no rotate image set no rotate image set no rotate image set no rotate image set

Προγράμματα etwinning

Στο σχολείο μας, για τη σχολική χρονιά 2021-2022, τα παιδιά της Α’ Γυμνασίου σε συνεργασία με την εκπαιδευτικό κα Αλμπάνη Μαρία θα ασχοληθούν με το διαδικτυακή πλατφόρμα eTwinning. Το eTwinning είναι η κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης. Προσφέρει μια ασφαλή διαδικτυακή πλατφόρμα συνεργασίας για μαθητές και εκπαιδευτικούς που συμμετέχουν στις χώρες της Ευρώπης, προκειμένου να επικοινωνήσουν, να συνεργαστούν, να αναπτύξουν σχέδια και να νιώσουν, εν ολίγοις, ότι αποτελούν μέρος μιας ευρύτερης συναρπαστικής μαθησιακής κοινότητας στην Ευρώπη.

Το πρόγραμμα έχει τίτλο « Χαρτογραφώντας τη Γνώση » και αποσκοπεί στην κατασκευή ενός ηλεκτρονικού διαδραστικού χάρτη της Ελλάδας ή και άλλων χωρών ο οποίος θα εμπλουτιστεί με στοιχεία από τις ενότητες του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας: Οικογένεια και Κοινωνικός Περίγυρος, Διατροφή, Ενδυμασία, Ήθη και Έθιμα, Ασφάλεια στο Διαδίκτυο, Αγωγή Υγείας, Οικονομικά της Οικογένειας.

Τα σχολεία που συνεργάζονται σε αυτή την προσπάθεια είναι το Ιδιωτικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ώθηση στην Αθήνα, το 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης, το 3ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, το Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων και το 4ο «Ηράκλειο» Γυμνάσιο Θήβας. Το πρόγραμμα eTwinning αφορά τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α Γυμνασίου που εκδήλωσαν ενδιαφέρον με βάση τις δηλώσεις συγκατάθεσης των γονέων και κηδεμόνων και οι συναντήσεις γίνονται μετά την ολοκλήρωση του ωρολογίου προγράμματος του σχολείου.

Τέλος, το συγκεκριμένο πρόγραμμα αποτελεί και ξεχωριστή δράση για την αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Στη δράση αυτή συμμετέχουν οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας: Ντίνου Άρτεμις (Φιλόλογος), Ζιώγου Καλλιόπη (Θεολόγος) και Αγγελοπούλου Αγγελική (Γερμανική Φιλολογία) τις οποίες ευχαριστούμε πολύ για την συνεργασία τους.

Την Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021, τα παιδιά της Γ’ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τα Επαγγέλματα Ψυχικής Υγείας από την ψυχολόγο του Σχολείου μας, κα Σαρρή Χρύσα. Η ενημέρωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των μαθημάτων της Κοινωνικής και Πολιτικής Αγωγής ύστερα από πρωτοβουλία της καθηγήτριας κας Αλμπάνη Μαρίας.

Στόχος αυτής της συνάντησης ήταν να μπορέσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες να γνωρίσουν μέσα από τα μάτια και την εμπειρία που έχει ένας επαγγελματίας ψυχικής υγείας, τα επαγγέλματα που αφορούν στον συγκεκριμένο τομέα, έτσι ώστε να είναι καλύτερα προετοιμασμένα για τις ευκαιρίες που δίνουν αυτά τα επαγγέλματα στην αγορά εργασίας.

Τα παιδιά έμαθαν αρκετά πράγματα που αφορούν το επάγγελμα του Ψυχολόγου, όπως τις ιδιαίτερες συνθήκες και δυσκολίες, το ωράριο εργασίας, τη διαμόρφωση του χώρου ενός ψυχολόγου, τη χρηματική αμοιβή, τις δημόσιες και ιδιωτικές δομές στις οποίες μπορούν να εργαστούν, εφόσον το επιθυμούν, τις σπουδές που απαιτούνται για τα επαγγέλματα αυτά και άλλες χρήσιμες πληροφορίες.

Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε την ψυχολόγο κα Σαρρή Χρύσα για την ενημέρωση των παιδιών και τους μαθητές/τριές  μας για την άψογη συνεργασία τους.

Οι δραστηριότητες για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα eTwinning, που αποτελεί και δράση της αξιολόγησης της σχολικής μονάδας του 4ου Γυμνασίου Θήβας συνεχίζονται με γοργό ρυθμό! Ο στόχος του προγράμματος «Χαρτογραφώντας τη γνώση» είναι η δημιουργία ενός ηλεκτρονικού διαδραστικού χάρτη με πληροφορίες για τις ενότητες του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας. Η δράση αυτή πραγματοποιείται μέσα στην εκπαιδευτική πλατφόρμα eTwinning που αποτελεί την κοινότητα των σχολείων της Ευρώπης.

Αρχικά έγινε η απαραίτητη γνωριμία των μαθητών των συνεργαζόμενων σχολείων ( Ιδιωτικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ώθηση, 3ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, Πρότυπο Γυμνάσιο Ζωσιμαίας Σχολής Ιωαννίνων, 6ο Γυμνάσιο Πετρούπολης και 4ο «Ηράκλειο» Γυμνάσιο Θήβας ) στην ενότητα ΓΝΩΡΙΜΙΑ.

Στην ενότητα ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ οι μαθητές δημιούργησαν διασχολικά παιχνίδια γνώσεων.

https://wordwall.net/el/resource/26413981/%cf%88%ce%ac%cf%87%ce%bd%cf%89%ce%b1%cf%83%cf%86%ce%b1%ce%bb%cf%8e%cf%82

1

Επίσης μέσα από τη δημιουργία αφισών που επιμελήθηκαν οι συμμαθητές τους από το 3ο Γυμνάσιο Ορεστιάδας, δημιούργησαν ένα e – book από ψηφιακές ιστορίες σχετικές με την ασφάλεια στο διαδίκτυο.https://issuu.com/vasilikikalantzi/docs/_370f8d048baffc

 

2

Οι ιστορίες αυτές δημοσιεύτηκαν, στη συνέχεια, σε έναν ψηφιακό τοίχο padlet (εργαλείο ΤΠΕ) για να είναι άμεσα προσβάσιμες από κάθε ενδιαφερόμενο!

https://padlet.com/yiotavringa/b6txlxsul8uhg9a1

3

Στην ενότητα ΗΘΗ ΚΑΙ ΕΘΙΜΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΟΥ οι μαθητές δημιούργησαν τρία e-books με τα ήθη και έθιμα των Χριστουγέννων, των Αποκριών και του Πάσχα. Στη συνέχεια συμμετείχαν σε ομάδες συζήτησης παραθέτοντας πληροφορίες από τα ήθη και τα έθιμα του τόπου καταγωγής τους. Η εφαρμογή που χρησιμοποιήθηκε για την δημιουργία των e-books είναι το book creator. Στους παρακάτω συνδέσμους μπορείτε να δείτε και να διαβάσετε τα ψηφιακά βιβλία για τα ήθη και έθιμα!

https://read.bookcreator.com/BVvF1yorO1X5kA2DNp1AwpLyBHY2/gaW9NAqRRciLHuuBxRg9ZA

 

4

https://read.bookcreator.com/vEI7V0iTUld_Sw63g6M8e8LoWYgBF-NM2WoxhYnjT6kzYNsCphIp2Q/Jz7ssixwST2A_B5-Vcs8kg

5

https://read.bookcreator.com/BVvF1yorO1X5kA2DNp1AwpLyBHY2/ga3v9XbLSL-l4Ii1byTdYg

6

Μετά την ολοκλήρωση των ψηφιακών βιβλίων οι μαθητές της Α’ Γυμνασίου του σχολείου μας, όπως και των άλλων συνεργαζόμενων σχολείων, συναντήθηκαν εντός του σχολικού χώρου στο τέλος του ωρολογίου προγράμματος για να διαβάσουν τα ψηφιακά βιβλία και να συζητήσουν για την πρόοδο των εργασιών τους. Τέλος, για την συγκεκριμένη ενότητα κατέγραψαν τις απόψεις τους σε ειδική συζήτηση που είχε ξεκινήσει μέσα στην πλατφόρμα και στην οποία συμμετείχαν όλα τα συνεργαζόμενα σχολεία.

Αναμένουμε την ολοκλήρωση των δραστηριοτήτων για τις επόμενες ενότητες: ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ (Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ), ΕΝΔΥΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΔΙΑΤΡΟΦΗ (ΣΥΝΤΑΓΕΣ ΑΠΟ ΤΑ ΜΕΡΗ ΚΑΤΑΓΩΓΗΣ ΜΟΥ).

Ευχαριστούμε πολύ όλους τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα etwinning « Χαρτογραφώντας τη Γνώση » και ιδιαίτερα τους μαθητές μας για την συμμετοχή τους!

