Μαθαίνοντας για τα ορυκτά της Λαυρεωτικής

ΣΑΛΟΝΙ 1 1
ΣΑΛΟΝΙ 1 1

Στα πλαίσια του προγράμματος eTwinning με τίτλο Underground Stories,  και τη θεματική μας για τα ορυκτά, που παράλληλα συνδέεται και με το εργαστήρι δεξιοτήτων με τίτλο : “Για αρχή το έδαφος“,  επισκέφθηκαν το σχολείο μας η επιστημονική υπεύθυνη του Γεωπάρκου Λαυρεωτικής, κα Μωραϊτη Ευγενία, Γεωλόγος- Παλαιοντολόγος μαζί με τους εθελοντές και μέλη του Γεωπάρκου κ. Ηρακλή Κατσαρό και κ. Βασίλειο Στεργίου. Μας μίλησαν για τη Γη και πώς αυτή σιγά σιγά δημιουργήθηκε. Τα στρώματα της Γης , το φλοιό της και πώς σταδιακά παρουσίασε όλες αυτές τι μεταβολές στο έδαφος που δημιούργησαν σιγά σιγα με την πάροδο των χρόνων τα ορυκτά.  Το Λαύριο, ο τόπος μας, είναι διάσημος για το λόγο αυτό σε όλο τον κόσμο καθώς συγκαταλέγεται στα Γεωπάρκα της UNESCO!!!

Μας έδωσαν πληροφορίες για τη χρησιμότητά τους στην καθημερινότητά μας, αλλά και την αξία τους!!! Μια απίστευτη εμπειρία για τους μικρούς μας μαθητές και μεγάλη μας τιμή!!!

Σας ευχαριστούμε πολύ!!!

 

Τσικνοπέμπτη με κέφι και χαρά!

Γιορτάσαμε την ημέρα της Τσικνοπέμπτης με τους μαθητές μας μασκαρεμένους, με ένα ξέφρενο πάρτι και με εδέσματα που πρόσφερε ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του σχολείου μας! Ευχαριστούμε πολύ και τους γονείς που στήριξαν την εκδήλωση!!!

Επίσκεψη στο Βιοτεχνικό Βιομηχανικό Εκπαιδευτικό Μουσείο Λαυρίου

Σήμερα το σχολείο μας είχε τη χαρά να επισκεφτεί το Βιοτεχνικό Βιομηχανικό Εκπαιδευτικό Μουσείο Λαυρίου για να παρακολουθήσουμε το βιωματικό πρόγραμμα  “Μια φορά κι έναν καιρό ήταν ένας εργάτης”.

Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου 2025

bc9f6fdd 305a 46e3 b8c3 2b85cc4fa3a2
bc9f6fdd 305a 46e3 b8c3 2b85cc4fa3a2

Η Ημέρα Ασφαλούς Διαδικτύου προσφέρει την ευκαιρία να αναδείξουμε τις θετικές χρήσεις της ψηφιακής τεχνολογίας και να διερευνήσουμε το ρόλο που όλοι διαδραματίζουμε συμβάλλοντας στη δημιουργία μιας καλύτερης και ασφαλέστερης διαδικτυακής κοινότητας. Φέτος η ημέρα ασφαλούς διαδικτύου θα εορταστεί την Τρίτη 13 Φεβρουαρίου. Το νηπιαγωγείο  μας ανήκει στα σχολεία  υποστηρικτές της Ημέρας, που έμπρακτα ενώνουν τις φώνες τους μαζί μας για ένα ασφαλέστερο και ποιοτικότερο διαδίκτυο για εμάς και τα παιδιά μας.Όλοι έχουμε την ευθύνη να κάνουμε τη διαφορά στο διαδίκτυο.

Χάρτης Υποστηρικτών και τρόποι υποστήριξης SID

0ecdfd3f d42f 4787 9cdf cb025fae3d17 03f40068 6d97 4b2e 8564 cc539cc4b209 995201f6 c06b 408d a301 4f3824d65698 bc9f6fdd 305a 46e3 b8c3 2b85cc4fa3a2 cdb8211b 43b7 4bec 912f e7b93cff39e4

Πρόγραμμα διατροφικής αγωγής από το Κέντρο Υγείας Λαυρίου

Το Τμήμα Επισκεπτριών Υγείας του Κέντρου Υγείας Λαυρίου, υλοποιεί
δράση στο πλαίσιο Αγωγής Υγείας για την «ΔΙΑΤΡΟΦΙΚΗ ΑΓΩΓΗ» στις
σχολικές μονάδες της περιοχής ευθύνης του, για την ενημέρωση και την
αυξημένη ευαισθητοποίηση των μικρών μαθητών.

Η εν λόγω δράση αξιοποιεί υλικό παρουσιάσεων με θέμα «Τρώω έξυπνα,
νιώθω καλά» για το Νηπιαγωγείο.

Σκοπός του θεματικού άξονα είναι η ενημέρωση και η ευαισθητοποίηση των
παιδιών και των νέων σχετικά με τη μεγάλη σημασία και αξία της
διατροφικής αγωγής καθώς είναι πλέον γνωστό και επιστημονικά
αποδεδειγμένο ότι η ορθή και ισορροπημένη διατροφή αποτελεί προϋπόθεση
για τη σωστή νοητική, πνευματική, σωματική και ψυχική ανάπτυξη των
παιδιών. Η διατροφική εκπαίδευση είναι προτιμότερη στα πρώτα στάδια
της παιδικής ζωής, καθώς καθορίζει τις διατροφικές συνήθειες στην
ενήλικη ζωή, ενώ η έγκαιρη διατροφική εκπαίδευση και παρέμβαση
προλαμβάνει λανθασμένες διατροφικές συμπεριφορές και συνήθειες και
καθυστερεί τα νοσήματα φθοράς. Ο χώρος του σχολείου μπορεί να γίνει
βασικός άξονας και πυλώνας της διατροφικής εκπαίδευσης των
μαθητών/τριων.

 

Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας

Στα πλαίσια των χριστουγεννιάτικων δραστηριοτήτων μας επισκεφτήκαμε την Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου τη Δημοτική Βιβλιοθήκη της πόλης μας για να διαβάσουμε χριστουγεννιάτικες ιστορίες!H κυρία Βάγια και η κυρία Άντη ήταν όπως πάντα πολύ φιλόξενες και η ατμόσφαιρα “μύριζε ” Χριστούγεννα!Πέράσαμε υπέροχα και ανανεώσαμε το ραντεβού μας για τη νέα χρονιά!

 

Συνάντηση με την ομάδα από τα Οικολογικά Σχολεία

Συνάντηση πραγματοποιήθηκε με την ομάδα Erasmus από τα Οικολογικά σχολεία που συμμετέχουν στο πρόγραμμα “Food in schools and climate change-What’s the connection?” υπο την αιγίδα της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας της Φύσης ΕΕΠΦ, στο 1ο δημοτικό σχολείο Παιανίας, με σκοπό να συζητήσουμε και να οργανώσουμε τις επόμενές μας δράσεις αναφορικά με το πρόγραμμα που συνεχίζουμε και τη φετινή σχολική χρονιά. 

Σχολεία από όλες τις βαθμίδες αντάλλαξαν ιδέες και προτάσεις για τις επόμενές μας δράσεις, με την υπεύθυνη του προγράμματος Βέρα Βορύλλα.

578f1c21 0599 477f be6d 411c9c9bd230 326fa145 68c4 44c1 9835 9146d23b2c89

Good Actions for a better world/ Underground Stories calendar

logo underground stories
logo underground stories

Καλικάντζαροι εμφανίστηκαν αυτή την περίοδο και η Άρια μας ζήτησε να βρούμε καλές πράξεις, για να τις βάλουμε σε ένα ημερολόγιο αντίστροφης μέτρησης μέχρι την Πρωτοχρονιά! Και έτσι και έγινε!

Πατήστε την αντίστοιχη ημέρα και ανακαλύψτε δοκιμάζοντας να κάνετε όσο πιο πολλές καλές πράξεις μπορείτε!

Screenshot 41

https://app.myadvent.net/calendar?id=ncpkfmtob7rwctdnxj3972n35jci4je0

Εργαστήρια Δεξιοτήτων – ΖΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ-ΕΥ ΖΗΝ

 

 

 

 

Το θέμα των εργαστηρίων Δεξιοτήτων για τη θεματική ενότητα ΕΥ ΖΗΝ είχε τον τίτλο:

“Επάνω στο σταφύλι … γίναμε όλοι φίλοι”

Το πρόγραμμα αυτό επικεντρώνεται στην καλλιέργεια της φιλίας, δηλαδή των δεξιοτήτων που απαιτούνται για τη δημιουργία «θετικών διαπροσωπικών σχέσεων, οι οποίες χαρακτηρίζονται από διάφορους βαθμούς ισότητας, αμοιβαίας καλοπροαίρετης διάθεσης, στοργής ή/και αλληλοβοήθειας» (Rawlins, 2007, σελ. 1788). Οι μαθητές και οι μαθήτριες ανέπτυξαν δεξιότητες για την αποτελεσματική συμμετοχή σε διάλογο, εξασκήθηκαν στην ενεργητική ακρόαση, έμαθαν να αναγνωρίζουν και να διαχειρίζονται τα συναισθήματά τους, εκτίμησαν τη συντροφικότητα, αναγνώρισαν πότε γίνονται στόχος εκφοβιστικών συμπεριφορών και πώς να αντιδρούν κατάλληλα, ενώ ταυτόχρονα διδάχθηκαν τη σημασία της τήρησης κανόνων, της επίλυσης διαφορών και της εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τους άλλους μέσω αλληλεγγύης και φιλοκοινωνικών δράσεων.

(Πηγή: ΙΕΠ, www.iep.edu.gr )

 

Rawlins, W. K. (2007). Friendship: Interpersonal aspects. In G. Ritzer (Ed.), The
Blackwell encyclopedia of sociology (pp. 1788–1791). Oxford: Blackwell Publishing.