Αρχική » Χωρίς κατηγορία » ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΑΠΟ ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΝΑΟΥΣΑΣ

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Λεύκωμα 2022-’23

Λεύκωμα 2022-'23

e-class

e taksi 0104 1024x562 1

Παλαιότερη ιστοσελίδα του σχολείου μας

Παλιά ιστοσελίδα

etwinning

etwinning

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ψηφιακή Ασφάλεια

 Ψηφιακή Ασφάλεια

Ημερολόγιο 2020

Ημερολόγιο 2020

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας και στην Ιστοσελίδα μας

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας  και στην Ιστοσελίδα μας

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Ηλεκτρονική Τάξη

Ηλεκτρονική Τάξη

ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ  ΜΕ ΘΕΜΑ ΤΗ «ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ» ΑΠΟ ΤΟ ΕΕΕΕΚ ΝΑΟΥΣΑΣ

Από τον Νοέμβριο του 2022 μέχρι τον Μάρτιο του 2023, πραγματοποιήθηκε βιωματική παρέμβαση για τη «Διαφορετικότητα» και τα άτομα με αναπηρία στους μαθητές της Α τάξης του σχολείου μας από το  ΕΕΕΕΚ Νάουσας

 Οι μαθητές ενημερώθηκαν για τα άτομα με αναπηρία και όρισαν τι περιλαμβάνει ο όρος ΑμεΑ.

Συμμετείχαν στη βιωματική δράση «Διαφορετικότητα: Δικαίωμα και Κατάκτηση.» Στόχος της δράσης ήταν να αναπτύξουν οι μαθητές σχέσεις ουσιαστικής συνεργασίας και επικοινωνίας, να ανακαλύψουν τις ιδιαίτερες δυσκολίες των ανθρώπων με ειδικές ανάγκες και δευτερευόντως, να αναπτυχθεί η ενσυναίσθησή τους και να καλλιεργηθεί ο σεβασμός στους ανθρώπους με αναπηρία.

Μέσα από βιωματικές δραστηριότητες, προβολή βίντεο, εικαστικά μέσα, ομαδικές ή ατομικές γραπτές εργασίες, συζήτηση οι μαθητές διαπίστωσαν ότι έχουν πολλά κοινά σημεία αλλά και πολλές διαφορές ταυτόχρονα.

Συμπέραναν ότι:

  • Μπορούν να πραγματοποιηθούν ακόμα και αυτά που φαίνονται αδύνατα.
  • Η προσωπικότητα και οι ικανότητες ενός ατόμου με μια φυσική αναπηρία, όσο κι αν επηρεάζονται δεν εξαντλούνται σ’ αυτήν.

Η παρέμβαση έδωσε τη δυνατότητα στους μαθητές να κατανοήσουν περισσότερο τη διαφορετικότητα και συγκεκριμένα την αναπηρία.

Ευχαριστούμε θερμά την κ. Άννα Ασλανίδου, διευθύντρια του ΕΕΕΕΚ Νάουσας, καθώς και τους καθηγητές κ. Χάρη Σιάτρη και κ. Γεώργιο Μπίλιο για την υλοποίηση των δράσεων.

* Επιμέλεια ανάρτησης: Νούση Ευδοξία

 

 


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση