Αρχική » Περιβαλλοντική » Η βασιλόπιτα των “Σπηλαίων”

Η βασιλόπιτα των “Σπηλαίων”

Την Τρίτη, 21-1/2020 η  αποδεκατισμένη λόγω της γρίππης περιβαλλοντική ομάδα “Τα Σπήλαια της Νάουσας” έκοψε τη βασιλόπιτά της. Το φλουρί έτυχε η υπεύθυνη καθηγήτρια Μάρθα Καρβουνίδου. Το δωράκι, όμως, κατόπιν κλήρωσης κέρδισε η μαθήτρια Μαριάννα Σ. Όλοι οι μαθητές έμειναν ευχαριστημένοι, γιατί απόλαυσαν μια χαρούμενη ατμόσφαιρα κι ένα γευστικό κομμάτι πίτας.

                                                                                                                             Την ανάρτηση επιμελήθηκε η κ. Καρβουνίδου Μάρθα

Σχολιάστε

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *