Μερικές από τις δραστηριότητες που έκαναν τα παιδιά στην τάξη:
Έβαψαν πασχαλινά αβγά και τα μεταμόρφωσαν σε λαγουδάκια.
Αντιστοίχησαν εικόνες με λέξεις και το αντίστροφο.
Έπαιξαν αβγουλοδρομίες σε ομάδες.
Ζωγράφισαν πασχαλινά αβγά με πινέλα.
Έπαιξαν το “παιχνίδι του κρυμμένου πασχαλινού αβγού” . Τα παιδιά σε ομάδες, προσπαθούσαν μέσα στην τάξη να ανακαλύψουν τα κρυμμένα πασχαλινά αβγά.
Ζωγράφισαν σε ομάδες και συναρμολόγησαν το πασχαλινό αβγό.
Έπαιξαν παιχνίδια μνήμης.
Τοποθέτησαν τα καλάθια με τ` αβγά, από το μικρότερο στο μεγαλύτερο και αντίστροφα.
Κινήθηκαν με τα παρακάτω βιντεάκια.
Έφτιαξαν πασχαλινά καλαθάκια,
κοτούλες ,
και κάρτες- κοτοπουλάκια με ευχές.
Ενα αγαπημένο τους παιχνίδι ήταν το “Πιάσε το αβγό”. Τα παιδιά σε ομάδα των δύο έχουν ένα αβγό ανάμεσά τους. Ένα τρίτο παιδί αρχίζει να λέει λέξεις που έχουν σχέση με το Πάσχα π.χ λαμπάδα, καλάθι, εκκλησία, νονός, φαναράκια, τσουρέκια… κλ.π. Όταν το τρίτο παιδί πει τη λέξη “αβγό”, τα παιδιά από την ομάδα των δύο θα πρέπει να ακουμπήσουν το αβγό που βρίσκεται ανάμεσά τους. Αυτός που θα το ακουμπήσει πρώτος είναι και ο νικητής. Τα παιδιά κάθε φορά εναλάσσονται στο παιχνίδι ώστε όλοι να παίξουν , να χαρούν και να κερδίσουν το αβγουλάκι τους.