Ινστιτούτο Prolepsis: Εκπαιδευτικό Σεμινάριο: “Αποτελεσματική Επικοινωνία στην Οικογένεια”

Στις 12/11/2025 οι εκπαιδευτικοί του Νηπιαγωγείου μας παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό σεμινάριο που διοργάνωσε το Ινστιτούτο Prolepsis, με θέμα “Αποτελεσματική Επικοινωνία στην Οικογένεια”

Stigmiotypo othonhs 808 1 Stigmiotypo othonhs 809 1 Stigmiotypo othonhs 810 1

 

 

Stigmiotypo othonhs 817 2 Stigmiotypo othonhs 820 1 Stigmiotypo othonhs 821 1



Λήψη αρχείου

 

 



Λήψη αρχείου



Λήψη αρχείου

7e15a1a2 8b98 46f8 b2d5 284a671c4411 2



Λήψη αρχείου

 

 

 

 

a4da7e08 9fe9 410e 973f ccf5b8d953dc 1

 

 

 

 

Διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμίνάριο από το Ινστιτούτο Prolepsis: Αποτελεσματική επικοινωνία στην οικογένεια

Tην Τετάρτη 12/11/2025,  πραγματοποιήθηκε από το Ινστιτούτο Prolepsis  διαδικτυακό εκπαιδευτικό σεμινάριο σχετικά με το πώς μπορούμε να βελτιώσουμε την επικοινωνία με τα παιδιά μας και για τα πρακτικά εργαλεία που θα ενισχύσουν συνολικά την επικοινωνία μέσα στην οικογένεια.Το σεμινάριο παρακολούθησαν εκπαιδευτικοί του σχολείου μας.

Stigmiotypo othonhs 808 Stigmiotypo othonhs 809 Stigmiotypo othonhs 810   Stigmiotypo othonhs 817 1 Stigmiotypo othonhs 814    Stigmiotypo othonhs 819 1

Εορτασμός Ταξιαρχών και Πολεμικής Αεροπορίας, 2ο Τμήμα

Ταξιάρχες :Προστάτες της Πολεμικής Αεροπορίας

Στις 8 Νοεμβρίου είναι ο εορτασμός των Ταξιαρχών και της Πολεμικής Αεροπορίας. Οι αρχάγγελοι Μιχαήλ και Γαβριήλ είναι οι φρουροί των ουρανών και προστάτες των πιλότων.Είναι η μεγάλη ομάδα ανθρώπων που φροντίζει τον ουρανό της πατρίδας μας.
Είναι οι πιλότοι, οι μηχανικοί, και πολλοί ακόμα που δουλεύουν μαζί, για να πετούν τα αεροπλάνα με ασφάλεια.Οι πιλότοι δεν πετούν απλώς ψηλά.Κρατούν τον ουρανό μας ελεύθερο, βοηθούν όταν υπάρχει ανάγκη, μεταφέρουν αρρώστους, σβήνουν φωτιές και σώζουν ζωές.

Οι μαθητές μαθαίνουν τα ονόματα και την ζωή των Ταξιαρχών,εκφράζονται εικαστικά και τους κατασκευάζουν.

eikona Viber 2025 11 07 17 33 08 596 eikona Viber 2025 11 07 17 33 09 138 eikona Viber 2025 11 07 17 33 09 336 eikona Viber 2025 11 07 17 33 09 536

Απολαμβάνουν την αφήγηση από  το μύθο του Δαίδαλου και του Ίκαρου και εκφράζονται εικαστικά.

eikona Viber 2025 11 07 17 32 33 666 eikona Viber 2025 11 07 17 32 33 871 eikona Viber 2025 11 07 17 32 34 084 eikona Viber 2025 11 07 17 32 34 472 eikona Viber 2025 11 07 17 32 34 679 eikona Viber 2025 11 07 17 32 34 892

 

Οι Ταξιάρχες μας

ss ss 1 aa eikona Viber 2025 11 07 17 28 07 436

Έπειτα γίνεται αναφορά στα μέσα μεταφοράς , γνωρίζουν ποια είναι και τα ταξινομούν .

eikona Viber 2025 11 07 17 28 03 992 eikona Viber 2025 11 07 17 28 04 785

Σε δεύτερο ασχολούνται ειδικά με τα εναέρια μέσα και το αεροπλάνο.

Χωρίζονται σε 4 ομάδες . Η πρώτη ομάδα παρακολουθεί βίντεο για τα εναέρια μέσα.

eikona Viber 2025 11 07 17 28 08 285 eikona Viber 2025 11 07 17 28 08 702

Η δεύτερη ομάδα παρατηρεί τις σκιές των εναέριων μέσων και αντιστοιχεί το κάθε μέσο με τη σκιά του.

eikona Viber 2025 11 07 17 28 07 862 eikona Viber 2025 11 07 17 28 08 075 zsa

Η τρίτη ομάδα φτιάχνει με πλαστελίνες τα εναέρια μέσα.

eikona Viber 2025 11 07 17 28 08 491

Η τέταρτη ομάδα φτιάχνει παζλ με τα μέσα μεταφοράς του αέρα.

eikona Viber 2025 11 07 17 28 08 912 lkln sa psob

‘Έπειτα μαθαίνουν τα μέρη ενός αεροπλάνου και στο τέλος το ζωγραφίζουν όπως μπορούν και το κατασκευάζουν.

g l

eikona Viber 2025 11 07 17 29 45 559 eikona Viber 2025 11 07 17 29 45 896 eikona Viber 2025 11 07 17 29 46 112 eikona Viber 2025 11 07 17 29 46 325 eikona Viber 2025 11 07 17 29 46 540 eikona Viber 2025 11 07 17 29 46 753 eikona Viber 2025 11 07 17 29 46 963 eikona Viber 2025 11 07 17 29 47 177 eikona Viber 2025 11 07 17 29 47 388 eikona Viber 2025 11 07 17 29 47 595 eikona Viber 2025 11 07 17 29 47 805 eikona Viber 2025 11 07 17 29 48 014

 

 

Μαθαίνουν έννοιες  πετώντας αεροπλάνο(ανάμεσα).

chchch ghg lkl

Η κατασκευή μας

eikona Viber 2025 11 07 17 28 05 332 eikona Viber 2025 11 07 17 28 06 030 eikona Viber 2025 11 07 17 28 06 997 eikona Viber 2025 11 07 17 28 07 229 zch΄m

o

Παρακολουθούν βίντεο για την πολεμική αεροπορία

xxx

 

Και γίνονται αεροπόροι…

bn gh gf gf 1 lko mm xh xk po chch og

Στο τέλος μαθαίνουμε το γράμμα Α,α

eikona Viber 2025 11 11 19 10 09 850 eikona Viber 2025 11 11 19 10 10 054 eikona Viber 2025 11 11 19 10 10 262 eikona Viber 2025 11 11 19 10 10 473 eikona Viber 2025 11 11 19 10 08 826 eikona Viber 2025 11 11 19 10 09 639

Χρόνια πολλά στην πολεμική μας αεροπορία!

ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΓΓΛΙΚΩΝ

Μουσικοκινητικό παιχνίδι “Daddy finger”

Τα νήπια τραγούδησαν και έφτιαξαν “The tree of our Class”  (Το δέντρο της τάξης  μας)με τα χεράκια τους.

 

672ee6fa ce8c 4171 a51e 7d65a1cb6fcf 1

 

 

European Day of Languages

Γιορτάζοντας την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών στο νηπιαγωγείο.

Με αφορμή την Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών τα παιδιά σε ομάδες έφτιαξαν αφίσες οραματιζόμενοι έναν τόπο όμορφο, όπου μιλιούνται πολλές γλώσσες!

8d07f0fb 94f9 4bdd b343 54a1d500ea07 1ecb3290c d676 4d67 9a8f 2b154a9295eb 1

 

093c14b2 6f0f 4273 a2f9 3adc28a6d342 1b35718a6 f5a1 4be7 b5b2 139389b1c01b 1

 Halloween  

Halloween δραστηριότητα στο νηπιαγωγείο. Παιζοντας με το “orange color”  τα νήπια σε ομάδες, δημιούργησαν halloween pumkins.

43c1876c f3e7 4193 933e c9f47260b8fb 755a0105 4351 4960 bb14 7e8756a3faa298843dda a5e6 49f0 b6a2 9f1a0d464114 1

18305359 8d79 42f0 9d40 c91179b43975e75047f7 6b44 4262 a141 3608a73352cba780eab6 a387 437d ad21 785f8a132d45

 

9df1d961 6146 46f7 ad54 ccefe7261249

 

 

 

ΓΙΟΡΤΗ ΤΩΝ ΤΑΞΙΑΡΧΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ 1ο ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Στιςς 8 Νοεμβρίου, η Εκκλησία τιμά  τη σύναξη των Παμμέγιστων Αρχαγγέλων Μιχαήλ και Γαβριήλ, μαζί με όλα τα Ουράνια Αγγελικά Τάγματα. Η ημέρα αυτή αποτελεί επίσης σημαντική γιορτή για την Ελληνική Πολεμική Αεροπορία, που έχει επιλέξει τον Αρχάγγελο Μιχαήλ ως Προστάτη Άγιο  από το 1954.

imagestagmata aggelon taxiarxes

 

 

 

 

 

 

 

polemikh aeroporia 1

 

Στο Νηπιαγωγείο μιλήσαμε για τους Αρχαγγέλους  Μιχαήλ και Γαβριήλ και ιδιαιτέρως για τον αρχάγγελο Μιχαήλ που έχει οριστεί προστάτης της Αεροπορίας.  Επίσης μιλήσαμε και για τον προσωπικό άγγελο που έχει ο καθένας μας για να μας προστατεύει.

5cf3e542 87e6 46a8 93bc 187bf8b7e245

1762728393160
Ξεφυλλίζοντας έντυπο σχετικό υλικό

 

 

Αρχάγγελοι

76e12383 111f 4d7e 8a90 3ac89df28064daea31ef 42a4 484f a445 bb55ab27f0b26287d2dd 1973 42d8 9ae3 cfe487c92ccf3963f535 ad44 402c b276 b8a776a423987eb12038 6efe 4915 9a78 192e55e9f84a8d8bd5a5 11c2 4a70 a15a 64f0e65d2698

Ο φύλακας Άγγελος..

28c462e1 26d0 4867 aa1e 513c762d159b 77b26da0 c453 41f9 a958 efeea6e960d572fe8ddc cd7b 4937 a2d0 2950bb63b838c23aeeb7 e611 4874 a603 6c5f809545a26b9de588 01b5 4435 87cc d3245f885e23efeab8ce cd28 4b37 b650 8da9d53013a8

c4204274 5926 43dd 97d8 c346229436ba94cd6da9 8af8 494b 9f96 e208fb86ded7

 

 

Στην συνέχεια  διαβάσαμε τον μύθο του Δαίδαλου και Ίκαρου. Επεξεργαστήκαμε τον μύθο και τον δραματοποιήσαμε. Εντοπίσαμε στον χάρτη το Ικάριο Πέλαγος και την Ικαρία.  Παρακολουθήσαμε βίντεο με πτήση μαχητικών αεροσκαφών…. φτιάξαμε αεροπλάνα…Γίναμε” αεροπλάνα” προσγειωθήκαμε …. απογειωθήκαμε….τραγουδήσαμε…

Βρίσκουμε στον χάρτη το Ικάριο Πέλαγος και την Ικαρία

4bc71bd3 3f6a 4b43 8819 5efc0ca8d59f be8dc10a 72e3 4cba a920 cb7765854666 978b6c51 8b6a 482d 8830 fb94be95ae3b 4a610531 f233 4e12 8177 ee3829bc592b 457296fa 27ff 4680 8a18 f67d9c054cc6 0195bb6e ff78 43cd b5d6 4aaca2819425 65769abb 6e88 4320 82a0 23e513ca4585

 

Ο Δαίδαλος και ο Ίκαρος: Χρονική διαδοχή

Οι μαθητές έβαλαν στην σωστή χρονική σειρά  τις εικόνες

8ab9b672 1137 4d99 a2ad e75346a18fbf 67dafe97 3464 444e a29a 99a3e06d07fb bc633d3e a312 486e 9c0b c7f4de684d37 86976f91 5c20 46b8 b86b 20eddc1dbaf665855c9c 0abf 458d b80c 3f6f8a693c03 41369987 ec07 41d0 acb8 10042a5da6ed

 

f421ef6e 3bc9 4fbf bf0b 6d3db769eced 1 3d42422f d32e 4f0d 8dda 4202ec7705cd

Δραματοποίηση του μύθου

Τα παιδιά αφού  επέλεξαν τον ρόλο που ήθελαν να παίξουν, τους δώσαμε χαρτί Α3, έκοψαν φτερά και έγραψαν επάνω το όνομά του ήρωα που θα υποδύονταν

 

 


7f41f6fe 31a5 4169 a8b0 b04e47867268
64c61aff 05e6 46e1 b982 2f9f8853b47e 1e042a498 4db8 4423 8e22 e1007937ba41

 

 

 

 

 

 

 

 

d1   c5aae8f6 d5bc 4627 8af4 3aabf8555948

 

 

 

 

d5 1 d4 1

 

 

d2 1d3 1

 

 

 

 

Αφού παρακολουθήσαμε πτήση μαχητικού στο διαδίκτυο ….

binteo

φτιάξαμε τα αεροπλάνα μας…

4563ea00 bc91 443a 882d 12b055a4f59a8a09e829 e67b 40e6 8aa4 a890d7f2fe19 db64e530 4738 4a43 a71d da3111608d50  fdc174b0 f64d 47a8 ac4c 341529cb230c

 

15e749c0 8f42 4f62 9637 8ced87030e0b

Στην αυλή γίναμε και εμείς αεροπλάνα τα παιδιά βιωματικά κατέκτησαν την έννοια της προσγείωσης – απογείωσης και παράλληλα κατανόησαν και την έννοια του ψηλά χαμηλά μέσα από τη μουσικοκινητική δραστηριότητα “Μικρό αεροπλάνο”

 

aer3aer2aer4

“Μικρό αεροπλάνο”

 

 

Την Παρασκευή 7 Νοεμβρίου παραμονή της γιοτρής πήγαμε στην εκκλησία να παρακολουθήσουμε Θεία λειτουργία που είχαμε προγραμματίσει σε συνεννόηση με τον ιερέα. Ο ιερέας μίλησε στα παιδιά  για τους Αρχαγγέλλους και τον προσωπικό φύλακα Άγγελο και τους μοίρασε εικόνες με τους Αρχαγγέλους.

ek1 ek2

 

 

 

Χρόνια Πολλά σε όλους τους εορτάζοντες!

Χρόνια Πολλά στην  Eλληνική Πολεμική  Αεροπορία!

Επιμορφωτική ημερίδα από την Σύμβουλο εκπαίδευσης:«Ανακαλύπτοντας τη Φύση μέσα από τη Μάθηση: Καινοτόμες Προσεγγίσεις: Φύση και Παιδιά σε Διάλογο»

Η Σύμβουλος Εκπαίδευσης ΠΕ60 Ν. Μαγνησίας με σχολεία παιδαγωγικής ευθύνης του Ν. Λάρισας, πραγματοποίησε  επιμορφωτική ημερίδα, η οποία διεξήχθη διαδικτυακά την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 18.00-20.00 με τίτλο:
διαδικτυακά την Τρίτη 4 Νοεμβρίου 2025 και ώρα 18.00-20.00 με τίτλο:  «Ανακαλύπτοντας τη Φύση μέσα από τη Μάθηση: ΚαινοτόμεςΠροσεγγίσεις: Φύση και Παιδιά σε Διάλογο». Την επιμορφωτική ημερίδα παρακολούθησαν όλοι οι εκπαιδευτικοί του σχολείου μας

Stigmiotypo othonhs 783 Stigmiotypo othonhs 782  Stigmiotypo othonhs 788 Stigmiotypo othonhs 787 Stigmiotypo othonhs 786 Stigmiotypo othonhs 785 Stigmiotypo othonhs 784 Stigmiotypo othonhs 795 Stigmiotypo othonhs 794 Stigmiotypo othonhs 793 Stigmiotypo othonhs 791 Stigmiotypo othonhs 790

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης 1ο Τμήμα Πρωινό και Ολοήμερο

Η Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης θεσπίστηκε στις 31Οκτωβρίου 1924, κατά τη διάρκεια του 1ου Διεθνούς
Συνέδριου Ταμιευτηρίων στο Μιλάνο της Ιταλίας. Ο ιταλός Καθηγητής Φιλίπο Ραβίτσα ανακήρυξε την ημέρα ως
Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης στη τελευταία ημέρα τουσυνεδρίου. Στα ψηφίσματα του Παγκόσμιου ΣυνεδρίουΑποταμίευσης ανακοινώθηκε ότι η Παγκόσμια ΗμέραΑποταμίευσης θα είναι μια ημέρα αφιερωμένη στην
προώθηση της αποταμίευσης σε όλο το κόσμο. Στις  προσπάθειες προώθησης της αποταμίευσης, τα
ταμιευτήρια έχουν συνεργαστεί με σχολεία, κληρικούςκαθώς πολιτιστικούς, αθλητικούς, επαγγελματικούς και
γυναικείους συνδέσμους. Η έννοια της αποταμίευσης δόθηκε με βιωματικό και παιγνιώδη τρόπο….

Με αφόρμηση το εποπτικό υλικό που αναρτήσαμε οι μαθητές  κατέθεσαν τις απόψεις τους “που μας χρειάζονται τα χρήματα”, τις οποίες και καταγράψαμε.

ba0dd101 eb8c 4d46 a476 f6e7abc7a4a6

f03f3a4b 4e58 4329 a520 181c3f506487

Δείξαμε το γουρουνάκι κουμπαρά και το φίλο του τον Μανώλη.

7e74efab a8a7 4717 80b3 e6731e072338

 

Κυνήγι θησαυρού

Ενα κυνήγι θησαυρού οδήγησε την ομάδα των μικρών εξερευνητών στην ανακάλυψη του Μανώλη του μικρού γουρουνιού που μας διηγήθηκε την ιστορία του τζίτζικα και του μέρμηγκα και με όλα όσα μοιράστηκε μαζι μας, μας βοήθησε να κατανοήσουμε την έννοια της αποταμίευσης και να δημιουργήσουμε κι εμείς τον δικό μας μοναδικό κουμπαρά.                                                                                                                                              Μας έμαθε όμως οτι υπάρχουν και κάποια πράγματα που δεν χρειάζομαστε χρήματα για να τα αποκτήσουμε. Ειναι ΔΩΡΕΑΝ όπως τα όνειρα, οι αγκαλιές, οι καρδούλες και τα φιλιά και γέμισε η τάξη και η καρδιά μας αγάπη.

a74a2699 eb4b 48d5 b595 37cfb7c27896 f0007464 d962 4cbb af69 89874eeb5d29 c42eabb3 c56e 4c5a ac3e 752ba61e1295 8ef794dc 7b88 407c aeb4 73ffce423da1 069545d8 a8f5 4e8a 8e86 f3e3e0b02ed9 a7bc413c 0631 4514 a667 c77f02e40ea8 f3081563 b0af 4232 8df0 0537ce5c5473 0aa61ab4 50e1 4c60 b209 e92eefc1e7e5

 

55e4af9d 9c80 44b4 a57d a583cb4343ec dff77e9b cd15 4673 9dd0 ede828a616f2 60484034 307b 40e3 bcef 1adce3ed7511 83de0848 d637 41aa a3c1 d75b3b107f9c

 

Οι κουμπαράδες μας

 

5db88d6c 539b 45e1 8f02 c6934d22113bfeb46024 885b 4ecd acfa a795ad033685

 

 

 

 

Αποταμίευση και Μαθηματικά:

Τα παιδιά έβαλαν τόσα ευρώ στον κάθε κουμπαρά όσα έδειχνε ο αριθμός

147edfb2 26cd 43f3 9e35 a5ea0e6a9d64 c45a90e3 8042 4fe5 8adf b3a018b95880

 

Επίσης  προσεγγίσαμε την έννοια της αποταμίευσης  με την αξιοποίηση της παροιμίας “Σταλαματιά, σταλαματιά, γεμίζει η στάμνα η πλατιά” 

Προσεγγίσαμε βιωματικά την παροιμία ρίχνοντας σταγόνες νερού σε ένα δοχείο- στάμνα μέχρι που γέμισε. Στην συνέχεια έκοψαν και διακόσμησαν στάμνες και πάνω τους σε μορφή σταγόνας  που είχαμε δημιουργήσει στον υπολογιστή έκοψαν και κόλλησαν την παροιμία

 

n1 ba1876a9 e234 464a a772 535778220d28n2

Διακόσμησαν την παροιμία που τους δόθηκε σε φύλλο (πηγή Διαδίκτυο)

58cc9342 fb87 4038 ac13 fa8b57b25530

 

Oi  στάμνες μας….

