1 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ: ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΤΗΣ ΤΡΙΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ, 2ο ΤΜΗΜΑ ΠΡΩΙΝΟ ΚΑΙ ΟΛΟΗΜΕΡΟ

Ο Μαγικός Κόσμος των Χρωμάτων – Μέρος 1ο – Τμήμα 1ο

Με την αρχή του σχολικού έτους τα παιδιά του Τμήματος 1 εισήχθησαν στον επιστημονικό τρόπο σκέψης σύμφωνα με το Νέο Πρόγραμμα Σπουδών για το Νηπιαγωγείο. Τα παιδιά κατέθεσαν τις αρχικές τους ιδέες ως προς τα χρώματα και τα ερωτημάτά τους ως προς τι θέλουν να μάθουν για τα χρώματα. Οι απαντήσεις τους καταγράφτηκαν στον πίνακα K (τι γνωρίζω)-W (τι θέλω να μάθω)-L (τι έμαθα), τον οποίο θα χρησιμοποιήσουμε αρκετές φορές μέσα στη σχολική χρονιά. Τα παιδιά εξοικειώθηκαν με την έννοια των ντετεκτιβ αφού έγιναν τα ίδια ντέτεκτιβ χρωμάτων και στη συνέχεια με την έννοια του/ της επιστήμονα και των πειραματισμών. Οι δράσεις αυτές άπτονται του νέου διε – επιστημονικού πεδίου STEM που νεότερα συνδέεται και με τις Τέχνες (Art > STEAM). Για το λόγο αυτό, στο πρόγραμμα των δράσεων που αναπτύχθηκαν εντάχθηκε και η εικαστική έκφραση και συγκεκριμένα η ανακάλυψη μέσω της εικαστικής έκφρασης σε ομάδες συνεργασίες μεταξύ των παιδιών. Η αποτίμηση των δράσεων έγινε με δύο τρόπους: α) στην ολομέλεια, συλλογικά και β) ατομικά με αντίστοιχα εργαλεία. Τα παιδιά φάνηκε στο σύνολο να έχουν εμπεδώσει τη έννοια των βασικών χρωμάτων, των συνδυασμών τους και των αποχρώσεων. Ενώ, είχαν κι άλλα ερωτήματα σε σχέση με τα χρώματα που θα μελετήσουμε σε δεύτερο χρόνο.

“Μαμά, Μπαμπά κοίτα τι έφτιαξα” – Τμήμα 1ο

Αγαπητοί γονείς,

τα παιδιά αγκάλιασαν με χαρά τις πρώτες τους ημέρες στο νηπιαγωγείο και έφτιαξαν αυτές τις δημιουργικές κατασκευές κατά τη διάρκεια του ελεύθερου παιχνιδιού τους με τη σκέψη να τις μοιραστούν μαζί σας.

Πέρα από την ενίσχυση της δημιουργικότητάς τους, οι κατασκευές αυτές είναι σημαντικές κάθε φορά επειδή εκφράζουν τη θέληση των παιδιών σας να συνδεθούν μαζί σας και να λάβουν την αντίστοιχη προσοχή από εσάς.

Γι’ αυτό και την επόμενη φορά που θα σας πουν “Μαμά, μπαμπά κοίτα τι έφτιαξα!”, ακούστε τα με προσοχή και ρωτήστε τα:

– Τι έφτιαξες; -Πώς το έφτιαξες;. Επαινέστε τα…

Κι αν έχετε χρόνο, φτιάξτε και εσείς σε συνέχεια κάτι μαζί τους. Η συνεργασία που χτίζετε στο νηπιαγωγείο μαζί τους στη βάση της κοινής προσοχής είναι πολύ σημαντική για τη μάθηση τους τώρα και τη μετέπειτα θετική διάδρασή τους με το δημοτικό σχολείο.

Μετάβαση στο padlet.com

 

 

26 Σεπτεμβρίου:Hμέρα ευρωπαϊκών γλωσσών ,Τμήμα 2ο

Στις 26 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν δράσεις αφιερωμένες στην ημέρα ευρωπαϊκών γλωσσών.

Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα βίντεο με τις ευρωπαϊκές χώρες.

Το κάθε παιδί είπε την χώρα της Ευρώπης που του άρεσε περισσότερο.

εικόνα Viber 2024 09 26 15 59 41 603

Στη συνέχεια μάθαμε την λέξη Γεια στις γλώσσες από τις χώρες που τους άρεσαν περισσότερο,

Αγγλία,Γαλλία,Ισπανία,Ιταλία,Λετονία!Εκφράστηκαν εικαστικά με την δημιουργία μιας αφίσας  ,

όπου εκεί αντέγραψαν την λέξη Γεια στις αντίστοιχες γλώσσες των χωρών που εξέφρασαν την προτίμηση τους.

εικόνα Viber 2024 09 26 15 58 51 787 εικόνα Viber 2024 09 26 15 58 53 098 εικόνα Viber 2024 09 26 15 58 54 535 εικόνα Viber 2024 09 26 15 58 54 121

 

Στο τέλος ,με την χρήση του wordwall δημιουργήσαμε το σύμβολο για την ημέρα των ευρωπαϊκών γλωσσών στο οποίο περιλαμβάνονταν η λέξη Γεια στις ευρωπαϊκές γλώσσες που έμαθαν.

Χωρίς τίτλο 1

εικόνα Viber 2024 09 26 15 58 54 912Χωρίς τίτλο

26 Σεπτεμβρίου: Ημέρα Ευρωπαϊκών Γλωσσών Τμήμα 1ο

Με πρωτοβουλία του Συμβουλίου της Ευρώπης, από το 2001 η Ευρωπαϊκή Ημέρα Γλωσσών γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 26 Σεπτεμβρίου. Στο Νηπιαγωγείο μας ασχοληθήκαμε με ανάλογες δραστηριότητες. Παρακολουθήσαμε σχετικό εκπαιδευτικό βίντεο.

Ενώ σε συνέχεια, η Νηπιαγωγός του Τμήματος έγραψε τη λέξη Γειά στα Αγγλικά, Γαλλικά, Ιταλικά Γερμανικά κ.λ.π  και οι μαθητές  αντέγραψαν όποια λέξη ήθελαν και δημιούργησαν μία ομαδική αφίσα. 

ΗΕΓ1ΗΕΓ2IMG 0942 removebg preview

 

 

 

 

Τέλος, σε ατομική (ψηφιακή ) αφίσα που εκτυπώσαμε  το κάθε παιδί έγραψε  τη λέξη Γεια σε όσες  γλώσσες ήθελε. ΕΗΓ5

“Η Τελεία” του Peter H. Reynolds – Τμήμα 1ο

Κατά τη διάρκεια της προσαρμογής τους στο Νηπιαγωγείο, οι μαθητές μας άκουσαν το παραμύθι που τους διάβασε σε έντυπη εκδοχή η νηπιαγωγός της τάξης “Η Τελεία”. Σε ψηφιακή εκδοχή, μπορείτε να το ακούσετε στο σπίτι σας από τον παρακάτω σύνδεσμο:

Και αφού συζητήσαμε για την αξία και της πιο μικρής τελείας στις ζωγραφιές όλων μας, κάναμε την πρώτη μας ψηφιακή έκθεση ζωγραφικής, την οποία τα παιδιά μοιράζονται μαζί σας. Κάθε πίνακας είναι και ένα έργο ζωγραφικής των μικρών καλλιτεχνών μας.

Εσωτερικός Κανονισμός Λειτουργίας του 32ου Νηπιαγωγείου Βόλου Σχ. έτους 2024 – 2025

 



Λήψη αρχείου

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

ΟΔΗΓΙΕΣ ΓΙΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ

Αγαπητοί γονείς,

Η δημιουργία μαθητικού λογαριασμού είναι απαραίτητη στην  Τηλεκπαίδευση. Ο λογαριασμός που θα δημιουργήσετε για το παιδί θα ισχύει και στο Δημοτικό . Έχει σταλεί στο mail  του κάθε γονέα  ξεχωριστά, ο αριθμός μητρώου του  παιδιού . Καλό θα είναι να προβείτε άμεσα στη δημιουργία μαθητικού λογαριασμού .

Αποθηκεύστε αυτό το προσωπικό  mail  που σας έχει σταλεί  και γράψτε κάπου τον Αριθμό Μητρώου καθώς και την τάξη  ΠΡΟΝΗΠΙΑ – ΝΗΠΙΑ. Ο Αριθμός Μητρώου και η Τάξη είναι απαραίτητα για επίδομα παιδιού κ.λ.π Τις οδηγίες δημιουργίας μαθητικού λογαριασμού μπορείτενα τις δείτε  εδώ:



Λήψη αρχείου

Αγιασμός Σχ. Συγκροτήματος: 18ου &29ου Δημ. Σχ. Βόλου10ου & 32ου Νηπιαγωγείων Βόλου

Σήμερα Τετάρτη 11/9/2024 πραγματοποιήθηκε ο καθιερωμένος Αγιασμός που σηματοδοτέι και την έναρξη του διδακτικού έτους. Ευχόμαστε σε μαθητές ,γονείς  και εκπαιδευτικούς.

“Καλή  και Δημιουργική Σχολική χρονιά!”

 

IMG 0158 unnamed 3 1 458539712 518607064082781 6300812589429499534 n 457512490 2205001143233479 8350714282870624429 n unnamed 2