ΘΕΜΑΤΙΚΟΣ ΚΥΚΛΟΣ: Ενδιαφέρομαι και Ενεργω-Κοινωνική συναίσθηση και Ευθύνη
Στα πλαίσια αυτου του εργαστηρίου δεξιοτήτων με στόχο οι μαθητές/τριες να λάβουν ενεργο ρόλο στην αναμόρφωση της αυλή μας κάναμε στο Α΄τμήμα 4 δράσεις
ΚΑ ΕΛΕΝΑ
1.ΤΑΊΣΤΡΕΣ ΣΤΑ ΔΕΝΤΡΑ
Αναλογιστηκαμε πως μπορούμε να ταισουμε τα ζώα που βρίσκονται στην αυλή μας .Τι ζώα υπάρχουν στην αυλή μας ??
Χελώνες ,μυρμήγκια ,Σκουλήκια ,αλογάκι της Παναγίας,Γάτες ,πουλιά ,πασχαλίτσες ,πεταλούδες ,.
Έτσι εφόσον πήραμε ιδέες από το διαδίκτυο φέραμε μπουκάλια πλαστικά , μπουκάλια χάρτινα κουτιά από ,κονσέρβες, πήλινα για φαγητό και νερό τροφή για πουλιά και γάτες και φτιάξαμε τις καλλιτεχνικές ταιστρες που με την βοήθεια γονέα θα τις τοποθετήσαμε στα σημεία στο κήπο μας και στα πάνω δένδρα που επέλεξαν τα παιδιά


Σε δεύτερο χρόνο εφόσον φτιάξαμε τις ταιστρες τις σε συνδιδασκαλια με το B τμήμα γέμισαν τα παιδιά με τροφή για πουλιά κάνοντας και μαθηματικά (ποσοτικές έννοιες)και το απόγευμα με την βοήθεια των παιδιών η Κυρία Κωνσταντίνα και εγώ (κύρια Έλενα )κρεμασαμε ορισμένες από τις ταιστρες σε δένδρα στο κήπο μας .Την επόμενη μέρα με την βοήθεια του μπαμπά του Φιλίππου και με σκάλα κρεμασαμε σε πολύ ψηλές θέσεις τις υπόλοιπες ταιστρες .καθώς και τροφη για γάτα και νερό





2.ΒΕΡΥΚΟΚΙΑ
Με αφορμή μια προσωπική μου ιστορία (τρώγοντας βερίκοκα το καλοκαίρι τα κουκούτσια δεν τα πετουσαμε στο σκουπιδοτενεκέ μα τα πετουσαμεαπο το μπαλκόνι στην αυλή του σπιτιού μας .Έτσι μετά από καιρό είδαμε να βγαίνει ένα μικρό κλαράκι και μετά από χρόνια είχαμε μια όμορφη βερίκοκοκια με σοδειά βερίκοκα κάθε χρόνο ) Διηγουμενη
λοιπόν αυτή την ιστορία στα παιδιά με δικιά τους πρωτοβουλία όταν τρώγαν βερίκοκα μου έδιναν τα κουκούτσια και τα φύλαγα .Έτσι αποφασίσαμε και σε τρύπα που είχαν ανοίξει τα παιδιά στην αυλή μας φυτέψαμε τα κουκούτσια .Του χρόνου θα δούμε τι θα έχει γινει

Με αφορμή την φύτευση στην αυλή μας κάνε μια φωτοτυπία μαθηματικών λογική σειρά
Πώς βάλαμε τα κουκούτσια μέσα στην γη και μετά πώς θα είναι η εξέλιξη μέχρι το δένδρο βερικοκιά!!

ΚΑ ΜΥΡΤΩ
1.ΒΑΣΙΛΙΚΟΙ
Αποφασίσαμε να φυτεύσουμε σε μια γλάστρα που είχαμε αγοράσει βασιλικους.Έτσι απο τα παιδια στο ολοήμερο ήθελαν τρια παιδιά να κάνουν την φύτευση

2.ΒΑΦΗ ΤΟΙΧΟΥ
Στα πλαίσια του εργαστηρίου αναμορφώνω την αυλή μου αποφασίσαμε με τα παιδιά να βάψουμε ένα τοιχάκι κάτω από το παράθυρο του Β’ τμήματος.Ειχε γίνει μια προετοιμασια με το λευκο χρώμα.
1η μερα
Ετσι αρχικά βγήκαμε όλοι έξω και καθίσαμε γυρω γυρω και ο Κωνσταντίνος παρατήρησε μια διαχωριστικη ταινία που είχα βάλει για να ξεχωρίσω τον ουρανο από την θάλασσα και μας είπε να βάλουμε ψηλα τον ουρανο και κάτω την θάλασσα.

Διαλέξαμε τη απόχρωση και ο Παναγιώτης .Φ μας βοήθησε και ανακάτεψε το χρώμα το σιέλ με το οποίο θα βάφαμε τον ουρανο.

Οι μαθητές/τριες χωρίστηκαν σε ομάδες ανάλογα την προτίμησή τους σε σχέση με το αν ήθελαν να βάψουν τον ουρανό ή την θάλασσα.
Ετσι αρχικά με απαλές κινήσεις στο πινέλο βάψανε τον ουρανο.

Στην συνέχεια η επόμενη ομάδα έβαψε την θάλασσα.

Σε επόμενη ημέρα αποφασίσαμε να φτιάξουμε σύμφωνα με κάποια σχέδια που είχαμε διαλέξει καράβια.
Ετσι σχεδίασα τα καράβια με άσπρο και αφού στέγνωσε στο ολοήμερο οι μαθητές/τριες με μικρά πινέλα άρχισαν να βάφουν τα καράβια


Το τοιχάκι μας έτοιμο !Απομένουν κάτι ελάχιστες λεπτομέρειες που θα γίνουν απο την κυρία Μυρτώ

Παράλληλα στην αναμόρφωση της αυλής μας συνέβαλε και η δωρεα σκάμματος απο γονείς του Α’ Τμήματος
Δείτε παρακάτω