1.ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ
Κατα την διάρκεια αυτης της εβδομάδος ολοκληρώσαμε τις κατασκευές της προηγούμενης. Αρχικά ασχοληθήκαμε με τα αυτοκίνητα. Οι ομάδες απο την προηγούμενη εβδομάδα είχαν ζωγραφίσει και κόψει τα φώτα και τις ρόδες οπότε τώρα τις κολλήσαμε. Και στη συνέχεια μπήκαμε μέσα και φωτογραφηθήκαμε !
Αφού ολοκληρώθηκε η κατασκευή τί άλλο μας μένει; Να τα χαρούμε και να παίξουμε με αυτά στην αυλή του σχολείου.
Πήραμε λοιπόν τα φανάρια μας και τα αυτοκίνητα μας και το παιχνίδι αρχίζει! Σαν πεζοί περάσαμε όλοι μαζί και το φανάρι…
ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Μάθαμε σε ποιόν αριθμό μπορούμε να καλέσουμε βοήθεια οταν ένα ατύχημα συμβεί στο δρόμο, όταν έχουμε τραυματίες απο ποιόν θα ζητήσουμε βοήθεια και ποιον αριθμό θα καλέσουμε όταν μια πυρκαγιά ξεσπάσει.Τα παιδιά είδαν τον αριθμό 100, το 166 και το 199.Χαλώντας την σειρά των αριθμών προσπάθησαν να τους βάλουν σε μια σειρά. Ακολούθησε και σχετικό φύλλο εργασίας όπου τα παιδιά έπρεπε να αντιστοιχήσουν τον σωστό αριθμό με την σωστή εικόνα. Στο κομμάτι της δραματοποίησης παίξαμε το θεατρικό παιχνίδι ”Καλώ σε βοήθεια΄΄Κάθε παιδί αποφάσιζε τί είχε συμβεί στη δική του ζωή απο τις τρείς περιπτώσεις και έπρεπε να πληκτρολογήσει στο τηλέφωνο τον σωστό αριθμό και να μιλήσει με τον αντίστοιχο φορέα εκφραζόμενο με τις σωστές λέξεις και δίνοντας τις πληροφορίες που σε κάθε περίπτωση χρειαζόταν.
2. 17Η Νοέμβρη.
Πέρα απο τις ομαδικές εκδηλώσεις ανήμερα της εορτής όλη την εβδομάδα ασχολούμαστε με την 17 Νοέμβρη .Τα παιδιά έμαθα πολλές πληροφορίες , φώναξαν δυνατά το σύνθημα ”ψωμί-παιδεία – ελευθερία”, άκουσαν τις φωνές των φοιτητών μπροστά στην πόρτα του Πολυτεχνείου ”Είμαστε άοπλοι,είμαστε άοπλοι” και έμαθαν για το πολίτευμα δημοκρατία και δικτατορία.Προκειμένου να το εμπεδώσουν διαβάσαμε το παραμύθι”Η κυρά Δημοκρατία” μια υπέροχη ιστορία που τα παιδιά με πολύ ευχάριστο τρόπο γνώρισαν τα γεγονότα του Πολυτεχνείου .Στα πλαίσια της αφήγησης μάθαμε το τραγούδι που συνήθιζε η κυρα Δημοκρατία να λέει στους πολίτες της”Όλοι μαζί, όλοι μαζί είμαστε πάντοτε πιο δυνατοί” και ήταν αυτο το οποίο θυμήθηκαν οι πολίτες όταν η κυρία Ρία η δικτατορία είχε κλείσει στην φυλακή την κυρία Δημοκρατία και άρχισαν να το λένε ψιθυριστά απο στόμα σε στόμα. Προσπαθήσαμε λοιπόν και εμείς να ζήσουμε την στιγμή αυτή που δειλά δειλά απο στόμα σε στόμα μεταφερόταν αυτο το μήνυμα ,με ποιον άλλο τρόπο με την αναπαράσταση μέσω παιχνιδιού.
Στο τέλος δόθηκε φύλλο εργασίας και τα παιδιά καλούνταν να σκεφτούν τί ταιριάζει να ζωγραφίσουμε στην κυρία Δημοκρατία και τί στην κυρία Δικτατορία.Σαν μορφή αξιολόγησης και στα πλαίσια της παρεούλας συζητήσαμε πιθανές ιδέες και τρόπους που μπορούμε μέσω της ζωγραφικής να αποδώσουμε τα δυο πολιτεύματα και στο τέλος κάθε παιδί εργάστηκε μόνο του.
Πληροφορίες για το τί κάναμε ανήμερα της εορτής μπορείτε να βρείτε στην κατηγορία εορτές.
3.ΑΓΓΛΙΚΑ
Με την κυρία Ελένη αυτην την εβδομάδα μάθανε τα μέσα μαζικής μεταφοράς.Ακούστηκαν λεξούλες όπως motorbike,airoplane,bike κτλ
Και παίξανε με τις αντίστοιχες κάρτες.Στο τέλος το διασκέδασαν λίγο παίζοντας τις μουσικές καρέκλες.