
-Mε τους Συγγραφείς συζητάμε για τα βιβλία τους

-Mε τους Συγγραφείς συζητάμε για τα βιβλία τους
Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (Ιnternational Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966. Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα, που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.
Το κείμενο και η εικονογράφηση της αφίσας φέτος έρχονται από την Ελλάδα!
Το μήνυμα που έγραψε ο Βαγγέλης Ηλιόπουλος (υποψήφιος για το H. C. Andersen Award 2018 για τη συγγραφή) «Είμαι ένα βιβλίο. Διάβασέ με» και το εικαστικό της αφίσας 2023 που ζωγράφισε η Φωτεινή Στεφανίδη (υποψήφια για το H. C. Andersen Award 2004 για την εικονογράφηση) θα μεταφέρουν σε όλον τον κόσμο την αγάπη για την ανάγνωση, μέσα από την οποία αναδεικνύονται οι πανανθρώπινες αξίες της ισότητας και της συμπερίληψης, της αλληλεγγύης και του σεβασμού στον «άλλο».

Με αφορμή την ημέρα αυτή, μιλήσαμε με τους μαθητές όλων των τάξεων για τη σημασία αυτής της ημέρας, τον σπουδαίο παραμυθά Χανς Κρίστιαν Άντερσεν, τους συντελεστές ενός βιβλίου αλλά και τα δικαιώματα του αναγνώστη. Αναζητήσαμε δανειστικές βιβλιοθήκες στην πόλη μας και γνωρίσαμε διαδικτυακά την Εθνική Βιβλιοθήκη της Ελλάδας. Στη συνέχεια, φτιάξαμε τους δικούς μας σελιδοδείκτες! Ευχαριστούμε πολύ την κ. Γεωργία Παλούκου, δασκάλα της Β’ τάξης, για την πολύτιμη βοήθειά της.

Το Σάββατο 1η Απριλίου εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο και αναλάβαμε δράση για τον καλλωπισμού του σχολείου! Ξεκινήσαμε από τις γραμμές των γηπέδων μας και το κλάδεμα των οπωροφόρων δέντρων. Τα αποτελέσματα ήταν εντυπωσιακά!
Ευχαριστούμε θερμά τους/τις εκπαιδευτικούς, τους γονείς και τους μαθητές που συμμετείχαν στη δράση. Επίσης, ευχαριστούμε θερμά τον Σύλλογο ?Γονέων και Κηδεμόνων για την προσφορά των χρωμάτων:
Πριν το βάψιμο…
μετά…
Μετά το κλάδεμα…
Την Παρασκευή 24 Μαρτίου 2023 πραγματοποιήθηκε από κοινού με το 51ο Νηπιαγωγείο και παρουσία γονέων των μαθητών εορταστική εκδήλωση για την Εθνική Επέτειο της 25ης Μαρτίου. Την εκδήλωση προετοίμασε η ΣΤ΄ Τάξη με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού ΠΕ 70 κ. Πανούτσου Ουρανίας της εκπαιδευτικού Φυσικής Αγωγής κ. Μαίρης Ποτού και του εκπαιδευτικού Μουσικής κ. Αναγνωστόπουλου Ιωάννη. Αρχικά παραδόθηκε η σημαία στη σημαιφόρο και στους/στις παραστάτες της 2ης περιόδου. Στη συνέχεια οι μαθητές αναφέρθηκαν στο ιστορικό γεγονός της Επανάστασης του 1821 απαγγέλοντας ποιήματα και διαβάζοντας σχετικά κείμενα και αποσπάσματα από ιστορικές πηγές. Στο ενδιάμεσο οι μαθητές και οι μαθήτριες χόρεψαν παραδοσιακούς χορούς με το άκουσμα ιστορικών δημοτικών τραγουδιών. Παράλληλα, μεικτή χορωδία από μαθητές της Γ, Δ, Ε & ΣΤ Τάξης τραγούδησε επετεικά τραγούδια. Συγχαρητήρια στους μαθητές μας και στους εκπαιδευτικούς για την οργάνωση και παρουσίαση της εκδήλωσης!
Ζήτω η 25η Μαρτίου 1821!
Χρόνια Πολλά!
Για άλλη μια χρονιά οι μαθητές και οι μαθήτριες της Ε & ΣΤ Τάξης συμμετείχαν την Πέμπτη την 23/03/2023 στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Φυσικών Δημοτικού «Αριστοτέλης», που διοργάνωσαν το Τμήμα Φυσικής του Πανεπιστημίου Αθηνών και η Ελληνική Εταιρεία Φυσικής για την Επιστήμη και την Εκπαίδευση, υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας.
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες αλλά και στους εκπαιδευτικούς για τη συμμετοχή τους στον διαγωνισμό!
Δείτε τα θέματα με τις απαντήσεις τους:
Ε Τάξη: Arist2023_DimE (1)
ΣΤ Τάξη:Arist2023_DimST
Αγαπητοί γονείς,
Σας ενημερώνουμε ότι οι εγγραφές μαθητών στην Α΄ Τάξη του Δημοτικού Σχολείου και στο Ολοήμερο Πρόγραμμα έχουν παραταθεί έως και τη Δευτέρα 27/3/2023. Δείτε τη σχετική εγκύκλιο:
Σας παρουσιάζουμε τα αποτελέσματα της έρευνας που πραγματοποιήθηκε με αποστολή ερωτηματολογίου προς τους γονείς και τους μαθητές, στα πλαίσια του σχεδίου δράσης της 2ης ομάδας με θέμα την ασφαλή πλοήγηση των μαθητών -τριών στο διαδίκτυο.
Στόχος της έρευνας που πραγματοποιήθηλκε στους μαθητές της Δ, Ε & ΣΤ Τάξης ήταν να ανιχνεύσουμε το βαθμό ενημερωσής τους για θέματα που αφορούν την ασφάλεια στο διαδίκτυο.
Αντίστοιχα στην έρευνα που πραματοποιήθηκε προς τους γονείς ήταν να ανιχνεύσουμε κατά πόσο είναι ενήμεροι για τους κινδύνους του διαδικτύου, τη δραστηριότητα των παιδιών τους σε αυτό, καθώς και τρόπους για να τα προστατέψουν από πιθανούς κινδύνους. Μας απάντησαν συνολικά 21 γονείς, τους οποίους και ευχαριστούμε θερμά.
Δείτε τα αποτελέσμτα της έρευνας για τους μαθητές:
Δείτε τα αποτελέσματα της έρευνας για τους γονείς: