Αρ.Πρωτ:12
Νάουσα, 28 Δεκεμβρίου 2014
Προς : 3ο Γυμνάσιο Νάουσας
Υπόψη : κ. Νίκου Κύρου
Αξιότιμε κ. Κύρου,
Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε πολύ για τη συμμετοχή της θεατρικής ομάδας του σχολείου σας στη Χριστουγεννιάτικη γιορτή μας που πραγματοποιήθηκε στις 7-12-2014.
Τα μέλη της ομάδας μας, σας ευχαριστούν θερμά για την προσφορά σας, ελπίζοντας να συνεχίσετε να είστε αρωγοί στο έργο μας.
Καλές Γιορτές και Χρόνια Πολλά!
Με τιμή,
Για το Mom In Action
To Δ.Σ.