 

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ETWINNING

 

Ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα eTwinning για τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας, το 4ο Γυμνάσιο Θήβας, με τις τελευταίες ενότητες του προγράμματος ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ-Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΡΓΟΥ, ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΕΡΓΟΥ. Σε κάθε μία από αυτές τις ενότητες, όπως και στις προηγούμενες, χρησιμοποιήθηκαν αντίστοιχα εργαλεία web2.0 με απώτερο σκοπό να βοηθήσουν τους μαθητές να ενισχύσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας, δημιουργικότητας, ευελιξίας, ηγεσίας, πρωτοβουλίας, συνεργασίας, παραγωγικότητας, ψηφιακού και τεχνολογικού αλφαβητισμού, γραμματισμού στα μέσα, αλλά και τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητές τους.

Συγκεκριμένα, στην ενότητα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ-Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ, οι μαθητές από κάθε σχολείο δημιούργησαν ομαδοσυνεργατικά μια βιντεοπαρουσίαση των πόλεων των σχολείων χρησιμοποιώντας την εφαρμογή genially με παράλληλη ηχογράφηση της παρουσίασης. Στη συνέχεια, με πρωτοβουλία των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Θήβας, δημιουργήθηκαν ψηφιακά παζλ με την εφαρμογή jigsaw. Οι μαθητές μετέτρεψαν σε ψηφιακό παζλ φωτογραφίες από ένα χαρακτηριστικό σημείο/μνημείο της πόλης κάθε σχολείου και σε δεύτερο χρόνο οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων έλυσαν τα παζλ μέσα στην τάξη προκειμένου να αναγνωρίσουν το σημείο/μνημείο που παρουσιάζονταν σε κάθε φωτογραφία. Η επόμενη ενότητα αφορούσε μια ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ που πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2022 μέσω της πλατφόρμας webex. Ήταν μια ξεχωριστή και πρωτόγνωρη εμπειρία για τους μαθητές οι οποίοι μοιράστηκαν διαδικτυακά την εμπειρία τους από τις δραστηριότητες του προγράμματος eTwinning. Ακολούθησε η επόμενη ενότητα που αφορούσε την ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. Στην ενότητα αυτή, οι εκπαιδευτικοί των συνεργαζόμενων σχολείων προέτρεψαν τους μαθητές να ανταλλάξουν ευχές για το Πάσχα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Twinspace. Στην ενότητα ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ υπάρχουν όλες οι δραστηριότητες του έργου, με φωτογραφίες, που πραγματοποιήθηκαν στον χώρο κάθε σχολείου, τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα όσο και στο εργαστήριο της Πληροφορικής. Τα ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ του έργου ήταν ένας διαδραστικός χάρτης που δείχνει τα σχολεία που συνεργάστηκαν στο έργο μαζί με μια χαρακτηριστική δραστηριότητα, καθώς επίσης και το τελικό ebook (με την εφαρμογή bookcreator) που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία όλων των μαθητών και στο οποίο παρουσιάζεται με πλήρη και σαφή τρόπο όλες οι δραστηριότητες του έργου. Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ του προγράμματος περιλαμβάνει: α)έναν ψηφιακό πίνακα με την εφαρμογή padlet.com όπου οι μαθητές κατέθεσαν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και εκδήλωσαν τα συναισθήματά τους με διάφορα σχόλια, β)ερωτηματολόγιο για μαθητές και καθηγητές όπου έγινε αξιολόγηση όλου του προγράμματος και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα στην πλατφόρμα eTwinning, γ)τα webεργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόγραμμα συγκεντρωμένα όλα σε έναν πίνακα. Η τελευταία ενότητα του προγράμματος αφορούσε τη ΔΙΑΧΥΣΗ του έργου. Σε αυτή την ενότητα κάθε σχολείο ανάρτησε τις ιστοσελίδες από όλους τους φορείς στους οποίους δημοσιεύτηκε το έργο. Ειδικά για το σχολείο μας, το 4ο Γυμνάσιο Θήβας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το έργο ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, δημοσιεύτηκε τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα μας, όσο και στην ηλεκτρονική εφημερίδα permissos.gr, αλλά και στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο!

Μετά την ολοκλήρωση όλων των δραστηριοτήτων του έργου κατατέθηκε από κάθε σχολείο η αίτηση για την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και τον τελικό έλεγχο από την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης. Βρισκόμαστε, λοιπόν, σε αναμονή των αποτελεσμάτων αυτού του πρωτόγνωρου ταξιδιού για μαθητές και καθηγητές. Οι αρχικοί στόχοι του προγράμματος ολοκληρώθηκαν με επιτυχία αφού οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Θήβας: α)εμπέδωσαν την ύλη του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, β)ανάπτυξαν όλες τις απαιτούμενες δεξιότητες που χρειάζονταν για το πρόγραμμα (αναφέρονται πιο πάνω), γ)κατανόησαν καλύτερα τον τρόπο σκέψης και εργασίας του κάθε μαθητή μέσα από την συνεργασία σε ομάδες ανά σχολείο και διασχολικά, δ)βελτίωσαν την κριτική ικανότητά τους, ε)έγιναν πιο υπεύθυνα άτομα αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ε)χάρηκαν τόσο τη μεταξύ τους συνεργασία και επικοινωνία όσο και την συνεργασία τους με τους υπεύθυνους καθηγητές του προγράμματος. Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι η προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών κρίθηκε επιτυχημένη αφού επιτεύχθηκε ο αρχικός σκοπός του έργου που ήταν η γνωριμία των μαθητών με το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας και η καλύτερη κατανόηση της ύλης αλλά και οι επιμέρους στόχοι. Θα θέλαμε, για ακόμη μια φορά, να ευχαριστήσουμε τα συνεργαζόμενα σχολεία, όλους τους φορείς που μας βοήθησαν για την ολοκλήρωση του προγράμματος, την Διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου Θήβας, κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, για την υποστήριξή της σε όλα τα επίπεδα και φυσικά τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια για την συμμετοχή της και την άψογη συμπεριφορά τους! Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση, με υγεία και δύναμη! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!

ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ETWINNING

 

Ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα eTwinning για τη φετινή σχολική χρονιά στο σχολείο μας, το 4ο Γυμνάσιο Θήβας, με τις τελευταίες ενότητες του προγράμματος ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ-Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ, ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ, ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ, ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΕΡΓΟΥ, ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΧΥΣΗ ΕΡΓΟΥ. Σε κάθε μία από αυτές τις ενότητες, όπως και στις προηγούμενες, χρησιμοποιήθηκαν αντίστοιχα εργαλεία web2.0 με απώτερο σκοπό να βοηθήσουν τους μαθητές να ενισχύσουν τις δεξιότητες επικοινωνίας, δημιουργικότητας, ευελιξίας, ηγεσίας, πρωτοβουλίας, συνεργασίας, παραγωγικότητας, ψηφιακού και τεχνολογικού αλφαβητισμού, γραμματισμού στα μέσα, αλλά και τις κοινωνικές και συναισθηματικές δεξιότητές τους.

Συγκεκριμένα, στην ενότητα ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΟΣ ΠΕΡΙΓΥΡΟΣ-Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΜΟΥ, οι μαθητές από κάθε σχολείο δημιούργησαν ομαδοσυνεργατικά μια βιντεοπαρουσίαση των πόλεων των σχολείων χρησιμοποιώντας την εφαρμογή genially με παράλληλη ηχογράφηση της παρουσίασης. Στη συνέχεια, με πρωτοβουλία των μαθητών του 4ου Γυμνασίου Θήβας, δημιουργήθηκαν ψηφιακά παζλ με την εφαρμογή jigsaw. Οι μαθητές μετέτρεψαν σε ψηφιακό παζλ φωτογραφίες από ένα χαρακτηριστικό σημείο/μνημείο της πόλης κάθε σχολείου και σε δεύτερο χρόνο οι μαθητές των συνεργαζόμενων σχολείων έλυσαν τα παζλ μέσα στην τάξη προκειμένου να αναγνωρίσουν το σημείο/μνημείο που παρουσιάζονταν σε κάθε φωτογραφία. Η επόμενη ενότητα αφορούσε μια ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ που πραγματοποιήθηκε στις 24 Μαρτίου 2022 μέσω της πλατφόρμας webex. Ήταν μια ξεχωριστή και πρωτόγνωρη εμπειρία για τους μαθητές οι οποίοι μοιράστηκαν διαδικτυακά την εμπειρία τους από τις δραστηριότητες του προγράμματος eTwinning. Ακολούθησε η επόμενη ενότητα που αφορούσε την ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ ΕΥΧΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ. Στην ενότητα αυτή, οι εκπαιδευτικοί των συνεργαζόμενων σχολείων προέτρεψαν τους μαθητές να ανταλλάξουν ευχές για το Πάσχα χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα Twinspace. Στην ενότητα ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΥΛΙΚΟ υπάρχουν όλες οι δραστηριότητες του έργου, με φωτογραφίες, που πραγματοποιήθηκαν στον χώρο κάθε σχολείου, τόσο μέσα στην σχολική αίθουσα όσο και στο εργαστήριο της Πληροφορικής. Τα ΤΕΛΙΚΑ ΠΡΟΙΟΝΤΑ του έργου ήταν ένας διαδραστικός χάρτης που δείχνει τα σχολεία που συνεργάστηκαν στο έργο μαζί με μια χαρακτηριστική δραστηριότητα, καθώς επίσης και το τελικό ebook (με την εφαρμογή bookcreator) που δημιουργήθηκε με τη συνεργασία όλων των μαθητών και στο οποίο παρουσιάζεται με πλήρη και σαφή τρόπο όλες οι δραστηριότητες του έργου. Η ΑΠΟΤΙΜΗΣΗ του προγράμματος περιλαμβάνει: α)έναν ψηφιακό πίνακα με την εφαρμογή padlet.com όπου οι μαθητές κατέθεσαν την εμπειρία τους από τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα και εκδήλωσαν τα συναισθήματά τους με διάφορα σχόλια, β)ερωτηματολόγιο για μαθητές και καθηγητές όπου έγινε αξιολόγηση όλου του προγράμματος και παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα στην πλατφόρμα eTwinning, γ)τα webεργαλεία που χρησιμοποιήθηκαν στο πρόγραμμα συγκεντρωμένα όλα σε έναν πίνακα. Η τελευταία ενότητα του προγράμματος αφορούσε τη ΔΙΑΧΥΣΗ του έργου. Σε αυτή την ενότητα κάθε σχολείο ανάρτησε τις ιστοσελίδες από όλους τους φορείς στους οποίους δημοσιεύτηκε το έργο. Ειδικά για το σχολείο μας, το 4ο Γυμνάσιο Θήβας, αξίζει να αναφέρουμε ότι το έργο ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΩΝΤΑΣ ΤΗ ΓΝΩΣΗ, δημοσιεύτηκε τόσο στην επίσημη ιστοσελίδα μας, όσο και στην ηλεκτρονική εφημερίδα permissos.gr, αλλά και στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο!