7e34db48 11c5 4263 acd3 979381189ac4   dfd82808 123f 4b9e 8402 cbc1ecdf4286 4b0e6cf4 c6a0 458e 954b 31c5e1f0783a cea69445 efb8 4d0d a779 c7ab4fa413b6

a32dade7 517e 408d a0fb b0aef79d85dffe590795 b688 441c 8c9a 1de24d22feff85fa2580 b2dd 4031 8a06 cb7c1b794b45

fc9ad6a3 a241 474f 8233 0901e570ce66 0f865c2e ae83 4bef b932 44cc03624b4f

d545080a 77d4 4744 82c8 bfce1709bdfc 5a801e0f 0cbf 4a8f 8dae b34afd36d44a

Επίσης με οδηγό πίνακα αναφοράς έγραψαν λέξεις που σχετίζονται με την αποταμίευση

 

de26927a 5132 4232 b0c1 eff541d388849c78c9d8 29d6 4ec3 a2c5 98c635390b4f829ea7b9 1afd 413a 94cd 4035e2b441a4

 

Στο τέλος ο  φίλος μας ο Πιπίνος μας παρουσίασε τον μύθο  του Αισώπου”Ο τζίτζικας και ο μέρμηγκας”

016fddee 6cff 4ebc 872b a63fb7f8dc71 2271fe94 b443 4c45 b0c4 abc4e0272095 1b4d7167 2eff 4387 8a5e 82a77bfd145a 016fddee 6cff 4ebc 872b a63fb7f8dc71 1   27c82a8f 91b0 453a b9a0 d0e38f3fc33d

 

Παγκόσμια Ημέρα Αποταμίευσης 2025,2ο Τμήμα

Η αξία της αποταμίευσης

Η αποταμίευση είναι μια πολύ σημαντική συνήθεια που μας βοηθά να μαθαίνουμε να φροντίζουμε τα χρήματά μας.
Σημαίνει να κρατάμε ένα μικρό μέρος από τα χρήματα που έχουμε και να μην τα ξοδεύουμε όλα αμέσως. Έτσι, όταν χρειαστούμε κάτι σημαντικό στο μέλλον, θα έχουμε τα χρήματα που χρειαζόμαστε.Η αποταμίευση μάς βοηθά να πετύχουμε τους στόχους μας, να νιώθουμε ασφάλεια και να μάθουμε την αξία της υπομονής.
Γιατί, όπως λέει κι ένα γνωστό ρητό:
«Φασούλι το φασούλι, γεμίζει το σακούλι!»

eikona Viber 2025 11 01 20 12 19 838 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 043 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 248 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 676 eikona Viber 2025 11 01 20 12 20 466

Με αφόρμηση το πορτοφόλι της γιαγιάς οι μαθητές διέκριναν τις κατηγορίες των χρημάτων σε κέρματα και χαρτονομίσματα,παρατήρησαν τι αναγράφετε πάνω σε αυτά και τα ταξινόμησαν σύμφωνα με το σχήμα ,το χρώμα και τον αριθμό.

eikona Viber 2025 11 01 20 09 54 334

Ταξινομήσεις χρημάτων

eikona Viber 2025 11 01 20 09 56 775 eikona Viber 2025 11 01 20 09 57 277

Παιχνίδια αντιστοίχησης

eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 962 eikona Viber 2025 11 01 20 10 03 403 eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 051

Αισθητηριακό παιχνίδι

eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 753 eikona Viber 2025 11 01 20 10 02 133

Ψυχοκινητικό παιχνίδι: Φτιάχνω τον κουμπαρά με τουβλάκια και ρίχνω το κέρμα μέσα σε αυτόν

eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 688 eikona Viber 2025 11 01 20 09 59 438 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 478

Οι μαθητές ζωγραφίζουν τον κουμπαρά γουρούνι και βάζουν μέσα τα κέρματα και έξω τα χαρτονομίσματα.

eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 851 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 056 eikona Viber 2025 11 01 20 10 01 266

eikona Viber 2025 11 01 20 09 59 845 eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 058 eikona Viber 2025 11 01 20 10 00 408

Η κατασκευή μας: Πορτοφολάκια-Γουρουνάκια

eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 471 eikona Viber 2025 11 01 20 10 04 721

28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ – Γιορτή της σημαίας 1ο ΤΜΗΜΑ

                                                          28η Οκτωβριου  “ΤΟ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ”

