Αρχική » Erasmus+ » 2ηΤηλεσυνάντηση των μαθητών και μαθητριών του Erasmus+ ClimateChangeAgents

2ηΤηλεσυνάντηση των μαθητών και μαθητριών του Erasmus+ ClimateChangeAgents

Την Πέμπτη 17-12-2020  μαθητές και μαθήτριες του προγράμματος Erasmus+ ClimateChangeAgents συμμετείχαν σε τηλεδιάσκεψη μαζί με άλλους μαθητές των εταιρικών σχολείων του προγράμματος με σκοπό την παρουσίαση των αποτελεσμάτων της συνεργασίας τους

Το προηγούμενο χρονικό διάστημα και κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως λειτουργίας των σχολείων, δημιουργήθηκαν εννιά ομάδες εργασίας αποτελούμενες από μαθητές και μαθήτριες και των έξι εταιρικών σχολείων. Τα παιδιά επικοινώνησαν μεταξύ τους ανταλλάσσοντας μηνύματα μέσω του twinmail καθώς και άλλων ψηφιακών εφαρμογών επικοινωνίας, συζήτησαν πάνω στα θέματα που τους είχαν ανατεθεί και χρησιμοποίησαν διάφορες ψηφιακές εφαρμογές για να παρουσιάσουν τα αποτελέσματα της συνεργασίας τους  όπως το googlepresentation ,googlesites, jamboard, padlet, canva, genially.

Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας κατάφεραν να δημιουργήσουν χρησιμοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία.

Μπορείτε να δείτε το video της τηλεδιάσκεψης στην διεύθυνση:

https://drive.google.com/file/d/1RZuvLX3ARVwxM8ETEKo-SkH6QqskHdMP/view?usp=sharing

 


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *