Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού

Η Ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και του Εκφοβισμού είναι η 6η Μαρτίου, η οποία καθιερώθηκε πανελληνίως από το Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού. Στο σχολείο μας έγιναν δράσεις, διαβάσαμε σχετικά παραμύθια, όπως “Τα χέρια δεν είναι για να δέρνουμε”του Μάρτιν Αγκάσι , ” Η Μόνα πάει σχολείο”. “Τα χέρια δε χτυπάνε, τα χέρια αγαπάνε”, είδαμε σχετικά βίντεο, εκφράσαμε τα συνασθήματά μας και όλοι μαζί κατασκευάσαμε ομαδικές εργασίες!!!

IMG 4740 IMG 4548 IMG 4729

Στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας!!!!

Οι μαθητές και οι εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου μας είχαν τη χαρά και την τιμή να επισκεφτούν τη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας -Μουσείο Γ.Ι. Κατσίγρα, να περιηγηθούν στη μόνιμη Συλλογή της Πινακοθήκης και να θαυμάσουν έργα σπουδαίων ζωγράφων καθώς επίσης και να μάθουν για το σπουδαίο ευεργέτη Γ.Ι. Κατσίγρα ο οποίος χάρισε στην πόλη μας έναν ανεκτίμητο θησαυρό. Η Συλλογή Γ.Ι. Κατσίγρα δημιουργήθηκε στο διάστημα 1950-1965 από τον γιατρό Γεώργιο Κατσίγρα (1914 – 1998) και περιλαμβάνει 780 έργα – ζωγραφικά, χαρακτικά και σχέδια – από τον 19ο μέχρι τα μέσα του 20ου αιώνα.Ευχαριστούμε θερμά την κυρία Παπανικολάου Ελένη και τον κύριο Κωνσταντίνο Δουλούδη που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των μικρών μαθητών καθόλη τη διάρκεια της ξενάγησης!!!

Θαυμάζοντας τον τεράστιο πίνακα του Αστεριάδη Αγήνωρ με τίτλο: “Πολιτεία” όπου απεικονίζει τη Λάρισα μια παλιότερης εποχής!!!

IMG 2853

Αστεριάδης Αγήνωρ Τρίπτυχο έργων “Σεισμός” με αφορμή το σεισμό που έπληξε τη Λάρισα το 1954

IMG 4414

Η αγροτική ζωή στο θεσσαλικό κάμπο!!!

IMG 4417

Ιδιαίτερη έμφαση δώσαμε στην “Προσωπογραφία του Κωνσταντίνου Μ.  Μελά”  1879 έργο του Νικηφόρου Λύτρα και  στον πίνακα “Η Συζήτηση”, έργο του Γεραλή Απόστολου όπου διακρίναμε βιβλία και προσπαθήσαμε να φανταστούμε ποιο μπορεί άραγε να είναι το περιεχόμενό τους;;;;;; και πόσο εύκολο ήταν να τυπωθεί και να αγοραστεί ένα βιβλίο εκείνη την εποχή;;;; Τα βιβλία άραγε ήταν προνόμιο όλων των παιδιών ή μόνο των πλουσίων;;;;;

Οι απορίες των μαθητών έγιναν η αφορμή να κάνουμε μία αναδρομή στο παρελθόν και στη σχέση των παιδιών με τα βιβλία τις παλαιότερες εποχές!!

IMG 4432 IMG 4440

“Νυφικό φόρεμα” του Γιολδάση 1928 και “Η Συζήτηση” του Γεραλή Απόστολου!!

IMG 4442 1IMG 4438 1

Θαυμάζοντας έργα σπουδαίων ζωγράφων!!!

IMG 4445IMG 4448 Αντιγραφή

Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν πίνακες για ανθρώπους με προβλήματα όρασης και να τους αγγίξουν με κλειστά μάτια!!!

IMG 4422 Αντιγραφή

“Παζαριώτες στη γέφυρα του Πηνειού” Από την αγροτική ζωή στον θεσσαλικό κάμπο αντλεί τη θεματογραφία του ο Γιολδάσης στο συγκεκριμένο έργο, καθώς περιγράφει διεξοδικά ένα στιγμιότυπο από την πορεία των παζαριωτών, των αγροτών δηλαδή που φορτωμένοι την πραμάτεια τους, ζώα αλλά και τρόφιμα, κατευθύνονται προς το χώρο του παζαριού για να διαθέσουν τα προϊόντα τους που απεικόνιζε τη γέφυρα στον Πηνειό ποταμό.  Μιλήσαμε λοιπόν για τις ασχολίες των κατοίκων που ζούσαν δίπλα στον ποταμό Πηνειό εκείνη την εποχή και οι μικροί μαθητές συμπλήρωσαν τον πίνακα ζωγραφίζοντας δικές τους  εικόνες!!

c 29IMG 4452 Αντιγραφή

Οι μαθητές στο κυλικείο της Πινακοθήκης απολαμβάνουν το δεκατιανό τους!!!

IMG 2841 Αντιγραφή

Ζωγραφίζουμε τον αγαπημένο μας πίνακα εμπνευσμένοι από την επίσκεψή μας στη Δημοτική Πινακοθήκη Λάρισας!!! Το “Νυφικό φόρεμα”, η “Προσωπογραφία Κωνσταντίνου Μ.  Μελά”, ο “Σεισμός” κ. α.  είχαν την τιμητική τους!!!!!

IMG 4498 IMG 4500IMG 4497IMG 4525

«Εγγραφές μαθητών/τριών στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26»

ΦΩΤΟ

Τηλ.  56ου Νηπιαγωγείου Λάρισας: 2410  626704

Email  σχολείου: mail@56nip-laris.lar.sch.gr

Προϊσταμένη Νηπιαγωγείου: Τσιάνα Βασιλική

Ώρες επικοινωνίας 12.10μ.μ. – 13.00 μ.μ. καθημερινά

Η περιοχή ευθύνης του 56ου Νηπιαγωγείου Λάρισας, με αφετηρία τη συμβολή των οδών Κωνσταντίνου Ροδόπουλου και Ζακύνθου περιλαμβάνει την περιοχή η οποία περικλείεται από τις οδούς:

Ξυλοκάστρου, Τζένης Καρέζη, Παιωνίου, όρια δημοτικής έκτασης, Ζακύνθου, Κωνσταντίνου Ροδόπουλου, Χατζηκυριάκου Γκίκα, Βασίλη Τσιτσάνη, Ξυλοκάστρου.

Για το σχολικό έτος 2025-2026 οι  εγγραφές στο Νηπιαγωγείο θα πραγματοποιηθούν από 5 έως 24 Μαρτίου 2025. Τα απαραίτητα δικαιολογητικά θα πρέπει να προσκομισθούν στο νηπιαγωγείο ή να σταλούν συμπληρωμένα σε μορφή pdf στο email του σχολείου έως τις 31/3/2025.

Εγγράφονται στα Νηπιαγωγεία για το σχολικό έτος 2025-26, μαθητές γεννημένοι το 2020 και το 2021.

ΟΙ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ  ΓΟΝΕΙΣ.

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΑΙΤΗΣΗ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

Ι. ΑΙΤΗΣΗ ΓΟΝΕΑ/ΚΗΔΕΜΟΝΑ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΕΓΓΡΑΦΗΣ

α. Για την εγγραφή του νηπίου/προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα: 

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής (https://proti-eggrafi.services.gov.gr/) και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του.
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία «Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet).
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (προαιρετικά) και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του. Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα: α) τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του νηπίου/προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,

β) τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,

γ) το ονοματεπώνυμο άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας. (προαιρετικά)

δ) εάν επιθυμεί τη φοίτηση του νηπίου/προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα,  στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής ή στο Αναβαθμισμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα.

ε) τα στοιχεία των συνοδών των νηπίων/προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα ενώ παράλληλα επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του νηπίου/προνηπίου».

