no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Βιωματικές Δράσεις

Σχολικό έτος 2014-2015

Στην Α΄ τάξη στα πλαίσια του διδακτικού αντικειμένου “Σχολική και Κοινωνική Ζωή” στο σχολείο μας υλοποιούνται οι παρακάτω Βιωματικές Δράσεις:

  • Βάλλιου Δήμητρα: “Επικοινωνώ, αισθάνομαι… βρίσκω τον εαυτό μου και γίνομαι μέλος μιας ομάδας”

ΣΚΖ-ΒΑΛΛΙΟΥ

  • Βίδρα Ελισάβετ: “Μαθαίνω πώς να διασκεδάζω-ψυχαγωγούμαι. Δημιουργώ και εξελίσσομαι”

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Α ελεύθερος χρόνος

  • Μουρατίδου Μαρία / Καραμουσαλίδης Γιώργος: “Διατροφή και Υγεία”

ΣΚΖ ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΙΔΗΣ ΔΙΑΤΙΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net
  • Τσιρογιάννη Σοφία: Το “εγώ”, το “εμείς” και οι “άλλοι”

ΣΧΟΛΙΚΗ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΖΩΗ

Στη Β΄ τάξη υλοποιούνται οι εξής Βιωματικές Δράσεις:

  • Μουρατίδου Μαρία / Καραμουσαλίδης Γιώργος: “Φύση και Άσκηση”

ΣΚΖ ΚΑΡΑΜΟΥΣΑΛΙΔΗΣ ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΑΣΚΗΣΗ

  • Μπενάκη Σωτηρία: ¨Ήθη, έθιμα και παραδόσεις του τόπου μου: ψηφιακά διαδραστικά εκθέματα”

Έκθεση – απολογισμός ΜΠΕΝΑΚΗ

  • Τσιρογιάννη Σοφία: “Ανθρώπινα δικαιώματα και Τέχνη”

ΒΙΩΜΑΤΙΚΗ ΔΡΑΣΗ Β΄ΤΆΞΗ

Εργασίες μαθητών

Κατά το σχολικό έτος 2013-2014  στην Α΄ τάξη στα πλαίσια του διδακτικού αντικειμένου “Σχολική και Κοινωνική Ζωή” στο σχολείο μας υλοποιήθηκαν οι παρακάτω Βιωματικές Δράσεις:

  • “Η  τέχνη χτίζει γέφυρες”, Δερουκάκη Βασιλική, ΠΕ08/Σιδερίδου Αικατερίνη, ΠΕ07

Βιωματική δράση Η Τέχνη χτίζει γέφυρες

Μερικές μαθητικές εργασίες

  • “Ζούμε μαζί”, Βίδρα Ελισάβετ, ΠΕ05

Απολογισμός

Τι αποκόμισα από τη ΣΚΖ1

παζλ συναισθημάτων

Ζούμε μαζί

  • “Η άσκηση ως μέσο εξασφάλισης της σωματικής υγείας και ανάπτυξης δυνατής  προσωπικότητας”, Πολυδώρου Μαρία, ΠΕ11

Βιωματική δράση Απολογισμός

Εργασία μαθητών