4η Ανθοκομική Έκθεση-Μια γιορτή προσφοράς και αγάπης

Την Πέμπτη 21 Μαΐου 2026 πραγματοποιήθηκε με μεγάλη επιτυχία η 4η Ανθοκομική Έκθεση του Νηπιαγωγείου μας, μια όμορφη δράση γεμάτη χρώματα, χαμόγελα και προσφορά. Τα έσοδα της έκθεσης θα διατεθούν για την ενίσχυση του Συλλόγου της  Φλόγας, στηρίζοντας παιδιά και οικογένειες που δίνουν καθημερινά τον δικό τους αγώνα. Η έκθεση οργανώθηκε με τη συμμετοχή και τη συνεργασία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών, οι οποίοι πρόσφεραν με αγάπη, δημιουργικότητα και εθελοντική διάθεση τον χρόνο και το μεράκι τους.Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε θερμά όλους όσοι συνέβαλαν στην πραγματοποίηση αυτής της ξεχωριστής δράσης. Μέσα από τη συνεργασία και την προσφορά, αποδείξαμε για ακόμη μία φορά πως όταν είμαστε ενωμένοι, μπορούμε να δημιουργήσουμε κάτι πραγματικά όμορφο. Ένα μεγάλο μπράβο στους μικρούς μας μαθητές, στους γονείς και σε όλους τους εθελοντές που βοήθησαν να ανθίσουν όχι μόνο τα λουλούδια μας, αλλά και οι καρδιές μας!

Μικροί ποδηλάτες, μεγάλες στιγμές!

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας διοργανώνει με χαρά τη 2η Ποδηλατοδρομία μας, μια όμορφη δράση γεμάτη κίνηση, συνεργασία και αγάπη για το περιβάλλον! Μικροί και μεγάλοι δίνουμε ραντεβού την Τετάρτη 3 Ιουνίου 2026, στις 6:00 μ.μ., στο Πάρκο Βούρκου, για ένα απόγευμα γεμάτο χαμόγελα, ποδήλατα και όμορφες στιγμές. Η δράση πραγματοποιείται στα πλαίσια του Σχεδίου  Δράσης «Μαθητές – Σχολείο – Γονείς: μια αλυσίδα ζωής» και στόχο έχει να ενισχύσει τη συνεργασία σχολείου και οικογένειας, να καλλιεργήσει την οικολογική συνείδηση και να προσφέρει στα παιδιά χαρούμενες εμπειρίες συμμετοχής και ομαδικότητας.

Ανακαλύπτοντας τη Χαλκίδα μέσα από φωτογραφίες

Στα πλαίσια των Σχεδίων Δράσης «Η πόλη μέσα από τα μάτια των παιδιών» και «Μαθητές – Σχολείο – Γονείς: μια αλυσίδα ζωής», σας προσκαλούμε να συμμετάσχετε στέλνοντας στο email του σχολείου φωτογραφίες από αξιοθέατα της Χαλκίδας, σε οριζόντια διάταξη και χωρίς παιδιά, έως την Τρίτη 26 Μαΐου 2026. Μέσα από τη δική σας ματιά, τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν καλύτερα την πόλη μας, να ανακαλύψουν όμορφες γωνιές της και να μοιραστούν εικόνες και εμπειρίες που αναδεικνύουν τη μοναδικότητα της Χαλκίδας. Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία και τη στήριξή σας!

Ένα ταξίδι στον Κόσμο του Δημήτρη Μυταρά

Η συμμετοχή μας στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό του MOMA week in Greece με τίτλο «Μαθαίνω για τον Δημήτρη Μυταρά» πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης :«Η πόλη μέσα από τα μάτια των παιδιών» και του Σχεδίου Δράσης: «Μαθητές – Σχολείο – Γονείς: Μια Αλυσίδα Ζωής». Μέσα από αυτή τη δημιουργική διαδρομή, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν άγνωστες πτυχές της ζωής και του έργου του σπουδαίου ζωγράφου Δημήτρη Μυταρά. Ανακάλυψαν στοιχεία της προσωπικότητάς του, παρατήρησαν το ιδιαίτερο ύφος των έργων του και ταξίδεψαν μέσα από τους πίνακές του. Ιδιαίτερη εντύπωση προκάλεσαν στα παιδιά οι πίνακες με θέμα τα καράβια. Με τη βοήθεια και τη συμμετοχή των γονιών τους, προσπάθησαν να αναπαραγάγουν έργα εμπνευσμένα από αυτά, δίνοντας τη δική τους ματιά, τη δική τους φαντασία και το δικό τους χρώμα. Η δράση αυτή δεν ήταν απλώς μια συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό. Ήταν μια εμπειρία συνεργασίας, έκφρασης και δημιουργίας. Τα παιδιά έμαθαν να παρατηρούν πίσω από την εικόνα, να αναζητούν τα συναισθήματα που κρύβει ένα έργο τέχνης και να εκφράζονται ελεύθερα μέσα από τη ζωγραφική.

Μπορεί  η συμμετοχή μας να μη συνοδεύτηκε από κάποια διάκριση, όμως σημασία έχει το ταξίδι. Και αυτό το ταξίδι ήταν γεμάτο γνώση, έμπνευση, συνεργασία και όμορφες στιγμές. Πατήστε πάνω στην εικόνα για να μάθετε περισσότερα για το σπουδαίο ζωγράφο της πόλης μας.

Σε όλους τους μαθητές που συμμετείχαν δόθηκε το παρακάτω Βραβείο Συμμετοχής.

Μια μεγάλη «Μπουγάδα Ευτυχίας» γέμισε την πόλη μας

Με πολλή χαρά, δημιουργικότητα και αγάπη πραγματοποιήθηκε και φέτος η δράση «Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα στην Καρδιά», μια πρωτοβουλία που έχει πλέον ξεχωριστή θέση στην καρδιά μικρών και μεγάλων. Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, το Νηπιαγωγείο μας, διοργάνωσε τη δράση «Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα στην καρδιά» με τη στήριξη του Δήμου Χαλκιδέων, σε συνεργασία με το Γραφείο ΑμεΑ του Δήμου Χαλκιδέων και το 20ο Δημοτικό Σχολείο Χαλκίδας. Μαζί μας ενώθηκαν αρκετές σχολικές μονάδες του Δήμου Χαλκιδέων, ενώ φέτος συμμετείχαν και αρκετά σχολεία από την Περιφέρεια, στέλνοντας όλοι μαζί ένα δυνατό μήνυμα αγάπης, προσφοράς και αλληλεγγύης. Τους ευχαριστούμε θερμά για τη συνεργασία, τη στήριξη και τη συγκινητική ανταπόκριση στη δράση, αποδεικνύοντας πως όταν οι άνθρωποι ενώνονται με κοινό σκοπό, μπορούν να χαρίσουν ελπίδα και χαμόγελα σε όσους το έχουν ανάγκη.Η πρωτοβουλία αυτή πραγματοποιείται προς όφελος του Συλλόγου Γονέων Παιδιών με Νεοπλασματική Ασθένεια «ΦΛΟΓΑ», με σκοπό να στηρίξει τα παιδιά που δίνουν καθημερινά τη δική τους μάχη με τον καρκίνο στην Ελλάδα. Στα πλαίσια της δράσης την Τετάρτη 13 Μαΐου απλώσαμε τη δική μας «μπουγάδα ευτυχίας» έξω από το σχολείο μας, γεμάτη με τις όμορφες δημιουργίες των παιδιών.

Δύο ημέρες αργότερα, στις 15 Μαΐου, οι μπουγάδες όλων των σχολείων ενώθηκαν στην Πλατεία Δικαστηρίων, μετατρέποντας το κέντρο της πόλης σε μια μεγάλη γιορτή αγάπης και αισιοδοξίας. Απλώσαμε ξανά την μπουγάδα μας..

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να ξαναδούν τις μπλούζες τους μία-μία και να μοιραστούν τι σημαίνει «ευτυχία» για το καθένα ξεχωριστά. Ακολούθησε η ανάγνωση του παραμυθιού «Τα Φλάφ της Ευτυχίας» από γονέα, ενώ στη συνέχεια τα παιδιά ζωγράφισαν σε χαρτί τι είναι ευτυχία για εκείνα και μοίρασαν τις ζωγραφιές τους στον κόσμο, σκορπίζοντας χαμόγελα και αισιοδοξία. Ακόμη, τραγούδησαν μαζί με τη Δήμαρχο της πόλης και με παιδιά από άλλα σχολεία, συμμετέχοντας όλοι μαζί σε μια όμορφη και συγκινητική εμπειρία γεμάτη χαρά, συναίσθημα και ελπίδα.

Η δράση αυτή αποτέλεσε για όλους μας μια ξεχωριστή εμπειρία που ευχόμαστε να συνεχιστεί και να γίνει θεσμός για την πόλη μας, μεταφέροντας κάθε χρόνο το μήνυμα της αγάπης, της προσφοράς και της αλληλεγγύης. Σας ενημερώνουμε ότι, για τη στήριξη της προσπάθειας αυτής, θα πραγματοποιηθεί Ανθοκομική Έκθεση στον χώρο του σχολείου μας στις 21 Μαΐου. Σας περιμένουμε όλους να στηρίξετε τη δράση μας και να γίνετε κι εσείς μέρος αυτής της όμορφης πρωτοβουλίας!

Μικρές καρδιές, μεγάλα όνειρα… ένα μπλουζάκι γεμάτο αγάπη!

Μια υπέροχη και ιδιαίτερα συγκινητική έκπληξη περίμενε όλα τα παιδιά του 6ου Νηπιαγωγείου Χαλκίδας από τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας! Με πολλή αγάπη, φροντίδα και αστείρευτο μεράκι, ο Σύλλογος προσέφερε σε όλα τα παιδιά λευκά αναμνηστικά μπλουζάκια, που στην πίσω πλευρά έγραφαν το όμορφο και τόσο ξεχωριστό σύνθημα:
«Και εγώ αγαπώ το 6ο Νηπιαγωγείο Χαλκίδας». Τα μπλουζάκια παραδόθηκαν μέσα σε υπέροχα διακοσμημένα κουτιά, φτιαγμένα με μεράκι και αγάπη, κάνοντας τη στιγμή ακόμη πιο ξεχωριστή και μαγική για τους μικρούς μας μαθητές. Μαζί με το δώρο, τα παιδιά παρέλαβαν και μια συμβολική πετρούλα, η οποία “όριζε” μια μελλοντική συνάντηση για τα παιδιά που ετοιμάζονται να ανοίξουν τα φτερά τους για το Δημοτικό. Μια μικρή πετρούλα με μεγάλη αξία, που θα θυμίζει πάντα τη φιλία, τις στιγμές και τους δεσμούς που δημιουργήθηκαν στο Νηπιαγωγείο. Η ημερομηνία της συνάντησης ορίστηκε για τις 17 Μαΐου 2031 ως μια όμορφη υπόσχεση πως οι παιδικές φιλίες και οι αναμνήσεις δεν χάνονται ποτέ. Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων για την υπέροχη αυτή πρωτοβουλία, τη στήριξη και την αγάπη που δείχνει καθημερινά στα παιδιά του σχολείου μας.

Ανθοκομική Έκθεση Αγάπης & Προσφοράς για τη «Φλόγα»

Με ιδιαίτερη χαρά σας προσκαλούμε στην Ανθοκομική Έκθεση που διοργανώνει το Νηπιαγωγείο μας, στο πλαίσιο της δράσης «Απλώνω Ευτυχία – Δυναμώνω τη Φλόγα της Καρδιάς», σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων την Πέμπτη 21 Απριλίου 2026. Η εκδήλωση έχει φιλανθρωπικό χαρακτήρα και στόχο την οικονομική ενίσχυση του Συλλόγου Φλόγα, που στηρίζει με αγάπη και αφοσίωση παιδιά με νεοπλασματικές ασθένειες και τις οικογένειές τους. Στην έκθεσή μας θα έχετε την ευκαιρία να θαυμάσετε και να αποκτήσετε όμορφα λουλούδια και φυτά, να δείτε μοναδικές παιδικές δημιουργίες με θέμα τα λουλούδια και, παράλληλα, να συμβάλετε έμπρακτα σε έναν σκοπό γεμάτο αγάπη, ελπίδα και προσφορά.Με κάθε μικρή συμμετοχή, βοηθάμε να ανθίσει το χαμόγελο και η αισιοδοξία στα παιδιά που δίνουν τον δικό τους μεγάλο αγώνα. Η παρουσία και η στήριξή σας θα αποτελέσουν για όλους μας δύναμη και έμπνευση, ώστε να απλώσουμε μαζί χαρά και να δυναμώσουμε τη φλόγα της ελπίδας! Σας περιμένουμε όλους!

«Απλώνουμε Ευτυχία, δυναμώνουμε τη Φλόγα στην καρδιά!» – Μια δράση αγάπης και προσφοράς από το Νηπιαγωγείο μας

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό ξεκινήσαμε και φέτος την προετοιμασία των δράσεών μας για το πρόγραμμα «Απλώνω Ευτυχία, δυναμώνω τη Φλόγα στην Καρδιά», που πραγματοποιείται με σκοπό την ενίσχυση του Συλλόγου Φλόγα. Το σχολείο μας οργανώνει, μαζί με το 20ο Δημοτικό Σχολείο και το Δήμο Χαλκιδέων, για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τη σπουδαία αυτή πρωτοβουλία, γεμίζοντας τις τάξεις μας με χαμόγελα, δημιουργία και αγάπη. Αρχικά, συζητήσαμε με τα παιδιά τι σημαίνει για εκείνα η ευτυχία και πώς μπορούν να τη βρίσκουν στην καθημερινότητά τους. Οι μικροί μαθητές εξέφρασαν με μοναδικό τρόπο τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους και, μέσα από αυτή τη συζήτηση, δημιουργήσαμε την αφίσα της δράσης μας. Πάνω σε μικρές χάρτινες μπλούζες, τα παιδιά ζωγράφισαν όσα τους κάνουν ευτυχισμένους, αποτυπώνοντας με χρώματα και φαντασία την παιδική τους ματιά στη χαρά της ζωής.

Στη συνέχεια, την Πέμπτη 7 Μαΐου 2026, στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης: «Μαθητές – Σχολείο – Γονείς: Μια Αλυσίδα Ζωής» υποδεχθήκαμε με μεγάλη χαρά γονείς των μαθητών μας στο Νηπιαγωγείο. Μαζί με τα παιδιά συμμετείχαν δημιουργικά στη δράση, βοηθώντας στη ζωγραφική και το άπλωμα της «μπουγάδας της ευτυχίας». Οι μικροί μας καλλιτέχνες ζωγράφισαν τις μπλούζες τους, εκφράζοντας μέσα από αυτές τι σημαίνει ευτυχία για τους ίδιους, και όλοι μαζί απλώσαμε με ενθουσιασμό τις δημιουργίες μας μέσα στις τάξεις.

Ανυπομονούμε να δούμε τη χαρούμενη αυτή μπουγάδα να απλώνεται έξω από το σχολείο μας, αλλά και στην Πλατεία Δικαστηρίων, όπου θα πραγματοποιηθεί η μεγάλη δράση, μεταφέροντας το μήνυμα της αγάπης, της προσφοράς και της ελπίδας σε όλη την κοινότητα.

Γιατί η ευτυχία… όταν απλώνεται, μεγαλώνει!

Χρόνια πολλά μαμά!

Στο πλαίσιο του Σχεδίου Δράσης «Μαθητές – Σχολείο – Γονείς: Μια Αλυσίδα Ζωής», την Παρασκευή 8 Μαΐου 2026 είχαμε τη χαρά να υποδεχτούμε στο Νηπιαγωγείο μας τις αγαπημένες μαμάδες των μαθητών μας και να μοιραστούμε μαζί τους μια ξεχωριστή, γεμάτη συγκίνηση και αγάπη γιορτή, αφιερωμένη στη Γιορτή της Μητέρας. Υποδεχτήκαμε τις αγαπημένες μαμάδες με την προβολή ενός ξεχωριστού βίντεο αφιερωμένου στη μητέρα, όπως αυτή αποτυπώθηκε μέσα από γνωστούς πίνακες ζωγραφικής.

Αρχικά, οι μαμάδες κλήθηκαν να αναγνωρίσουν το πορτρέτο τους, όπως το είχε δημιουργήσει το δικό τους παιδί με τη δική του μοναδική ματιά.

Στη συνέχεια, οι μαμάδες συμμετείχαν σε διασκεδαστικά παιχνίδια μαζί με τα παιδιά τους, δημιουργώντας όμορφες στιγμές συνεργασίας, χαράς και επικοινωνίας.

Τραγούδησαν με κέφι για τις μανούλες τα τραγούδια πίσω από τα πορτρέτα των μαμάδων.

  porteta

Οι μαθητές είχαν επίσης ετοιμάσει με πολλή αγάπη χειροποίητες κάρτες και μικρά δώρα, τα οποία πρόσφεραν στις μητέρες τους με ιδιαίτερη τρυφερότητα.

Η γιορτή ολοκληρώθηκε με την προβολή ενός συγκινητικού βίντεο, στο οποίο παρουσιάστηκαν ζωγραφιές των παιδιών για τις μαμάδες τους, συνοδευόμενες από τα δικά τους λόγια για το γιατί τις αγαπούν.

Ήταν μια ημέρα γεμάτη συναίσθημα, χαμόγελα και όμορφες αναμνήσεις, που επιβεβαίωσε για ακόμη μία φορά τη σπουδαιότητα της συνεργασίας σχολείου και οικογένειας στη ζωή των παιδιών μας.

Παγκόσμιες Ημέρες Δράσης 2026

Με πολλή χαρά συμμετείχαμε στις Παγκόσμιες Ημέρες Δράσης στο σχολείο μας, μια δράση που μας έδωσε την ευκαιρία να προσεγγίσουμε τη διατροφή με δημιουργικότητα, συνεργασία και περιβαλλοντική ευαισθησία. Ξεκινήσαμε ανακαλύπτοντας τα χρώματα και τη δύναμη των τροφίμων, δημιουργώντας μοναδικά τοπία και πορτρέτα με φρούτα και λαχανικά. Τα παιδιά «έπαιξαν» με τα υλικά, εξερεύνησαν υφές και σχήματα και στο τέλος απόλαυσαν τις δημιουργίες τους, κατανοώντας τη σημασία της υγιεινής και εποχιακής διατροφής.

Στη συνέχεια, γνωρίσαμε καλύτερα τα όσπρια και τους σπόρους, αυτούς τους μικρούς «θησαυρούς» της διατροφής. Τα παιδιά πειραματίστηκαν κάνοντας διαχωρισμούς με βάση την αφή και τον ήχο, ενώ δημιούργησαν όμορφα σχέδια με αλατοζύμη, καλλιεργώντας τη φαντασία και τις αισθήσεις τους.

Μέσα από τη δραστηριότητα της χαρτογράφησης, παρακολουθήσαμε το «ταξίδι» των τροφίμων από τον τόπο παραγωγής τους μέχρι το πιάτο μας, γεμίζοντας τον χάρτη της Ελλάδας και συζητώντας τη σημασία των τοπικών προϊόντων. Παράλληλα, παρατηρήσαμε ετικέτες τροφίμων και μάθαμε να αναγνωρίζουμε βασικές πληροφορίες, κάνοντας τα πρώτα βήματα προς πιο συνειδητές επιλογές.Δεν έλειψε φυσικά και η πράξη! Ετοιμάσαμε παραδοσιακές συνταγές, όπως τζατζίκι και χωριάτικη σαλάτα, ανακαλύπτοντας τη χαρά της συνεργασίας και της δημιουργίας μέσα από το μαγείρεμα. Στο πλαίσιο της δράσης, οι γονείς συμμετείχαν ενεργά, μοιράζοντας τις δικές τους αγαπημένες συνταγές στο padlet του σχολείου και ενισχύοντας τη σύνδεση σχολείου και οικογένειας.Μέσα από όλες αυτές τις δραστηριότητες, τα παιδιά κατανόησαν ότι κάθε γεύμα έχει μια ιστορία και ότι οι επιλογές μας επηρεάζουν τόσο την υγεία μας όσο και τον πλανήτη. Ήταν μια πλούσια εμπειρία γεμάτη δημιουργία, μάθηση και χαρά!

Και φυσικά ήρθε η επιβράβευση της συμμετοχής μας