Μεταφορά σε νεο Ιστολόγιο !
Μεταφερθήκαμε σε ενα νέο ιστότοπο όπου πλέον λειτουργει το νεο ιστολόγιο του 2ου Νηπιαγωγείου Νέας Ερυθραίας.
Κάντε είσοδο στο νεο ιστολόγιο απο εδω
Μεταφερθήκαμε σε ενα νέο ιστότοπο όπου πλέον λειτουργει το νεο ιστολόγιο του 2ου Νηπιαγωγείου Νέας Ερυθραίας.
Κάντε είσοδο στο νεο ιστολόγιο απο εδω
Την φετινή χρονιά(2024-2025) γίναμε μέλη του Εθνικού Δικτύου ”Μαθαίνω για τα Δάση”.Υλοποιήσαμε λοιπόν ενα σχέδιο δράσης με τίτλο ”Μαθαίνω για τα Δάση στηριζόμενη σε εκπαιδευτικό υλικό που λάβαμε απο το Δίκτυο.Όλη την χρονια ήταν προγραμματισμένη μια δράση κάθε μήνα .Στο τέλος του μήνα γινόταν ενημερωτικό άρθρο στο ιστολόγιο και στο τέλος υλοποιήθηκε μια διάχυση των αποτελεσμάτων με πρωταγωνιστές τα παιδιά καθώς και έκθεση των παραγόμενων έργων.
Με την ολοκλήρωση της χρονιά κατατέθηκε στο Δίκτυο ενα template .
Στο τέλος του 2025 θα γίνει αξιολόγηση του εκπαιδευτικού μας προγράμματος απο εκπαιδευτική ομάδα.
Μπορείτε να δείτε εδω το υλικό που κατατέθηκε στον φορέα
Θερμές ευχές για ενα ευχάριστο καλοκαίρι με ξενοιασιά, αγάπη και όμορφες στιγμές με την οικογένεια.
Περιμένουμε τα προνηπιακια μας ξανα το Σεπτέμβρη για μια νεα συναρπαστική χρονιά! Και στα νηπιάκια μας ευχόμαστε πνα ανοίξουν τις φτερούγες τους σε νέους ορίζοντες, με νέους στόχους και προκλήσεις!
Χαρούμενες διακοπές απο την Προισταμένη και τον Σύλλογο Διδασκόντων !
Ολοκληρώνοντας την σχολική χρονιά σήμερα τελευταία ημέρα του σχολείου υλοποιήσαμε αρχικά την δράση αποτίμησης του σχεδίου δράσεως και την διάχυση των αποτελεσμάτων στην γονεϊκη κοινότητα.
Ολα τα παραγώμενα έργα του σχεδίου δράσεως ”μαθαίνω για τα δάση” είχαν τεθει σε μορφή έκθεσης πάνω σε τραπέζια στην αυλή του σχολείου.
Με την προσέλευση των μαθητών και των γονέων αρχικά οι μαθητές/τριες ανέλαβαν να περιηγήσουν τους γονείς τους στην εκθεση αυτη.
Μετα μαζευτήκαν όλοι οιι μαθητές σε σειρά και είχαν αποφασίσει να που τις δικές τους συμβουλές για την προστασία των δασών.
Ετσι οι ορισμένοι υπέυθυνοι ανα τμήμα με την βοήθεια του μικροφώνου είπαν στους γονείς τις αναδυόμενες συμβουλές και στο τέλος μοίρασαν ενα έγχρωμο αφισάκι που είχαμε δημιουργήσει.
Έτσι ενημέρωσαν κατάλληλα τους γονείς τους και διαμοίρασαν το αφισάκι ώστε αυτές οι πολύτιμες συμβουλές να μην ξεχαστούν ποτέ !
Παράλληλα πάνω στο αφισάκι υπήρχε η δυνατότητα για τους γονείς να σκανάρουν το barcode και να απαντήσουν σε ενα ερωτηματολόγιο αποτίμησης του σχεδίου δράσεως εκ μέρους των γονέων.
Δείτε το αφισάκι εδώ
Δείτε στιγμές απο τη δράση
Α ‘και Β’ τμήμα
Σήμερα Πέμπτη 12 Ιουνίου με αφορμή την ημέρα εορτής του πατέρα την Κυριακή υλοποιήσαμε μια δράση με τους μπαμπάδες στην αυλή του σχολείου.
Τα παιδιά αυτές τις ημέρες μάθαιναν ένα ποίημα για τον πατέρα και ετοίμασαν ενα δωράκι για τον μπαμπά τους.
Η ημέρα της έκπληξης έφτασε και όλα τα παιδιά στην αυλή περίμεναν τους μπαμπάδες να μπούν στο σχολείο
Κάθε μπαμπάς καθόταν απέναντι απο το παιδιάκι του.Αρχικά όλα μαζί είπαν δυνατα το ποιήμα που το είχαν μάθει παρα πολύ καλα .Και στο τέλος του ποιήματος έτρεξαν στην αγκαλιά του μπαμπά δίνοντας το κρυμμένο πίσω απο τα χέρια του δωράκι.
