no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ

Συγγραφέας: | 25/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ |

Φόρτωση PDF…

κάτω από: Γενικά

ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ

Συγγραφέας: | 25/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΓΙΟΡΤΗ ΑΠΟΦΟΙΤΗΣΗΣ |

Φόρτωση PDF…

κάτω από: Γενικά

Διάχυση του Προγράμματος Erasmus+

Συγγραφέας: | 12/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Διάχυση του Προγράμματος Erasmus+ |

Στο πλαίσιο διάχυσης των στόχων  του Ευρωπαϊκού Προγράμματος, του σχολείου μας υλοποιήθηκαν μια σειρά από Δράσεις, ( εκτός των  προγραμματισμένων Δράσεων ) όπως:

α) η χρήση μικρών κάδων Ανακύκλωσης, ( κίτρινοι για χαρτί προς ανακύκλωση και μπλε για πλαστικά αντικείμενα ), όχι μόνον στο χώρο του σχολείου ( σε κάθε σχολική αίθουσα και στον προαύλιο χώρο ), αλλά και στα σπίτια των παιδιών καθώς και σε άλλους κοινόχρηστους χώρους.

 

β) η φύτευση αρωματικών φυτών ( βασιλικός, θυμάρι, δυόσμο, μέντα ), τόσο στα σχολικά παρτέρια, αλλά και στα σπίτια των μαθητών/τριών.

 

γ) η συμμετοχή μας σε διάφορες δράσεις – εκδηλώσεις άλλων φορέων, όπως ο Φο.Δ.Σ.Α. κτλ. Πιο συγκεκριμένα την Παρασκευή 7 Ιουνίου 2019 ο Φο.Δ.Σ.Α. οργάνωσε στην κεντρική πλατεία της Θήβας εκδήλωση ευαισθητοποίησης των πολιτών, για την προστασία του Περιβάλλοντος και της σωστής διαχείρισης του νερού, στο πλαίσιο εορτασμού, της παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος.

 

Οι μαθητές και οι μαθήτριές μας λοιπόν που συμμετέχουν στο Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα παρουσίασαν το τραγούδι του Προγράμματος, του οποίου οι στίχοι, η μουσική και η χορογραφία είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνον των παιδιών και των τεσσάρων ( 4 ) χωρών που συμμετέχουν στο Erasmus+. Επιπλέον παρουσιάστηκε ένα θεατρικό δρώμενο, με θέμα τη μόλυνση των υδάτων και πώς μπορούμε να επέμβουμε άμεσα για να σταματήσει αυτό το φαινόμενο. Τέλος τα παιδιά μας συμμετείχαν ενεργά στα « παιχνίδια » ενημέρωσης του Φο.Δ.Σ.Α. Ήταν μια εξαιρετική εκδήλωση και τα παιδιά μας καταχειροκροτήθηκαν από τους παρευρισκόμενους.

       

         

κάτω από: Γενικά

Αποτελέσματα σχ. έτους 2018-19

Συγγραφέας: | 11/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Αποτελέσματα σχ. έτους 2018-19 |

Από αύριο Τετάρτη 12/06/19 ξεκινά η επίδοση των βαθμολογιών της τρέχουσας σχολικής χρονιάς. Λόγω σοβαρού τεχνικού προβλήματος στην αντίστοιχη ψηφιακή πλατφόρμα του Πανελλήνιου Σχολικού Δικτύου δεν κατέστη αυτό εφικτό, από σήμερα. Παρακαλούμε αύριο, πριν προσέλθετε στο σχολείο , καλέστε τηλεφωνικά ( 2262027433 ) για να το επιβεβαιώσετε.

κάτω από: Γενικά

Το σχολείο μας συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος

Συγγραφέας: | 06/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολείο μας συμμετέχει στον εορτασμό της Παγκόσμιας Ημέρας Περιβάλλοντος |

Σας περιμένουμε!


κάτω από: Γενικά

Το σχολείο μας πάει..Πολωνία! ( Erasmus+)

Συγγραφέας: | 03/06/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολείο μας πάει..Πολωνία! ( Erasmus+) |

Ξημερώματα της 13ης Μαΐου 2019, ( ημέρα Δευτέρα ) ξεκίνησε το ταξίδι μας για την Πολωνία. Πρόκειται για την τελευταία κινητικότητα, στο πλαίσιο του Προγράμματος που αφορά καθηγητές και μαθητές και συμμετείχαν οι εκπαιδευτικοί – συνοδοί: κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, ΠΕ 11, Βάλλιου Δήμητρα, ΠΕ 06 και Ζιώγου Καλλιόπη, ΠΕ 01 και οι μαθητές/τριες ( Β’ & Γ’ Γυμνασίου ): Καρατσιβούδης Γεώργιος, Κοκοντίνη Αναστασία, Μαυρίδη Παρασκευή, Νίκας Χρήστος, Βάσου Σωτηρία, Καλογερίδου Ιωάννα, Πελώνης Βασίλειος και Τσιατσιμά Αγγελική, με προορισμό την περιοχή Czarna, νοτίως της χώρας.

 

Μετά από ένα πολύωρο ταξίδι, με ενδιάμεσο προορισμό τη Βιέννη, λόγω ανταπόκρισης της πτήσης μας φτάσαμε στον προορισμό μας το απόγευμα,  όπου τύχαμε θερμής υποδοχής από τη Δ/νση τους σχολείου, τους καθηγητές και τους γονείς των παιδιών που θα φιλοξενούσαν τους μαθητές/τριές μας. Άπαντες αποσυρθήκαμε για ξεκούραση, διότι την επόμενη μέρα ξεκινούσαν οι Δράσεις μας!

  

Το άλλο πρωί λοιπόν ( 14 Μαΐου 2019, ημέρα Τρίτη ) γίναμε δέκτες θερμότατης επίσημης υποδοχής στο σχολείο από τους φορείς της εκπαιδευτικής κοινότητας, ξεναγηθήκαμε στο σχολείο, όπου εντυπωσιαστήκαμε από τις εγκαταστάσεις του μεταξύ άλλων, όπως ο χώρος του Εστιατορίου των μαθητών και το Κολυμβητήριο. Επίσης ξεκίνησαν και οι πρόβες του μουσικο – χορευτικής επένδυσης του τραγουδιού όλου του Προγράμματος. Το απόγευμα ξεναγηθήκαμε στις εγκαταστάσεις διαχείρισης των υδάτων της περιοχής και παρουσιάστηκαν στο σχολείο, σχετικές εργασίες και στατιστικά.

 

 

 

Έπειτα όλες οι αποστολές απασχολήθηκαν άκρως δημιουργικά φτιάχνοντας αφίσες με θέμα: Water saving actions. Όλα τα παιδιά κινητοποιήθηκαν, με εντυπωσιακά αποτελέσματα! Το πρόγραμμα της ημέρας έκλεισε με μια επίδειξη των ποδηλατικών ικανοτήτων των μαθητών του σχολείου της περιοχής. Το σχολείο έχει μακρά κι επιτυχημένη ιστορία στο συγκεκριμένο άθλημα και πολλές διακρίσεις, σε όλη την Πολωνία.

 

…και αυτή είναι η δική μας αφίσα!        

Στις 15 Μαΐου, ημέρα Τετάρτη όλες οι αποστολές είχαν πολύ πρωινή αφύπνιση, διότι θα επισκεπτόμαστε την ιστορική πόλη της Πολωνίας, Κρακοβία και τα πασίγνωστα αλατωρυχεία στη Wieliczka. Μετά από ένα πολύ όμορφο ταξίδι, οδικώς, όπου απολαύσαμε το απίστευτο καταπράσινο περιβάλλον της χώρας φτάσαμε στη Wieliczka. Για τρεις ολόκληρες ώρες κατεβαίνοντας συνεχώς 350 σκαλιά ξεναγηθήκαμε στο αλατωρυχείο, ( 330 μέτρα κάτω από την επιφάνεια της γης ), όπου όλα κυριολεκτικά είναι από αλάτι!! Εκεί λοιπόν μάθαμε για την ιστορία του ορυχείου, τους εργαζόμενους, τις συνθήκες εργασίας τους..θαυμάσαμε την υπόγεια λίμνη και την πανέμορφη εκκλησία, μέσα στο ορυχείο, σήμα κατατεθέν του ορυχείου.

 

Επόμενος σταθμός..η βροχερή μεν αλλά υπέροχη Κρακοβία. Περπατήσαμε και ξεναγηθήκαμε στο ιστορικό της κέντρο με τα τεράστια κι επιβλητικά κάστρα, στους Ιερούς Ναούς, στο χώρο του Πανεπιστημίου, στον ιστορικό λόφο του Wawel και στον γνωστό μνημείο, στον Δράκο του Wawel. Μετά από ένα πλούσιο μεσημεριανό γεύμα στην Κρακοβία, όπου τα παιδιά κι εμείς είχαμε την ευκαιρία να απολαύσουμε παραδοσιακές Πολωνικές γεύσεις αλλά και να ξεκουραστούμε, επιστρέψαμε στην Czarna, γεμάτοι υπέροχες εμπειρίες και γνώσεις.

  

Την επόμενη μέρα ( Πέμπτη, 16 Μαΐου 2019 ) όλες οι αποστολές συγκεντρωθήκαμε στο σχολείο, όπου οι Δράσεις της 4ης περιόδου του Προγράμματος επρόκειτο να ολοκληρωθούν, αρχής γενομένης με την παρουσίαση μιας οικολογικής κατασκευής, φτιαγμένη εξ’ ολοκλήρου από τα παιδιά. Το σχολείο μας παρουσίασε έναν οικολογικό αυτόματο πωλητή προϊόντων. Ήταν μια ιδέα του μαθητή της Β’ Γυμνασίου, Ρούσση Αθανασίου που καταχειροκροτήθηκε, όταν παρουσιάστηκε!

Κατόπιν παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα της στατιστικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε κάθε χώρα, σχετικά με τη χρήση των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας, την αξιοποίηση αιολικής, ηλιακής ενέργειας, την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας κτλ. με έναν ιδιαίτερο καλλιτεχνικό τρόπο, ζωγραφίζοντας τεράστια πανό, στα οποία κάθε χώρα παρουσίασε τα προαναφερθέντα στατιστικά, με τον δικό της τρόπο!

 

 

Φυσικά, ως είθισται σε κάθε ταξίδι, οι αποστολές συναντηθήκαμε και με τον Δήμαρχο της περιοχής, ο οποίος μας επεφύλαξε θερμή υποδοχή και μας παρέθεσε πλούσιο γεύμα. Το απόγευμα της ίδιας μέρας, οι μαθητές/τριες όλων των αποστολών έζησαν μιαν ανεπανάληπτη εμπειρία δράσης και διασκέδασης…Φορώντας τον κατάλληλο εξοπλισμό και με απόλυτη ασφάλεια συμμετείχαν σε ένα παιχνίδι δράσης που κυριολεκτικά τους ενθουσίασε και μόνον η….βροχή στάθηκε ικανή να τα σταματήσει! Η βροχή όμως δεν εμπόδισε το αστείρευτο κέφι και τη ζωντάνια των παιδιών, στο πάρτι που ακολούθησε σε στεγασμένο χώρο, όπου τα παιδιά μας διασκέδασαν και χόρεψαν, μεταξύ άλλων και παραδοσιακούς χορούς και των τεσσάρων ( 4 ) χωρών!

  

..Και αισίως φτάνουμε στην Παρασκευή ( 17/05/19 ) όπου οι Δράσεις της 4ης περιόδου του Προγράμματος βαίνουν προς την ολοκλήρωσή τους. Στο χώρο του σχολείου λοιπόν και πιο συγκεκριμένα στο κλειστό γυμναστήριο παρουσιάστηκαν οι μικρές θεατρικές παραστάσεις κάθε χώρας, που προετοιμάστηκαν μετά από πολύωρες πρόβες. Μέσω του θεάτρου και με θέματα, όπως η μόλυνση του περιβάλλοντος, οι κλιματικές αλλαγές, το φαινόμενο του θερμοκηπίου και οι συνέπειες όλων αυτών στη ζωή μας, κλήθηκαν τα παιδιά όλων των χωρών να μας αφυπνίσουν περιβαλλοντικά και να μας προτείνουν τρόπους δράσης και περισσότερης…  οικολογικής σκέψης.

 

Στη συνέχεια έγινε η τελική κινηματογράφηση του video clip του τραγουδιού του Προγράμματος, ο υπερσύνδεσμος του οποίου σύντομα θα αναρτηθεί κι εδώ. Αργότερα μεταβήκαμε στο Jaslo, μια κοντινή πόλη, όπου αξιοποιούνται οι ανανεώσιμες πηγές ενέργειας σε πολύ υψηλό ποσοστό από όλα τα νοικοκυριά της πόλης και τις βιομηχανίες/βιοτεχνίες της περιοχής, με πολλαπλά οικονομικά – περιβαλλοντικά οφέλη για τους κατοίκους της περιοχής, και απανωτές βραβεύσεις και διακρίσεις. Φιλοξενηθήκαμε στο χώρο του Οργανισμού που έχει υπό την εποπτεία του όλη αυτήν την προσπάθεια και ενημερωθήκαμε για το πώς μπορούμε κι εμείς να δραστηριοποιηθούμε ανάλογα. Μετά από μια 3ωρη ενημέρωση – ξενάγηση επιστρέψαμε στη Czarna.

Το τελευταίο απόγευμα αυτής της φανταστικής εβδομάδας πραγματοποιήθηκε στον προαύλιο χώρο του σχολείου, κονσέρτο από τη μαθητική χορωδία και στη συνέχεια παρατέθηκε από τις οικογένειες των παιδιών που φιλοξενούσαν, πλούσιο γεύμα προς τιμήν όλων των συμμετεχόντων στο Πρόγραμμα… Και σιγά σιγά έφτανε η ώρα να αρχίζουμε να αποχαιρετούμε τους φίλους μας.. ( 18/05/19 ).

 

 

 

   

 

 

Αυτό είναι και το δυσκολότερο « κομμάτι » του Προγράμματος που δύσκολα μπορείς να διαχειριστείς, διότι αναπτύσσονται τόσο ισχυροί φιλικοί δεσμοί και ξαφνικά πρέπει ο καθένας να επιστρέψει στη βάση του και να αρκεστεί στη διαδικτυακή μόνο επικοινωνία… προς το παρόν τουλάχιστον..! Διότι όλα τα παιδιά ανανέωσαν το ραντεβού τους για μια νέα συνάντηση ακόμη και το προσεχές καλοκαίρι! Το πρωί του Σαββάτου, ο αποχαιρετισμός λοιπόν ήταν πολύ συγκινητικός και η χαρμολύπη κυριάρχησε ως συναίσθημα..χαρά για τις υπέροχες εμπειρίες που ζήσαμε όλοι, για τους νέους φίλους που ξαναείδαμε, μα και λύπη, διότι θα περάσει αρκετός καιρός μέχρι να ξαναειδωθούμε..Δεν πειράζει όμως … αυτό σημαίνει πως το Πρόγραμμα τελειώνει απόλυτα επιτυχημένα, διότι επετεύχθησαν όλοι οι στόχοι του!

