ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ 8-12/11 Γ’ΤΜΗΜΑ

Στη συνέχεια των εργαστηρίων δεξιοτήτων έπρεπε να φτιάξουμε τα δικά μας αυτοκίνητα.  Αρχικά, πραγματοποιήθηκε μια ψηφοφορία. Έπρεπε να αποφασίσουμε ποια δύο χρώματα θα χρησιμοποιούσαμε και ο πιο δίκαιος τρόπος ήταν η ψηφοφορία. Αφού ψηφίσαμε όλοι, μετρήσαμε τις απαντήσεις μας και καταλήξαμε στο μπλε και στο κόκκινο χρώμα.

3 1

Με ιδέες, καλή διάθεση και συνεργασία τα παιδιά, έβαψαν τις χαρτόκουτες  και πρότειναν τα επιμέρους στοιχεία που χρειάζονταν. Ο καθένας ανέλαβε μία εργασία. Κάποιοι έκοψαν τις ρόδες, τα φώτα, το τιμόνι. Τα παιδιά σκέφτηκαν ακόμα και τις πινακίδες κυκλοφορίας, τη μάρκα του αυτοκινήτου και την εξάτμιση!!!!

Εξαιρετική ομαδική προσπάθεια!

 1 1                       2 1

Τα εργαστήρια δεξιοτήτων και η λέξη «δρόμος» στάθηκαν η αφορμή για να γνωρίσουμε την φωνούλα Δ,δ μέσα στην τάξη μας. Αφού την παρατηρήσαμε,  ακούσαμε και αναπαράγαμε τον ήχο της, προσπαθήσαμε να βρούμε λέξεις που ξεκινούν από τη φωνούλα Δ,δ και τις καταγράψαμε. Τα παιδιά τα κατάφεραν εξαιρετικά! Η φωνούλα Δ,δ βρήκε το σπιτάκι της μέσα στην τάξη μας, είναι το σπιτάκι με το σύμφωνα.

257434983 1273926236415981 4104784772591002783 n            256775804 293893469272716 7944941368966534699 n

Την Παρασκευή μία δράση ξεκίνησε στην τάξη μας. Ένας διαγωνισμός ζωγραφικής, στον οποίο αποφασίσαμε μαζί με τα παιδιά να πάρουμε μέρος. Το θέμα του διαγωνισμού είναι η διαφορετικότητα και η ισότητα. Τα παιδιά πήραν μαζί τους ένα κομμάτι ύφασμα, το οποίο θα χρησιμοποιήσουν για να δημιουργήσουν μαζί με την οικογένειά τους. Όταν επιστρέψουν όλα τα κομμάτια θα δημιουργήσουμε το δικό μας patchwork, «Το σεντόνι της ισότητας και της διαφορετικότητας» που θα σταλεί στο διαγωνισμό.

Καλή διασκέδαση και καλή μας επιτυχία!!

(αν και η συμμετοχή και η προσπάθεια έχουν τόσα πολλά να μας προσφέρουν)

257734672 594253848565529 7819688327863650391 n