 ΣΤΗΝ ΣΧ. ΜΟΝΑΔΑ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ  ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΜΙΣΤΟΥΝ Ή ΣΤΑΛΟΥΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΣΤΟ EMAIL  ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ( mail@56nip-laris.lar.sch.gr  ) ΜΕΧΡΙ 31/3/2025  ΤΑ ΕΞΗΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ:

  1. Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή,  (Α.Δ.Υ.Μ.  ), συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού. adym_
  2. Βιβλιάριο Εμβολίων, του μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια
  3. Βεβαίωση Φοίτησης  άλλου/λων τέκνου/ων, που φοιτά/τούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν από τον Διευθυντή/ντρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας  (προαιρετική).
  4. Αίτηση γονέα ΑΙΤΗΣΗ-ΤΟΥ-ΓΟΝΕΑ-ΓΙΑ-ΕΓΓΡΑΦΗ
  5.  Έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του ότι επιθυμεί την εγγραφή του παιδιού του στο νηπιαγωγείο μας. ypefthyni-dilosi-nomou-105-n-1599-86-word
  6. Υπεύθυνη Δήλωση για ασφαλή αποχώρηση ΥΠΕΥΘΥΝΗ-ΔΗΛΩΣΗ-ΓΙΑ-ΑΣΦΑΛΗ-ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ
  7. Αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο τμήμα (εάν επιθυμεί τη φοίτηση του μαθητή στο ολοήμερο τμήμα ή στο Διευρυμένο ολήμερο ).   1. ΔΗΛΩΣΗ-ΓΟΝΕΑ-ΓΙΑ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-2025-26
    2.   _ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ( 13.00-17.30) 
  8. Βεβαίωση από ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ., ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, εφόσον υπάρχει, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.

Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΓΓΡΑΦΗΣ ΣΤΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

α. Στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα ή  στο Διευρυμένο Ολοήμερο Πρόγραμμα δύνανται να εγγράφονται όλοι οι μαθητές που επιθυμούν χωρίς προϋποθέσεις. 1. ΔΗΛΩΣΗ-ΓΟΝΕΑ-ΓΙΑ-ΟΛΟΗΜΕΡΟ-2025-26

2. ΔΗΛΩΣΗ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ(13.00 – 17.30)

β. Προϋποθέσεις συμμετοχής μαθητών στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής (7:45-8:30):                                       1.Στο Τμήμα Πρόωρης Υποδοχής δικαίωμα συμμετοχής έχουν νήπια/προνήπια τα οποία είναι εγγεγραμμένα και φοιτούν στο προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα.  2.Ο ελάχιστος αριθμός για τη λειτουργία του Τμήματος Πρόωρης Υποδοχής είναι τα 5 νήπια/προνήπια.  3.Ο χρόνος προσέλευσης στο συγκεκριμένο τμήμα είναι 7:45-8:00.

Τα προνήπια που ήδη φοιτούσαν στο νηπιαγωγείο μας κατά το τρέχον σχολικό έτος, εγγράφονται αυτεπάγγελτα.  Για όσους μαθητές επιθυμούν να εγγραφούν στο ολοήμερο τμήμα θα πρέπει οι γονείς να επικοινωνήσουν μαζί μας και να προσκομίσουν αίτηση εγγραφής στο ολοήμερο.

Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε πρόβλημα στην διενέργεια  της εγγραφής επικοινωνήστε μαζί μας.

Η προϊσταμένη 

Τσιάνα Βασιλική

Οδηγίες χρήσης για κηδεμόνες       manual_parents

Σας επισυνάπτω την εγκύκλιο εγγραφών μαθητών/τριών στο νηπιαγωγείο.

ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ ΕΓΓΡΑΦΩΝ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ

ΧΩΡΟΤΑΞΙΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΜΗΠΙΑΓΩΓΕΙΩΝ ΛΑΡΙΣΑΣ

Καλή Αποκριά!!!

IMG 4395 IMG 4388IMG 4493

Η τρελή Αποκριά έφτασε και τα μικρά παιδιά χαίρονται περισσότερο απ’ όλους τη  γιορτή αυτή . Την Τσικνοπέμπτη λοιπόν ντυθήκαμε Αρλεκίνοι – αφού διαβάσαμε την ιστορία του Αρλεκίνου –  χορέψαμε, τραγουδήσαμε, διασκεδάσαμε και περάσαμε όμορφα!

IMG 4324 Αντιγραφή IMG 2753 Αντιγραφή IMG 2781

Ντυθήκαμε Ζορό και πριγκίπισσες!!!

IMG 4351 Αντιγραφή IMG 4358 Αντιγραφή

Φτιάξαμε κλόουν, Αρλεκίνο  και διάφορες μάσκες!!!!

IMG 4393 IMG 4391 IMG 4343 IMG 2745 IMG 4401 IMG 4398 IMG 4397IMG 4395

Επίσης κάναμε αποκριάτικο πάρτυ στο σχολείο μας!!!! Ντυθήκαμε μασκαράδες, χορέψαμε Γαϊτανάκι, τραγουδήσαμε, φάγαμε λιχουδιές και περάσαμε τέλεια!!!

IMG 2822 Αντιγραφή IMG 2817 Αντιγραφή IMG 4376

Ευχαριστούμε θερμά το Σύλλογο Γονέων για την προσφορά των εδεσμάτων, για τη δωρεά των χυμών για όλους τους μαθητές μας και ευχόμαστε Καλή Αποκριά!!!!!!!!

2ο Εργαστήριο Δεξιοτήτων “Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς”

Εργαστήρια Δεξιοτήτων  << Με τα ζώα έτσι κι αλλιώς>>

ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ: ΦΡΟΝΤΙΖΩ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ

Υποθεματική: Ζωοφιλία, δικαιώματα ζώων και  αειφορία

Σκοπός του προγράμματος είναι η βελτίωση γνώσεων, στάσεων και αξιών ,κυρίως όμως δεξιοτήτων των μαθητών /τριών σε σχέση με τα ζώα .

Ζητούμενο είναι οι μαθητές από μικρή ηλικία να προβληματίζονται για όσα συμβαίνουν γύρω τους , να συνεργάζονται και να αλληλοεπιδρούν, να ενεργοποιούν τη φαντασία τους και να δημιουργούν, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες ,σχεδιάζοντας και υλοποιώντας δράσεις

1ο Εργαστήριο: άνθρωποι και ζώα

Τα παιδιά μιλούν και ζωγραφίζουν το αγαπημένο τους ζωάκι

1

Μιμούνται κινήσεις και χαρακτηριστικά αγαπημένων ζώων

3 4

2ο Εργαστήριο: Ταξινομίες ζώων

Τα παιδιά ταξινομούν καρτέλες ζώων, σε ζώα της στεριάς ,της θάλασσας και σε ζώα που πετούν

5 6 7 8

Ταξινομίες σε θηλαστικά και ωοτόκα

10 11

3ο Εργαστήριο :Τα εξωτερικά μέρη των ζώων και η χρησιμότητά τους

-Σε εικόνες διακρίνουν τα μέρη του σώματος διαφορετικών ζώων

12 1

-παρακολουθούν το μύθο του Αισώπου: Η αλεπού και το λελέκι

με τον οποίο προβληματίζονται για τη χρησιμότητα κάποιων εξωτερικών μερών των ζώων

https://www.youtube.com/watch?v=tDIKtmx7h-U

13

4ο Εργαστήριο :Τα σπίτια των ζώων-Ζώα υπό εξαφάνιση

-Τα νήπια παρατηρούν φωλιές διαφόρων ζώων

14

– δημιουργούν τις δικές τους φωλιές δουλεύοντας σε ομάδες

15 16 17 18

-Μαθαίνουν για τα ζώα που είναι υπό εξαφάνιση και για τις αιτίες εξαφάνισής τους

19 20

5ο Εργαστήριο : Αδέσποτα ζώα -Ζώα σε αιχμαλωσία –Κακοποίηση ζώων

Συζητήσαμε για τα αδέσποτα ζωάκια και για τα ζώα που κακοποιούνται.

Τα παιδιά παρακολούθησαν και συγκινήθηκαν με   το παραμύθι

<<ο αλυσοδεμένος ελέφαντας>> του Χόρχε Μπουκάι

https://www.youtube.com/watch?v=YGdELOJ8yYg

21

Ζωγράφισαν το παραμύθι

22

6ο Εργαστήριο: Διάχυση ,Αξιολόγηση/αναστοχασμός του εργαστηρίου των ζώων

Τα παιδιά δημιούργησαν το δικό τους παραμύθι με ήρωες ζώα , με  τον τίτλο << 4 φίλοι σε χειμερία νάρκη>>

23

Τέλος, ζωγράφισαν ότι τους έκανε εντύπωση και ότι τους άρεσε από το εργαστήριο δεξιοτήτων <<Με τα ζώα, έτσι κι αλλιώς>>

24

e book “4 Φίλοι σε χειμερία νάρκη”

Οι μαθητές μας έγιναν συγγραφείς και εικονογράφοι και δημιούργησαν το δικό τους βιβλίο με τίτλο:  

  “4 φίλοι σε χειμερία νάρκη”!!!! Μπράβο στα παιδιά και στη δασκάλα τους!!!

Ημέρα ασφαλούς Διαδικτύου!

Messenger creation 1325600371969612
Η ασφάλεια στο διαδίκτυο αποτελεί ένα από τα πλέον επίκαιρα ζητήματα της εποχής. Η αυξημένη έκθεση των παιδιών στις νέες τεχνολογίες από πολύ μικρή ηλικία καθιστά απαραίτητη την ανάγκη ορθής ενημέρωσης των παιδιών επί του ζητήματος αξιολόγησης των προσλαμβανόμενων πληροφοριών που απαιτεί κατά κύριο λόγο κριτική σκέψη.Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με δράσεις στην Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου.Συγκεκριμένα στην προσπάθεια αυτή αξιοποιήθηκε υλικό για το Νηπιαγωγείο από το https://saferinternet4kids.gr/, σχετικό με την ασφαλή χρήση και άντληση πληροφοριών από το Ίντερνετ και τα κοινωνικά δίκτυα.Στο σημείο αυτό παρακολουθήστε το βίντεο με τίτλο “Ασφάλεια στο internet με απλά λόγια! ” που εντοπίσαμε στην ιστοσελίδα του SaferInternet4kids | SaferInternet4kids και συζητήσαμε σχετικά. Στη συνέχεια δημιουργήσαμε με τα παιδιά ατομικά laptop.

“Η κούκλα ως εκπαιδευτικό εργαλείο”: Εκπαιδευτική επιμόρφωση νηπιαγωγών στο Δημοτικό Κουκλοθίασο Τιριτόμπα

494149382 2445200805854000 4285938443771065835 n

Το Δίκτυο Νηπιαγωγείων των 3ου ,19 ου, 27 ου ,56 ου, 61 ου και Αγ. Αναργύρων , σε συνεργασία με το Δημοτικό Κουκλοθέατρο και το Μουσείο Κούκλας του Δήμου Λαρισαίων, διοργάνωσαν εκπαιδευτική επιμόρφωση για νηπιαγωγούς, με επίκεντρο την αξιοποίηση της κούκλας ως εκπαιδευτικού εργαλείου στο νηπιαγωγείο.

Η δράση, που φιλοξενήθηκε στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους του Δημοτικού Κουκλοθέατρου και του Μουσείου Κούκλας, είχε ως στόχο να αναδείξει τις πολλαπλές δυνατότητες που προσφέρει η κούκλα στη διαδικασία της μάθησης και της ανάπτυξης των παιδιών μέσα από τη δημιουργικότητα και τη φαντασία.

Το πρόγραμμα περιλάμβανε:

Γνωριμία με τα υλικά και τις τεχνικές κατασκευής κούκλας: Εισαγωγή στις βασικές μεθόδους δημιουργίας κούκλας και στις δυνατότητές τους.

Εμψύχωση της κούκλας: Πρακτικές ασκήσεις για την απόδοση κίνησης, φωνής και συναισθημάτων, που θα βοηθήσουν στην ενεργοποίηση της συμμετοχής των παιδιών.

Ασκήσεις στη σκηνή: Εφαρμογή των τεχνικών με τις κούκλες της παράστασης του Δημοτικού Κουκλοθέατρου, ενισχύοντας την αλληλεπίδραση και την αφήγηση.

Η κούκλα ως εργαλείο μάθησης: Διερεύνηση τρόπων με τους οποίους η κούκλα μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την υποστήριξη της γλώσσας, της επικοινωνίας, της συναισθηματικής έκφρασης και της συνεργασίας.

Μια πρωτοβουλία του Δικτύου Νηπιαγωγείων για να εμπλουτίσουν την εκπαιδευτική τους πρακτική με δημιουργικά μέσα και να ενισχύσουν τη σύνδεση με τους μαθητές τους μέσω του κουκλοθέατρου.

494176950 2445200942520653 3587970801447644698 n 494150274 2445200965853984 8728379556997272 n 494052394 2445200535854027 6979786296707496088 n

Καλή χρονιά!!!! 2025 Ευχές!!!!

IMG 2601 IMG 2609

Στο 56ο  Νηπιαγωγείο Λάρισας  κόψαμε την καθιερωμένη βασιλόπιτα για το νέο έτος – δωρεά του  Συλλόγου Γονέων και Κηδεμόνων  – και παρουσία μελών του Συλλόγου – και ευχηθήκαμε στους μαθητές μας,  στους εκπαιδευτικούς, στους γονείς  και στο βοηθητικό προσωπικό:

“Το 2025 να μας χαρίσει υγεία, χαρά και δημιουργικότητα”

“Καλή χρονιά σε όλους”!!!

Οι τυχεροί μαθητές των τριών τμημάτων έλαβαν από ένα συμβολικό δώρο, βιβλία!!! Ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας για την προσφορά του (τις βασιλόπιτες των 3 τριών τμημάτων και τα δώρα που έλαβαν οι μαθητές), τα μέλη του Συλλόγου Γονέων για την παρουσία τους, καθώς και το ζαχαροπλαστείο Οικονόμου για την προσφορά της βασιλόπιτας των εκπαιδευτικών.

IMG 2610 IMG 2562 Αντιγραφή IMG 2550 IMG 2559 Αντιγραφή IMG 2597 Αντιγραφή

Παιχνίδια και κατασκευές για το 2025!!!

IMG 2613IMG 2543 Αντιγραφή IMG 2623

“Οι Δωροευχές του Τραλαλλάμ”

IMG 4201

Στο Νηπιαγωγείο μας   στο πλαίσιο  του Σχεδίου  δράσης  που υλοποιείται κατά τη φετινή σχολική χρονιά  με θέμα: “Το βιβλίο αγαπώ και τον τίτλο του αρχειοθετώ”οι μαθητές είχαν τη χαρά να γνωρίσουν ένα βιβλίο διαφορετικό,  ένα βιβλίο μαγικό που παρουσιάζει στην πόλη μας και στα μικρά παιδιά όμορφες ιστορίες!!!!!!

Ήρθε λοιπόν στο σχολείο μας Το Μαγικό Βιβλίο της Κάκιας Χαλήμαγα  με την κ. Ρία Τριανταφύλλου και παρουσίασε  την Χριστουγεννιάτικη παράσταση:“Οι δωροευχές του Τραλαλλάμ”. Μία παράσταση που μιλάει για την αγάπη, την ευγένεια και μεταδίδει όμορφα μηνύματα με αφορμή τη γιορτή των Χριστουγέννων που πλησιάζει!!! Σας ευχαριστούμε θερμά!!!

IMG 4205IMG 4209