ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Α’ΤΜΗΜΑ 23-27/5

1.Οι πρόβες συνεχίζονται και στον λίγο χρόνο που απομένει ολοκληρώσαμε τις δραστηριότητες με τον αριθμό οχτώ κάνοντας ενα φύλλο εμπέδωσης που δίνεται στους μαθητές/τριες.Φυσικά αλλο φύλλο δίνεται για τα προνήπια και άλλο για τα νήπια.

Slide1 4

Παράλληλα αυτην την εβδομάδα τα παιδιά ασχολήθηκαν με το να φτιάξουμε την πρόσκληση της γιορτής. Ζωγράφισαν , έκοψαν και κόλλησαν.

DSCF0883

DSCF0884

DSCF0885

DSCF0886

2.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Την εβδομάδα αυτή είδαμε αλλα δυο video σε σχέση με τα ζώα που κατοικούν στο δάσος και τους ήχους που αυτά βγάζουν.Μπορείτε να τα δείτε εδώ

και εδω.

Στην συνέχεια προβάλλοντας κάποιες εικόνες ξεκίνησε μια συζήτηση για το ποιές αυμπεριφορές στο δάσος είναι αποδεκτές και ποιές μή.Το εποπτικό υλικό που χρησιμοποιήθηκε είναι το ακόλουθο

fotia    images

istockphoto 1027012748 170667a
A discarded drink or soda container with plastic straw lies at the edge of a forest track
istockphoto 1149219160 612x612
Adult female volunteer cleans garbage and plastic that pollutes environment in forest.
istockphoto 1222542019 612x612
Two young men planting tree in the garden to preserve environment concept, nature, world, ecology and reduce air pollution.
istockphoto 1255005123 612x612
Healthy vegetarian picnic with a delicious spread of fresh fruit and bakery products on green grass.
istockphoto 1294486697 612x612
A young couple enjoys backpacking exploring in Washington state, taking in the beauty of the PNW autumn. A fun outdoor recreational camping experience.
istockphoto 1311061632 170667a
Plastic bottles thrown into the bed of a stream, floating in the water. Water pollution.

mushrooms 2807168 340steak 1076665 480tornado 1193184 340 

Στη συνέχεια παίξαμε ενα παιχνίδι ομαδοποίησης των καλών και μη ή επικίνδυνων συμπεριφορών μέσα στο δάσος. Τα παιδιά με την υπόκρουση της μουσικής επέλεγαν μια εικόνα και την τοποθετούσαν σε ενα απο τα δυο στεφάνια που είχαν τοποθετηθεί στο πάτωμα.

Παράλληλα διευκρινήσαμε οτι μια καταστροφή στο δάσος μπορεί να προέλθει απο τον άνθρωπο ή απο φυσικά αίτια. Και αναφορικά με την ενέργεια του ανθρώπου τονίσαμε οτι αυτο μπορεί να είναι απο αδιαφορία ή επίτηδες.

Στο τέλος τέθηκε το ερώτημα στα παιδιά ”Πώς μπορώ να προστατέψω το δάσος; ”Αφου ακούστηκαν πολλές απόψεις τα παιδιά ζωγράφισαν την ιδέα τους. Φωτογραφίες θα μπούνε σε λίγο.

 

3. Παράλληλα έχουμε ξεκινήσει να διαβάζουμε ενα εξαιρετικό αστείο και πολύ συναρπαστικό βιβλίο: ” ΠΩΣ ΕΜΑΘΕ Η ΓΑΤΑ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ”

Είναι μια ιστορία σε συνέχειες με πρωταγωνιστές τον παπαγάλο δάσκαλο την γάτα που κυνηγάει συνεχώς τον παπαγάλο για να της μάθει τα γράμματα ενω ο παπαγάλος αποφεύγοντάς την γιατί νομίζει οτι θέλει να τον φάει περιδιαβαίνει στις χώρες των γραμμάτων όπου υπάρχουν πολλές λέξεις απο το γράμμα στο οποίο βρισκόμαστε π.χ στη χώρα του Α. Τα παιδιά παρατηρούν την εικόνα προσεκτικά και λένε λέξεις απο το γράμμα ενώ παρεάλληλα διαβάζεται η συνέχεια της ιστορίας σε κάθε χώρα ενώ υπάρχουν και κάποιες ασκησούλες που εμείς τις κάνουμε προφορικά.

Το βιβλίο αρέσει πάρα πολύ στα παιδιά και το παρακολουθούν με προσοχή.Είναι εκδόσεις μεταιχμιο.

Εχουμε ολοκληρώσει την χώρα του Α,Β,Γ,Δ.

OIP

Σας παραθέτω και μια εργασία σε συνεργασία του Αχιλλέα και της Διονυσίας  επηρεασμένοι απο την πρόβα απο το σκηνικό της πόλης

DSCF0874 1