταστικό πνεύμα της ημέρας. Μετά από αρκετές στάσεις σε υπηρεσίες και καταστήματα της πόλης μας οι μαθητές κατέληξαν στο Δημαρχείο της Χαλκίδας όπου η Αντιδήμαρχος ΑΜΕΑ κ. Κόντου, ο κ. Γιάννης Νέζης και η κ. Αϊδίνη μοίρασαν στα παιδιά λαμπάδες.



Διαβάστε το σχετικό άρθρο που μας αφιέρωσε το Evia Top πατώντας εδώ.
Καλό και ευλογημένο Πάσχα σε όλους σας!!
Στο παρακάτω Padlet θα βρείτε βίντεο, τραγούδια, παραμύθια και παιχνίδια σχετικά με το Πάσχα!
Επίσκεψη διατροφολόγου στο Νηπιαγωγείο μας
Στο πλαίσιο της μαθητικής εβδομάδας δράσης της Actionaid:«Η δύναμη στο πιάτο σου» και του Εργαστηρίου Δεξιοτήτων :«Ο Ρούλης ο Τροφούλης και η περιπέτειά του στον κόσμο της υγιεινής διατροφής» επισκέφτηκε το Νηπιαγωγείο μας η διαιτολόγος διατροφολόγος κ. Ελένη Φουσέκα. Μίλησε στα παιδιά με απλό και κατανοητό τρόπο για τις ομάδες τροφίμων, τη σημασία του πρωινού και της υγιούς και ισορροπημένης διατροφής. Ευχαριστούμε την κ. Ελένη Φουσέκα από καρδιάς.
Βεβαίωση συμμετοχής σε δράση
Βεβαίωση συμμετοχής του σχολείου μας στις εκδηλώσεις «Χαλκίδα: Πόλη της συμπερίληψης, Πόλη του ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ,ΟΛΟΙ ΕΝΑ»
Global Action Days 2024
«Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς»-Έπαινος συμμετοχής
Παιχνίδια από το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά
Χτες έφτασαν στο Νηπιαγωγείο μας παιχνίδια από το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά. Βασικό σετ κινητικών δεξιοτήτων ,στεφάνια και λωρίδες ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων, βίδες και παξιμάδια ,παιχνίδια με μικρές ιστορίες σε λογικές ακολουθίες. Ευχαριστούμε για άλλη μια φορά το Ίδρυμα Βασιλείου Γ. Μελά από καρδιάς.

Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2024 «Η δύναμη στο πιάτο σου»
Το σχολείο μας συμμετείχε στην «Μαθητική Εβδομάδα Δράσης 2024» της Action Aid που φέτος εστίασε στον πρώτο και δεύτερο Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης τη Μηδενική Φτώχεια και τη Μηδενική Πείνα. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη «Διατροφική Δικαιοσύνη», στη δίκαιη δηλαδή, πρόσβαση όλων των ανθρώπων στο φαγητό, μέσα από δραστηριότητες και βίντεο, εισήγαγε τους μαθητές και τις μαθήτριες, στην έννοια της θρεπτικής και επαρκούς τροφής για όλους και τους ενεργοποίησε να σκεφτούν τι μπορεί να σημαίνει να μην έχουν όλοι πρόσβαση σε αυτήν. Οι μαθητές μας έφτιαξαν ένα προσχέδιο της αφίσας που θα στείλουμε στον 1ο Μαθητικός Διαγωνισμός στο πλαίσιο της Μαθητικής Εβδομάδας Δράσης 2024 και γεύτηκαν ένα «υγιεινό και δίκαιο» πρωινό. Ευχαριστούμε τους που έφεραν τόσα καλούδια τους γονείς αλλά και τις μανούλες που επιμελήθηκαν την προετοιμασία του υγιεινού πρωινού.
Μερικά στιγμιότυπα από την «Ημέρα δίκαιου και υγιεινού πρωινού».
Όσα περίσσεψαν δόθηκαν στην Εθελοντική κοινωνική κουζίνα Χαλκίδας. Πίσω από την εικόνα ένα από τα βίντεο που είδαμε στην τάξη.
Η αφίσα που στείλαμε στο εκπαιδευτικό τμήμα συμμετέχοντας παράλληλα στο διαγωνιστικό μέρος της μαθητικής εβδομάδας δράσης.
«Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς»
Το 6ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας σε συνεργασία με το 20ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας, τη στήριξη του Δήμου Χαλκιδέων ,της αντιδημάρχου ΑΜΕΑ κ. Κόντου και της Φλόγας ονειρεύτηκαν και οργάνωσαν την «Μπουγάδα της ευτυχίας». Τα παιδιά αποτύπωσαν με φαντασία και κέφι σε μπλουζάκια τι τα κάνει ευτυχισμένα ,άπλωσαν τις πρωτότυπες μπουγάδες με τα μηνύματα τους στα σχολεία τους και έπειτα οι μπουγάδες όλων των σχολείων συγκεντρώθηκαν στην πλατεία Δικαστηρίων στέλνοντας μήνυμα αισιοδοξίας προς όλους. Η ακτιβιστική δράση «Απλώνω ευτυχία-Δυναμώνω τη φλόγα της καρδιάς» έγινε με στόχο την προαγωγή του εθελοντισμού, του πνεύματος αλληλεγγύης, αλλά και την ευαισθητοποίηση των παιδιών και της τοπικής κοινωνίας για τα παιδιά που νοσούν από καρκίνο στην Ελλάδα .Συγχαρητήρια σε όσους συμμετείχαν και βοήθησαν στην πραγματοποίηση της δράσης .Χίλια μπράβο και στους μαθητές μας που «άπλωσαν» την ευτυχία τους για καλό σκοπό. Μια μικρή γεύση από όσα υπέροχα κάναμε πριν και κατά τη διάρκεια της δράσης.
Για περισσότερες φωτογραφίες πατήστε εδώ.
Καπάκια για το Σύλλογο Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων Ν. Πέλλας
Κάθε χρόνο μαζεύουμε πλαστικά καπάκια γιατί σαν οικολογικό σχολείο θέλουμε να προστατεύουμε το περιβάλλον κάνοντας ανακύκλωση πλαστικού επίσης πολλές φορές χρησιμοποιούμε τα πλαστικά σε διάφορες κατασκευές μας μια και η επαχρησιμοποίηση χρήσιμων-άχρηστων υλικών ευνοεί τη δημιουργία πρωτότυπων και ευφάνταστων έργων. Φέτος τα καπάκια που μαζεύτηκαν ήταν πάρα πολλά και αποφασίσαμε να τα στείλουμε στο Σύλλογο Παραπληγικών και Κινητικά Αναπήρων Ν. Πέλλας. Με τον τρόπο αυτό ελπίζουμε να βοηθήσουμε στην αγορά αναπηρικών αμαξιδίων, αφού μια τέτοια αγορά απαιτεί 540.000 καπάκια, που αντιστοιχούν σε περίπου ένα τόνο πλαστικού.
Ευχαριστήρια επιστολή από το Σύλλογο Παραπληγικών και Αναπήρων Ν, Πέλλας.
Η συλλογή πλαστικών καπακιών εννοείται πως συνεχίζεται!




















