ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Γ ΚΥΚΛΟΣ “Οι μικροί μετερεωλόγοι” Γ’ ΤΜΗΜΑ

Ξεκινήσαμε τον τρίτο κύκλο των εργαστηρίων με επανάληψη των καιρικών φαινομένων, που είναι γνωστά από την πρωινή μας ρουτίνα του ημερολογίου. Μιλήσαμε για τον ήλιο, τη βροχή, την καταιγίδα, τον αέρα, τη συννεφιά και το χιόνι.

φωτο 1φωτο 2

Έπειτα μιλήσαμε για το ποια ρούχα φοράμε ανάλογα με τον καιρό.

Πρώτα κάναμε ένα ατομικό φύλλο εργασίας για το πως είναι ο καιρός σήμερα και τι ρούχα πρέπει να φορέσουμε.

φύλλο εργασίας 1

Στη συνέχεια κάναμε ομαδικές εργασίες. Πέντε ομάδες παιδιών, ένα καιρικό φαινόμενο και τα ρούχα που ταιριάζουν.

ομαδική εργασία 1ομαδική εργασία 2ομαδική εργασία 3

Και μπήκανε στον πίνακα στην τάξη μας.

ομαδική εργασία 4

Το επόμενο στάδιο του εργαστηρίου ήταν η ρομποτική. Χρησιμοποιήσαμε το ρομποτάκι μας και τα παιδιά κλήθηκαν να εξηγήσουν τη διαδρομή για τον προγραμματισμό του ρομπότ. Προηγήθηκε πρόβα στην τάξη όπου εκμεταλλευτήκαμε τα πλακάκια του πατώματος για να κινηθούμε σωστά στο χώρο, ώστε να φτάσουμε στον προορισμό μας. Μετά χρησιμοποιήσαμε το ταμπλό και το ρομποτάκι.

Σε δεύτερο χρόνο τα παιδιά έκαναν ρομποτική και με την κυρία Μαρία, που με αντικατέστησε.

φωτο 3 2φωτο 4 2φωτο 5 1φωτο 6 1φωτο 7 2φωτο 8 1φωτο 9 1φωτο 10 1φωτο 11 1φωτο 12 1φωτο 13 1φωτο 14 1

Έκαναν κι ένα φύλλο εργασίας, το dobble του καιρού.

φωτο 15 φωτο 16 φωτο 17 φωτο 18

Στο τελικό στάδιο του εργαστηρίου, μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού.

φωτο 19

Τον αποτυπώσαμε σε ατομική εργασία, που κρεμάστηκε στα παράθυρα προκειμένου να παρατηρήσουμε την εξάτμιση.

φωτο 20φωτο 21φωτο 21 1φωτο 22φωτο23φωτο24

Δεύτερο πείραμα, το ουράνιο τόξο.

φωτο25φωτο26

Τρίτο πείραμα, η δημιουργία ανεμοστρόβιλου στο βαζάκι.

φωτο 29

Και τέλος κατασκευάσαμε το δικό μας βροχόμετρο.

φωτο28

Τελική εργασία ήταν να επιλέξουν ποιο από τα τέσσερα πειράματα τους άρεσε περισσότερο και να το ζωγραφίσουν.

φυλλο εργ.2