Μετά την ολοκλήρωση όλων των δραστηριοτήτων του έργου κατατέθηκε από κάθε σχολείο η αίτηση για την Εθνική Ετικέτα Ποιότητας και τον τελικό έλεγχο από την Εθνική Υπηρεσία Υποστήριξης. Βρισκόμαστε, λοιπόν, σε αναμονή των αποτελεσμάτων αυτού του πρωτόγνωρου ταξιδιού για μαθητές και καθηγητές. Οι αρχικοί στόχοι του προγράμματος ολοκληρώθηκαν με επιτυχία αφού οι μαθητές του 4ου Γυμνασίου Θήβας: α)εμπέδωσαν την ύλη του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας, β)ανάπτυξαν όλες τις απαιτούμενες δεξιότητες που χρειάζονταν για το πρόγραμμα (αναφέρονται πιο πάνω), γ)κατανόησαν καλύτερα τον τρόπο σκέψης και εργασίας του κάθε μαθητή μέσα από την συνεργασία σε ομάδες ανά σχολείο και διασχολικά, δ)βελτίωσαν την κριτική ικανότητά τους, ε)έγιναν πιο υπεύθυνα άτομα αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες και ε)χάρηκαν τόσο τη μεταξύ τους συνεργασία και επικοινωνία όσο και την συνεργασία τους με τους υπεύθυνους καθηγητές του προγράμματος. Συμπερασματικά, θα λέγαμε ότι η προσπάθεια των μαθητών και των εκπαιδευτικών κρίθηκε επιτυχημένη αφού επιτεύχθηκε ο αρχικός σκοπός του έργου που ήταν η γνωριμία των μαθητών με το μάθημα της Οικιακής Οικονομίας και η καλύτερη κατανόηση της ύλης αλλά και οι επιμέρους στόχοι. Θα θέλαμε, για ακόμη μια φορά, να ευχαριστήσουμε τα συνεργαζόμενα σχολεία, όλους τους φορείς που μας βοήθησαν για την ολοκλήρωση του προγράμματος, την Διευθύντρια του 4ου Γυμνασίου Θήβας, κ. Γκιζίλη Σταυρούλα, για την υποστήριξή της σε όλα τα επίπεδα και φυσικά τους μαθητές και τις μαθήτριες του σχολείου μας που συμμετείχαν σε αυτή την προσπάθεια για την συμμετοχή της και την άψογη συμπεριφορά τους! Καλό καλοκαίρι, καλή ξεκούραση, με υγεία και δύναμη! Ραντεβού τον Σεπτέμβρη!