Αρχική » Δράσεις » Δράσεις για την καλλιέργεια κλίματος αλληλοσεβασμού και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών κατά τη σχολική χρονιά 2023 -24

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Λεύκωμα 2022-’23

Λεύκωμα 2022-'23

e-class

e taksi 0104 1024x562 1

Παλαιότερη ιστοσελίδα του σχολείου μας

Παλιά ιστοσελίδα

etwinning

etwinning

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ψηφιακή Ασφάλεια

 Ψηφιακή Ασφάλεια

Ημερολόγιο 2020

Ημερολόγιο 2020

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας και στην Ιστοσελίδα μας

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας  και στην Ιστοσελίδα μας

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Ηλεκτρονική Τάξη

Ηλεκτρονική Τάξη

Δράσεις για την καλλιέργεια κλίματος αλληλοσεβασμού και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών κατά τη σχολική χρονιά 2023 -24

Δράσεις για την καλλιέργεια κλίματος αλληλοσεβασμού και τη βελτίωση των σχέσεων μεταξύ μαθητών/τριών κατά τη σχολική χρονιά 2023 -24
Από την ψυχολόγο του σχολείου κυρία Τηλενίκη Κυριακή, και την κυρία Κοπάντση Χριστίνα, κοινωνική λειτουργό, υλοποιήθηκαν οι παρακάτω δράσεις:
Δράσεις εντός των τάξεων

1. Στην αρχή της σχολικής χρονιάς έλαβε χώρα μια ομαδοσυνεργατική δράση, ώστε να γνωριστούν καλύτερα οι μαθητές, να ανακαλύψουν τα κοινά τους ενδιαφέροντα και όλα όσα τους ενώνουν ως μέλη μιας ομάδας.
2. Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Δικαιωμάτων του Παιδιού εστιάσαμε κυρίως στο δικαίωμά τους στο παιχνίδι, την φιλία και την αγάπη.
3. Κατά την Παγκόσμια Ημέρα Ψυχικής Υγείας μιλήσαμε για τα συναισθήματα και την αλληλοσυμπληρωματικότητά τους. Αποδώσαμε έμφαση στα αρνητικά και στον αντίκτυπό τους στις διαπροσωπικές σχέσεις.
4. Την Παγκόσμια Ημέρα για την Αναπηρία επιχειρήσαμε να προσεγγίσουμε τα άτομα με αναπηρία ως ολοκληρωμένες προσωπικότητες και να «μπούμε στην θέση τους» μέσω παιχνιδιών ρόλων. Με αυτόν τον τρόπο, μιλήσαμε για τη διαφορετικότητα όλων μας και αναζητήσαμε τρόπους αρμονικής συνύπαρξης και αλληλεπίδρασης.
5. Τέλος, κατά την Πανελλήνια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού δόθηκε έμφαση σε βιωματικές ασκήσεις σχετικές με την ενσυναίσθηση και την αποδοχή. Μάλιστα, προσκαλέσαμε στην σχολική μας μονάδα δύο τάξεις του 6ου Δ.Σ. Νάουσας, ώστε να συμμετέχουν μαζί με τους δικούς μας μαθητές σε μη ανταγωνιστικές δράσεις, που προάγουν τη συνεργασία και την επικοινωνία.
Όλες οι παραπάνω δράσεις χωρίστηκαν σε ενημερωτικό και σε βιωματικό μέρος. Κατά κύριο λόγο, πραγματοποιήθηκαν ομαδοσυνεργατικά, με ενίσχυση της αυτενέργειας των μαθητών και ενίοτε, όποτε κατέστη εφικτό, με παιγνιώδη τρόπο.
Επίσης , σε συνεργασία με το Κέντρο Πρόληψης ΠΕ Ημαθίας «ΠΡΟΣΒΑΣΗ», υλοποιήθηκε δράση για τους μαθητές/τριες της Β τάξης από την κυρία Αικατερίνη Κυράνου, κοινωνική λειτουργό του κέντρου. Η δράση επικεντρώθηκε στη σημασία της αναγνώρισης και της έκφρασης των συναισθημάτων τόσο για την ψυχική όσο και για την σωματική τους υγεία.


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση