Οι μαθητές του σχολείου μας συμμετείχαν με επιτυχία στους σχολικούς αγώνες στίβου, που διεξήχθησαν την Παρασκευή 21/3/2025 στο ΔΑΚ Νάουσας.
Το σχολείο μας εκπροσώπησαν 7 μαθητές/ μαθήτριες της Α΄ και Β΄ τάξης, καθώς τα παιδιά της Γ΄ τάξης βρίσκονταν στην τριήμερη εκδρομή τους στα Ιωάννινα.
Διακρίσεις έλαβαν οι:
Ευθυμιάδου Ελένη: 2η θέση 300 m
Ράγκα Ελένη: 3η θέση 2000 m βάδην
Τζουβάρας Νικόλαος: ατομικό ρεκόρ 150 m
Κελεσίδης Θεόδωρος: 5η θέση 80 m
Τσακίρη Κυριακή: ατομικό ρεκόρ στη σφαιροβολία
Τους μαθητές συνόδευσαν η γυμνάστρια του σχολείου κυρία Μητσιάνη Θωμαΐδα καθώς και η εκπαιδευτικός κυρία Κουτσογιάννη Αικατερίνη.
![]() |
![]() |


