Αρχική » Περιβαλλοντική » ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΟΜΑΔΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ

Την Τετάρτη 12-2-2020, εκπρόσωποι της ομάδας περιβαλλοντικής εκπαίδευσης  του 3ου Γυμνασίου Νάουσας  που εκπονεί φέτος πρόγραμμα με τίτλο «Ανακύκλωση», επισκέφτηκαν το δήμαρχο Νάουσας κ. Νικόλαο  Καρανικόλα, προκειμένου να ενημερώσουν για τις δράσεις τους και να ζητήσουν τη συνδρομή του για την καλύτερη εφαρμογή της ανακύκλωσης στο σχολείο αλλά και στην τοπική κοινωνία.

Η ανταπόκριση του δημάρχου ήταν άμεση και τον ευχαριστούμε θερμά γι’ αυτό.

Την ανάρτηση επιμελήθηκαν οι κ. Μπουνόβα Σαλώμη και Κώστα Αλεξάνδρα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *