Οι μαθητές της Α’, Β’ και Γ’ τάξης του 3ου Γυμνασίου Νάουσας,
παρουσιάζουν δείγμα εργασιών που πραγματοποιήθηκαν στο μάθημα των εικαστικών,
με διάφορες τεχνικές: κολάζ, σκίτσο, ακουαρέλες, ψηφιακές επεξεργασίες κ.α.
Καλή Ανάσταση και Καλό Πάσχα.
Η καθηγήτρια
Γεωργιάδου Μαρία

































