ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 28/3-1/4 Α’ΤΜΗΜΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ

Αυτην την εβδομάδα πλησιάζοντας προς το τέλος των δραστηριοτήτων του εργαστηρίου των πλανητών ασχοληθήκαμε με την ενότητα μέρα και νύχτα και τμε το τί συμβαίνει σε αυτο το φαινόμενο.

Αρχικά αφού συζητήσαμε και θυνηθήκαμε για το οτι ο ήλιος είναι ενα φωτεινό αστέρι που φωτίζει την γη προβληματίσαμε τα παιδιά για το εαν σε όλα τα μέρη του κόσμου την ίδια στιγμή έχουν όλη μέρα δείχνοντας στην υδρόγειο που μας έφερε η Διονυσία όλα τα μέρη του κόσμου.Τα παιδιά είχαν πολές απορίες και μου ζητούσαν να τους πώ πως λέγεται έτσι τι κάθε μέρος που μου δείχναμε.Ασχοληθήκαμε έτσι λίγο με την υδρόγεια και κάναμε ενα μικρό ταξίδι.Στην συνέχεια είδαμε το εκπαιδευτικό video του picupicu.

Το video τους άρεσε πολύ και ήταν μια καλή έναρξη για να περάσουμε στο πράκτικό μέρος του πειράματος όπου παίξαμε το φαινόμενο της αλλαγής νύχτας -μέρας με την υδρόγειο και ενα φακό.Αρχικά βιώσαμε τις κινήσεις που γίνονται στην γή και κάθε παιδί κρατώντας την υδρόγειο σφαίρα προσπαθούσε να μιμηθεί την διπλή κίνηση γύρω απο τον ήλιο που κάνει η γή.

Στην συνέχεια παίξαμε με το φακό και προσωμοιώσαμε το φαινόμενο

Slide6

Slide7

Στην συνέχεια αφού τα παιδιά βίωσαν το φαινόμενο κάναμε μια εργασία προσπαθώντας να φανταστούμε το τοπία την νύχτα και την μέρα.

Τι χρώματα θα βάλουμε;

Slide8

Στα πλαίσια των ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ  αυτή την εβδομάδα ασχοληθήκαμε με το φεγγάρι  και το σεληνιακό τοπίο και τι υπάρχει πάνω σε αυτό…..

μάθαμε για τους κρατήρες που σχηματίζονται από συγκρούσεις με διαστημικές πέτρες που πέφτουν πάνω στην επιφάνεια του με μεγάλη ταχύτητα…γεγονός που ενθουσίασε  πολύ τα παιδιά……

Μάθαμε επίσης πως λόγω έλλειψης  ατμόσφαιρας δεν υπάρχει βαρύτητα στο φεγγάρι, πως παρόλο που είναι πολύ λαμπερό δεν έχει δικό του φως αλλά αντανακλά το φως του ήλιου….εμπλουτίζοντας παράλληλα και το λεξιλόγιο μας,……….

1516331015

 

 

 

 

 

Στη συνέχεια αποφασίσαμε να φτιάξουμε και το δικό μας φεγγάρι με πολύ απλά υλικά όπως αλεύρι και κόλλα ατλακολ  …….  τα οποία και ανακατέψαμε πολύ καλά μέσα σε ένα μπολ…….

 

19

 

 

1211

 

4

Στη συνέχεια σκεφτήκαμε να δημιουργήσουμε και  τους κρατήρες που υπάρχουν  πάνω στο φεγγάρι με καπάκια από πλαστικά μπουκάλια……

8

……κολλήσαμε και πολλά αστεράκια με πολύ ασημόσκονη……….   και ιδου το    αποτέλεσμα…….!!!!!!!!!!

7 8

6

 

 

 

 

2.SPECIAL OLYMPICS

 

 

 

 

Αυτην την εβδομάδα είχαμε την μεγάλη χαρά να

πραγματοποιήσουμε την δράση σύμπραξης με το ειδικό νηπιαγωγείο του Αμαρουσίου στα πλαίσια του προγραμματισμόυ του σχεδίου δράσης για την διαφορετικότητα που εκπονούμε την φετινή χρονία.Αρχικά ήρθαν οι επισκέπτες μας, μαζί με τους συνοδούς τους και χωριστήκαμε στις τάξεις.Πέντε παιδιά με την βοήθεια των οδηγών σε κάθε τμήμα.Τα περισσότερα παιδιά ήταν στο φάσμα του αυτισμού στην δική μας τάξης και ενα με σύνδρομο down που ήταν το πιο επικοινωνιακό και συστηθήκαμε σε εκείνον ο οποίος ήταν ο Μάριος και εκείνος έδινε διστακτικά το χεράκι του στα παιδιά.Ήταν μια πολύ συγκινητική στιγμή.

Αρχικά τα παιδιά έπαιξαν μαζί καθισμένα στον κύκλο ένα πάζλ με στόχο την εξοικείωση και έγινε μια αναφορά απο τους special olympics στην αναπηρία στα πλαίσια του παιχνιδιού με καρτέλες.

Slide1

Slide2

Στη συνέχεια βγήκαμε στην αυλή που σε τρείς σταθμούς είχαν τοποθετηθεί παιχνίδια και παιξαμε μαζί.Αυτος ήταν εξ’άλλου και ο τίτλος του προγράμματος ”Παίζουμε μαζί-μαθαίνουμε μαζί”Στα πλαίσια της συνεργασίας ενθαρρύναμε φωνάζοντας τα ονόματα δυνατά των α΄λλων παιδιών που συμμετείχαν καθώς και των δικών μας με στόχο την ευγενή άμιλλα και την καλλιέργεια ενος ομαδικού κλίματος.

Slide3

Slide4

Στο τέλος μαζευτήκαμε όλες οι τάξεις μαζί και ανταλλάξαμε ευχαριστίες και δώρα/

Τα δικά μας παιδιά ειχαν ζωγραφίσει ζωγραφιές που χάρισαν στα άλλα παιδιά και εμείς πήραμε μια ομαδική εργασία απο εκείνα σαν δώρο και την βάλαμε στην τάξη μας.

Slide5

Νομίζω οτι ήταν μια πολύ ωραία δράση που άφησε κάτι στα παιδιά και την ευχαριστηθήκαμε όλοι μας.

Σας ευχαριστούμε πολύ !!

ΟΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΜΑΣ ……….  ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΔΡΑΣΗ    SPECIAL OLYMPICS !!!!!!!!!1

Στην τάξη αμέσως μετά συζητήσαμε τις εντυπώσεις μας και  ο,τι μας άρεσε πιο πολύ από την δράση ………


6
4

32

 

 

 

3.ΑΓΓΛΙΚΑ

Με την κυρία Ελένη τα παιδιά παίξανε παιχνίδια με τα σχήματα μαθαίνοντας να διακρίνουν ηχητικά τις λέξεις.

Αρχικά παίξανε παραγγέλματα να ακουμπάνε με το χέρι την καρτέλα σχήμα που τους έλεγε και κατ’όπιν το παιχνίδι έγινε πιο δυσκολό γιατι το παράγγελμα ήταν διπλό.Το χέρι για παραδειγμα στον κύκλο το πόδι στο τρίγωνο κουβαριάζοντας ελαφρώς το σώμα.

DSCF0781DSCF0782 DSCF0783

DSCF0784

DSCF0785

DSCF0786

DSCF0787

ΚΑΛΗΣ ΣΑΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