Αρχεία για 11 Σεπτεμβρίου 2016

Σεπ 11 2016

Νέα χρονιά, νέο ταξίδι!

Ξεκινάμε τη Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου στις 09:30 με τον Αγιασμό που θα γίνει στην αυλή μας, μαζί με το 74ο Δημοτικό Σχολείο. Αμέσως μετά θα πάμε στην αίθουσα του Νηπιαγωγείου να σας καλωσορίσουμε και να γνωριστούμε. Ευχόμαστε Καλή Χρονιά για όλους μας, παιδιά, γονείς, εκπαιδευτικούς!

13 απαντήσεις μέχρι τώρα