Η 28η  Οκτωβρίου είναι μια ιστορική μέρα για την Ελλάδα . Είναι η μέρα που  οι Έλληνες είπαν ένα βροντερό “ΟΧΙ” στον επίδοξοξο Ιταλό κατακτητή

Τότε, ο Πρωθυπουργός της Ελλάδας  της Ελλάδας, ο Ιωάννης Μεταξάς, είπε “ΟΧΙ” στο τελεσίγραφο του Ιταλού Πρωθυπουργού Μπενίτο Μουσολίνι  στην υποταγή της Ελλάδας  Ο  στρατός  μας ανέβηκε  στα βουνά της Πίνδου, όπου έδωσε με γενναιότητα και αυταπάρνηση ιστορικές μάχες.Παράλληλα οι Ηπειρώτισσες όντας στην πρώτη γραμμή του πεδίου  των μαχών κουβαλούσαν όπλα πολεμοφόδια,φάρμακα, τρόφιμα και ρούχα που έπλεκαν οι γυναίκες των χωριών και των πόλεων.  Το ηθικό φρόνημα των Ελλήνων κρατούσε υψηλό με τα τραγούδια της η Σοφία Βέμπω…τραγούδια της οποίας τραγουδήσαμε κι εμείς. Επίσης γιορτάζουμε παράλληλα και τη γιορτή της σημαίας. Δείξαμε την Ελληνική σημαία είπαμε τι συμβολίζει η κάθε γραμμή, φτιάξαμε σημαίες και μάθαμε τον Εθνικό ύμνο και τραγούδια για την σημαία. Επίσης εντοπίσαμε στον χάρτη την Πίνδο. Μιλήσαμε για τον βομβαρδισμό της Έλλης και φτιάξαμε την”ΈΛΛΗ»

Μέσα από αυτή τη θεματική οι μαθητές γνώρισαν τα ιστορικά γεγονότα, τις δυσκολίες που αντιμετώπισαε ο λαός και μέσα από προβληματισμό και συζήτηση εντόπισαν τα δεινά του πολέμου και τα ωφέλη της ειρήνης και τα απέδωσαν εικαστικά.

Το εποπτικό μας υλικό

9bac882c 024c 4498 b9ff 67b9e6a00d99

 

Βρίσκουμε την Πίνδο στον χάρτη

8ff86161 f5f7 4c99 a3d1 7a16eaba52c9 78419294 0e20 486b 9632 e9b9e32a331e d1a2d174 83aa 4b3a 9964 ca89dabadd41 cb1c096f ed54 4f0d a5e2 96b129298255 1

 

 

Φτιάχνουμε σημαίες….

 

7706feb3 7e71 42e9 a6f7 aef014f05a24 fd4690cd 7443 44f9 b8d8 419e28e240e8 fd4690cd 7443 44f9 b8d8 419e28e240e8 1

..και στρατιώτες 

fef59cf5 1f73 4818 8cba 2e63f83afd24 1 245e9c78 3f82 4293 9d14 e01abd258c28 dcfda3ee b3f5 4744 a0fc bd2dd19325a3 fef59cf5 1f73 4818 8cba 2e63f83afd24 668e505a ca6e 417e 9c38 8318a1967e3f

 

3dac2ff1 6363 4664 8161 6a3421189881

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Φτιάχνοντας την “ΕΛΛΗ”

e8a85d98 4092 42b7 b0fa 7df34d6aa46c f4bfe339 fc06 4b60 b462 ac088aa9805fdf0385bc 3a85 40d9 ace0 2219839d0c2f90439816 262b 4a50 ae01 e557c4cde9cb91c5800b d680 4db3 880b 5012d43d1124a8966665 9f03 4973 97d4 722d8468b2cd 1

 

 

b99315bc 4b84 4f21 bc9b aea7822fa3d0e4b5eff5 a2cb 4b6a a4f7 a0a78a0da885 f559893c c02e 49f5 945b c4dcd3d955f6 1

 

f559893c c02e 49f5 945b c4dcd3d955f6

Ζωγραφίσαμε  τον Πόλεμο και την Ειρήνη….  και…..

0ffa4adb b93a 409c a39d 45c1ab5a1944

 

 

….με αφορμή την έμπνευση του καλλιέχνη Pryia Soni  πετάξαμε τον πόλεμο στα σκουπίδια

862e1f72 4e67 4d68 9fd8 2e5cbb34dae3b66cd34d 4dee 4262 b416 92347041836e68e56a35 0a14 46dd af4e 8f16e13b4012

e4ef1613 9b58 4f4f b7e2 066509a2771a3c0c0ec5 5cbb 4356 b6b8 9dc47c420082351c278f c9db 499e a901 00f4cb98172ceb61a496 ff0b 4f23 b88b 07cfd190b887e90f93f1 1457 4486 9c67 d9141a3e3308b4c86b88 10bd 4a23 be15 08360211320d

882a8d86 2471 43cd b552 a20a0495a52a0748920f 5055 43b9 8517 3a5b382b502fe98d4798 76e3 4af4 aac7 74c63ab9e87f

 Ζωραφίσαμε τα  περιστέρια της ειρήνης, Ηπειρώτισσες και φαντάρους ….

071dc7af 62d0 4361 8005 dc82fdec3655

85f21fc3 d737 4903 842f 23d7f3948886 4e590bfc 6e15 4615 a6a1 fd3f3a483ee8d0b74a2e 770b 43b0 893b 09015271f757

 

 

Με αφορμή τον πόλεμο και την ειρήνη διαβάσαμε την “ΕΙΡΗΝΗ” του Αριστοφάνη σε διασκευή της Σοφίας Ζαραμπούκα και την επεξεργαστήκαμε.

 

cb32290e 89c0 427a ade9 53163ce60464 294x300 1

Κατηγοριοποίηση φωτογραφιών της εποχής ανάλογα με το θέμα τους. (Πηγή: Διαδίκτυο)

Με αφορμή τον εορτασμό της 28ης Οκτωβρίου και σε συνδυασμό με αφιέρωμα στους κορυφαίους φωτογράφους της εποχής του 40 αξιοποιήσαμε το ακόλουθο φύλλο εργασιας επικεντρώνοντας την προσοχή των παιδιών στη θεματικη της καθε φωτογραφιας αναζητώντας κοινά στοιχεία από το ένα φωοτγραφικό στιγμιότυπο στο άλλο

 

 

 

 

 

2a8bada8 bed6 4dc7 a103 0904ba331fed 1 1

 

Επίσης  οι μαθητές εμπέδωσαν βιωματικά τα ιστορικά γεγονότα μέσα από τα σκετς της γιορτής μας . «Ο αποχαιρετισμός της μάνας» ( οι στρατιώτες και οι ναύτες αποχαιρετώντας τη μάνα , δείχνουν με τα λόγια τους την αποφασιστικότητά τους για τη νίκη)   «Οι Ηπειρώτισσες» (με σαφή αναφορά στη δράση των γυναικών της Ηπείρου), «Η Ταχχυδρόμα» (που δείχνει τη δράση μικρών και μεγάλων στις πόλεις και τα χωριά)του Μ. Λουντέμη

 

ΣΗΜΑΙΑ ΚΑΙ STEM

“Οδηγούμε την bee-bot  στην σημαία”

Τα παιδιά προγραμματίζουν διαδρομές για να οδηγήσουν την bee-bot  στην σημαία.

ca7bb242 e38f 4a34 96be 90b1e17007f3 21e6fbef 430c 4e58 b093 42d5185bbcc7 32o NHPIAGOGEIO BOLOY 2

Με αυτή τη δραστηριότητα συμμετείχαμε και στην codeweek

                                                                                                     H γιορτή μας

 

Το σκηνικό της γιορτής μας

 

 

 

689f44d4 67fc 4e87 a042 69299649a539                                                                                                                                                                                                                                                                                            e1e8d79b 2706 4ad3 b721 9e1939f76cfb

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Σκετς: “Ο αποχαιρετισμός της μάνας’

EIREIR3EIR2

 

EIR4AERA 1

 

“Η Ταχυδρόμα”

tach2c84d142 b353 4923 af43 03db18b64a8eP2

“Οι Ηπειρώτισσες”

 

HP1HP2

 

 

 

Παρέλαση, κατάθεση στεφάνου  και τραγούδια και από τα 2 Τμήματα

PARELASHKATATHESH

2 TMHMATA

 

 

 

ΖΗΤΩ Η ΕΛΛΑΔΑ! 

 ΖΗΤΩ ΤΟ ΟΧΙ!