Μετά την ανακοίνωση της πρόθεσης συγκρότησης της περιβαλλοντικής ομάδας στο σχολείο, καθηγητές και μαθητές συγκεντρώθηκαν στην Αίθουσα Χρωμάτων προκειμένου να συζητήσουν όλοι μαζί για το περιεχόμενο της δράσης της Ομάδας για τη φετινή χρονιά.
Αφού θυμήθηκαν όλοι μαζί στιγμές της περσινής χρονιάς, βλέποντας φωτογραφίες και παρακολουθώντας βίντεο από τις δράσεις της περσινής περιβαλλοντικής Ομάδας, Διαβάστε όλο το άρθρο »










