Αρχική » Περιβαλλοντική » Ο «Αρκτούρος» στο σχολείο μας

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Ηλεκτρονική Βιβλιοθήκη του 3ου Γυμνασίου Νάουσας με 3.000 τίτλους!

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Tο Γυμνάσιό μας στο … Facebook με πολλά νέα μας

Λεύκωμα 2022-’23

Λεύκωμα 2022-'23

e-class

e taksi 0104 1024x562 1

Παλαιότερη ιστοσελίδα του σχολείου μας

Παλιά ιστοσελίδα

etwinning

etwinning

Αρχείο δημοσιεύσεων

Ψηφιακή Ασφάλεια

 Ψηφιακή Ασφάλεια

Ημερολόγιο 2020

Ημερολόγιο 2020

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας και στην Ιστοσελίδα μας

Μπορείτε να παρακολουθείτε νέα μας  και στην Ιστοσελίδα μας

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πύλη Επαγγελματικού Προσανατολισμού

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2018-2019

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Εξειδικευμένη Εκπαιδευτική Υποστήριξη για την Ένταξη Μαθητών με Αναπηρία ή / και Eιδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες

Ηλεκτρονική Τάξη

Ηλεκτρονική Τάξη

Ο «Αρκτούρος» στο σχολείο μας

Την Τρίτη, 10 Μαρτίου, οι μαθητές των δύο περιβαλλοντικών ομάδων («Νοιάζομαι για τον πλανήτη- Δρω και Ανακυκλώνω» και «Τα σπήλαια της Νάουσας») του 3ου Γυμνασίου Νάουσας είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη δράση της οικολογικής οργάνωσης «Αρκτούρος» από τέσσερα μέλη της στο χώρο του σχολείου.

Οι μαθητές παρακολούθησαν μια σειρά από βίντεο που αναφέρονταν στο σκοπό της ίδρυσης της οργάνωσης, στις εγκαταστάσεις που διαθέτει, στις δράσεις που αναπτύσσει και στα ζώα που προστατεύει (αρκούδα, αγριόγιδο, ελληνικός ποιμενικός, βίδρα). Οι συντελεστές της οργάνωσης αναφέρθηκαν, επίσης, στις παρεμβάσεις που έχουν γίνει από την πλευρά του «Αρκτούρου» είτε στην ελληνική νομοθεσία ώστε να παύσει η εκμετάλλευση των ζώων στα τσίρκο και να κλείσουν οι ζωολογικοί κήποι ή τουλάχιστον να καλυτερεύσουν οι συνθήκες κράτησης των ζώων σ΄ αυτούς είτε στη διάσωση ζώων και στην αναγκαιότητα ύπαρξης περιβαλλοντικών όρων σε μεγάλα τεχνικά έργα (π.χ. στα περάσματα της αρκούδας στην Εγνατία Οδό). Τονίστηκε από μέρους τους η σημαντικότητα διατήρησης της ισορροπίας στο περιβάλλον -της οποίας η διατάραξη θα έχει πολύ μεγάλες συνέπειες για τον άνθρωπο- όπως και οι επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής στη χλωρίδα και πανίδα του τόπου μας.

Κοινή διαπίστωση όλων: Όταν σεβόμαστε το περιβάλλον, προστατεύουμε το σπίτι μας.

Το άρθρο επιμελήθηκαν από κοινού οι συντονίστριες του προγράμματος (Αλεξάνδρα Κώστα-Τούσια, Σαλώμη Μπουνόβα, Μάρθα Καρβουνίδου).


Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση