ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Β’ ΤΜΗΜΑ 31/1-4/2

Ο κύκλος των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων με τον οποίο ασχολούμαστε αγγίζει τις έννοιες των δικαιωμάτων που οφείλουν να έχουν όλοι οι άνθρωποι. Έχοντας ξεκαθαρίσει το “έχω ανάγκη” από το “θέλω”, είδαμε ανθρώπους που στερούνται αυτών των δικαιωμάτων όπως οι πρόσφυγες. Μέσα από το υλικό της Ύπατης Αρμοστείας παρακαλοθουθήσαμε την “Ειρήνη: η ιστορία ενός παιδιού πρόσφυγα” 

Η επεξεργασία της ταινίας αυτής είχε να κάνει με το τι είδαν τα παιδιά, τι κατάλαβαν, ποιους ονομάζουμε πρόσφυγες, πως τυχόν νιώθουν;Slide1 1Slide9 1Slide2 1

Slide3 1

Slide4 1

Slide5 1

Slide6 1

Slide7 1

Slide8 1Slide10 1

Την φετινή χρονιά θέλοντας να δείξουμε τα ταλέντα μας, να αναγνωρίσουμε τις δυνατότητες και ικανότητές μας, λαμβάνουμε μέρος σε διαγωνισμούς που αφορούν τη ζωγραφική, την μουσική, την φιλαναγνωσία αλλά και την οικολογία. Στα πλαίσια ενός από αυτούς και συνδέοντάς το με τα Εργαστήρια για τα Δικαιώματα, πήραμε αφορμή και κάναμε ένα “ταξίδι μαγικό στο διαφορετικό” και συναντήσαμε παιδιά που δεν έχουν αυτά έχουμε εμείς. Δείτε τι είπαν με ευαισθησία οι μικροί μαθητές μας:

Slide12 1

 Slide13 1

Slide14 1

 Slide15 1

Slide16 1

 Slide17 1

Slide18 1

Slide19

Slide20

Slide21Άλλος ένας διαγωνισμός που “τρέχει” είναι αυτός της φιλαναγνωσίας Slide11 1