 

 

 

 

κάτω από: Γενικά

Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Λαμία

Συγγραφέας: | 29/05/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή στη Λαμία |

Το σχολείο μας πραγματοποίησε την ημερήσια εκπαιδευτική εκδρομή του στη Φθιώτιδα στις 08/05/2019.

Το πρόγραμμα ήταν το εξής:

  • Πρώτη στάση έγινε στο Κέντρο Ιστορικής Ενημέρωσης Θερμοπυλών όπου οι μαθητές ξεναγήθηκαν και παρακολούθησαν τρισδιάστατη προβολή της μάχης των Θερμοπυλών.
  • Στη συνέχεια, επισκεφθήκαμε τη Μονή Αγάθωνος (κοντά στην Υπάτη) και το Μουσείο Φυσικής Ιστορίας δίπλα στη μονή με δείγματα της χλωρίδας και πανίδας της περιοχής.
  • Κατόπιν, κατευθυνθήκαμε προς Λαμία όπου σταματήσαμε για το μεσημεριανό μας και περιηγηθήκαμε στις κεντρικές πλατείες της πόλης.
  • Στο δρόμο της επιστροφής, έγινε στάση στα Καμένα Βούρλα όπου απολαύσαμε το απογευματινό μας δίπλα στη θάλασσα.

Συνολικά, η εκδρομή άφησε πολύ θετικές εντυπώσεις σε καθηγητές και μαθητές. Και του χρόνου λοιπόν!

          

κάτω από: Γενικά

ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ !

Συγγραφέας: | 21/04/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ! |

Η Διευθύντρια και ο Σύλλογος Διδασκόντων του σχολείου μας εύχονται στους γονείς & κηδεμόνες των μαθητών/τριών αλλά και στους μαθητές/τριές μας

ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ! ΜΕ ΥΓΕΙΑ  ΚΙ  ΑΓΑΠΗ  ΓΙΑ  ΟΛΟΥΣ !!

κάτω από: Γενικά

Το σχολείο μας πάει..Θεσσαλονίκη!

Συγγραφέας: | 20/04/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο Το σχολείο μας πάει..Θεσσαλονίκη! |

Στο σχολείο μας, εκτός των λοιπών δράσεων υλοποιούνται και δύο ( 2 ) Πολιτιστικά Προγράμματα: « Υπάρχουν στ’ αλήθεια μαύρες γάτες; » & « Η Θεσσαλονίκη θυμάται: Ταξιδεύοντας με μία πένα κι ένα ποντίκι! ». Τα Προγράμματα αυτά εκπονούνται από τους εκπαιδευτικούς κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, κ. Πελώνης Γεώργιος και κ. Βάλλιου Δήμητρα για το πρώτο και κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, κ. Τούτουζα Βασιλική και κ. Ζιώγου Καλλιόπη για το δεύτερο και συμμετέχουν μαθητές/τριες που φοιτούν στη Γ΄ Γυμνασίου.

Στο πλαίσιο των εργασιών αυτών των Προγραμμάτων που πραγματοποιούνται στο τέλος του σχολικού ωραρίου, κάθε Τετάρτη και Παρασκευή έγινε και η τριήμερη εκδρομή μας, στη Θεσσαλονίκη ( 4/4/19 – 6/4/19 ). Επισκεφτήκαμε την Ανώτερη δραματική σχολή « Ανδρέας Βουτσινάς », όπου συναντηθήκαμε με τον Διευθυντή Σπουδών κ. Δανελάτο και παρακολουθήσαμε μαθήματα υποκριτικής, το Τμήμα Θεατρικών Σπουδών του Α.Π.Θ., όπου μιλήσαμε με την καθηγήτρια κ. Κατσαρίδου και τα παιδιά μας συμμετείχαν ενεργά σε πρόβες αυτοσχέδιας θεατρικής παράστασης.

Επίσης επισκεφτήκαμε και ξεναγηθήκαμε στο Ίδρυμα Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα ( Αίθουσες – Συλλογή – Έκθεση ), όπου ενημερωθήκαμε αναλυτικά για τους αγώνες των Μακεδονομάχων να υπερασπιστούν τα ιερά και τα όσια της Ελλάδας, της Ιστορίας μας, γνωρίσαμε βιωματικά τον τρόπο ζωής τους είτε σε καιρό ειρήνης, είτε εν καιρώ πολέμου και φυσικά παρακολουθήσαμε με μεγάλο ενδιαφέρον και συγκίνηση ,την εξιστόρηση της ζωής του  Μακεδονομάχου Ήρωα Παύλου Μελά, μέσω φωτογραφιών κτλ. Τέλος εντυπωσιαστήκαμε από τις επισκέψεις μας στον Ιερό Ναό Αγ. Γεωργίου ( Ροτόντα ) και στην Ιστορική Μονή Βλατάδων.

Τόσο οι συνοδοί καθηγητές ( κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, κ. Τούτουζα Βασιλική, κ. Πελώνης Γεώργιος και κ. Ζιώγου Καλλιόπη ), όσο και οι μαθητές/τριές μας επέστρεψαν με τις καλύτερες αναμνήσεις από την εκδρομή και ανανέωσαν το ραντεβού τους για την επόμενη σχ. χρονιά! Ευχαριστούμε τα παιδιά μας για την ευπρεπή παρουσία τους και συνεργασία μας, μαζί μας! Και εις άλλα με υγεία, λοιπόν!

 

 

 

 

κάτω από: Γενικά

ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ( ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ )

Συγγραφέας: | 19/04/2019 Δεν επιτρέπεται σχολιασμός στο ΗΜΕΡΙΔΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ( ΘΕΜΑΤΙΚΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ) |

Την Πέμπτη 18 Απριλίου 2019 πραγματοποιήθηκε στην Αίθουσα Εκδηλώσεων του σχολείου μας, με μεγάλη επιτυχία, Ημερίδα με θέμα: με θέμα: «Το Δικαίωμα στην Εργασία – Παραδοσιακά και Σύγχρονα Επαγγέλματα», στο πλαίσιο των Δράσεων για την Θεματική Εβδομάδα ( Ανθρώπινα Δικαιώματα και τη Δημοκρατική Συνύπαρξη ).

Η εκδήλωση ξεκίνησε με την ομιλία της δερματολόγου κας Σακελλάρη Βασιλικής, συνεχίστηκε με την κα Μελετίου Μάρω, Νομικό Σύμβουλο και διαπιστευμένη διαμεσολαβήτρια του Υπουργείου Δικαιοσύνης, τον κο Δεληδημητρίου Κωνσταντίνο, Αρχιφύλακα που υπηρετεί στο Α.Τ. Θηβών, τον κο Κωνσταντίνου Κωνσταντίνο, πυρονόμο στην Π.Υ. Θηβών και έκλεισε με την κα Τριπερίνα Ιωάννα, ψυχολόγο. Όλοι οι ομιλητές μίλησαν σχετικά με το αντικείμενο της εργασίας τους, σε σχέση με το θέμα της Εκδήλωσης και απάντησαν σε πολλά ερωτήματα των μαθητών/τριών μας.

Ευχαριστούμε θερμά τους προσκεκλημένους μας για το χρόνο που διέθεσαν για τα παιδιά μας και τους ευχόμαστε καλή δύναμη στο λειτούργημά τους. Επίσης ευχαριστούμε όλους τους συναδέλφους, όσοι βοήθησαν στην οργάνωση αυτής της Ημερίδας και ιδιαιτέρως την κα Αλμπάνη Μαρία, ΠΕ 80 για την καθοριστική συμβολή της σε αυτήν. Άξια συγχαρητηρίων φυσικά είναι και τα παιδιά μας, για την άψογη συμπεριφορά τους καθ’ όλη τη διάρκεια της Ημερίδας.

κάτω από: Γενικά

« Νεώτερα Άρθρα - Παλιότερα Άρθρα »

Κατηγορίες