Αφιερωμένη η ημερα σε εκείνους με το παρακάτω ποιήμα
Ο χρυσός μου ο μπαμπάς μου που για μένα λαχταρα είναι στήριγμά στο σπίτι περηφάνια και χαρα.Κάθε αυγούλα που ξυπνάει για να πάει στην δουλειά σκύβει εκει που θα κοιμάμαι και μου δίνει δυο φιλιά !Τί μαγάλη ευτυχία μες στον κόσμο είναι αυτη, η αγάπη του πατέρα που με κάνει δυνατή!
Μπορείτε να δείτε στιγμές παρακάτω
Υλοποιήθηκαν οι καλοκαιρινές μας εορτές και την φετινή χρονιά με θέμα
Α’ τμήμα ”Ο φρουτοζορο”ενα αυτοσχέδιο παραμύθι και
Β’ τμήμα ”Θάλασσα πλατιά,θάλασσα ονειρεμένη”Γνωρίζοντας της ομορφιές της….
Η γιορτή του Α’ τμήματος υλοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου την Τρίτη 3 Ιουνίου και η γιορτή του Β’ τμήματος υλοποιήθηκε την Τετάρτη 4 Ιουνίου στην αυλή του σχολείου.
Τα παιδιά ανταποκρίθηκαν και μας παρουσίασαν ενα πολύ καλό αποτέλεσμα όπου γονείς και εκπαιδευτικοί απόλαυσαν
Συγχαρητήρια σε όλους !
Α’ τμήμα
Β’ τμήμα
Εχθές, Πέμπτη 5 Ιουνίου, έγινε η τελική μας εκδρομή στο G.A.M.E. Project στο Νέο Ηράκλειο. Εκεί επιλέχθηκε από τις εκπαιδευτικούς ένα τρίωρο πρόγραμμα παιχνιδιών για τους μικρούς μας μαθητές. Φτάνοντας στον χώρο φάγαμε το δεκατιανό μας και έπειτα χωριστήκαμε σε τρεις ομάδες. Έτσι η κάθε ομάδα με μία υπεύθυνη απόλαυσε με τη σειρά τα παιχνίδια που είχαν ήδη οργανώσει αλλάζοντας κάθε μερικά λεπτά χώρο. Το πρόγραμμα που είχαμε επιλέξει ήταν ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΑΣ όπου:
Τα παιδιά χωρισμένα σε ομάδες, προετοιμάζονται για την μεγάλη περιπέτεια. Στόχος τους, να φέρουν εις πέρας 3 συνολικά αποστολές μέσα σε χρονικό διάστημα μιάμισης ώρας. Περνώντας από 6 διαφορετικούς σταθμούς, θα προετοιμαστούν για τις αποστολές τους που θα τις μάθουν στις 3 εξωτερικές μας πίστες. Μοναδικά παιχνίδια συνεργασίας, συντονισμού, δεξιοτήτων και ομαδικότητας καθώς και επαφή των παιδιών με το παρελθόν μέσω παραδοσιακών παιχνιδιών θα τα διασκεδάσουν, αφήνοντας τους πολύτιμες γνώσεις και εμπειρίες. Μετά το τέλος της δράσης έκαναν κατασκευή με διάφορα φυσικά υλικά και χρώματα που πήραν μαζί τους ως ενθύμιο.
——————————————————————————-
Η οριοθέτηση δεν είναι ωφέλιμη και αναγκαία μόνο για τα παιδιά αλλά και για όλο το οικογενειακό σύστημα. Είναι πολύ σημαντική για τη διαμόρφωση της ταυτότητας όλων των μελών του οικογενειακού συστήματος, για την κατανόηση των ρόλων τους και την ανάδειξη της εμπιστοσύνης προς τους ίδιους.
Η οριοθέτηση βοηθά τους γονείς να ισχυροποιήσουν την προσωπικότητά και το ρόλο τους, να ενισχύσουν τις αξίες και τις στάσεις τους απέναντι στη ζωή και να μπορέσουν να μεταδώσουν όλα αυτά με ένα τρόπο που να μπορεί με ασφάλεια να τροποποιεί κάθε φορά τα χαρακτηριστικά των μελών της οικογένειας.
Τα όρια συντελούν στο να υπάρχει ομαλότητα στην επικοινωνία, στις κοινωνικές σχέσεις και στην αλληλεπίδραση, με τους ανθρώπους του στενού και ευρύτερου περιβάλλοντος.
Λίγα λόγια για το σεμινάριο
— Πότε είναι σωστό να λέμε «ναι» και πότε το «όχι» χτίζει πιο υγιείς σχέσεις;
—Πώς μπαίνουν όρια χωρίς ενοχές και σε πλαίσιο αλληλοσεβασμού;
Στο νέο σεμινάριο «Όρια και οριοθετημένες συμπεριφορές στην οικογένεια και στην κοινωνία», εξερευνούμε πρακτικούς τρόπους να διαχειριζόμαστε τις σχέσεις μας με ενσυναίσθηση, σαφήνεια και εσωτερική ισορροπία.
Ένα σεμινάριο για γονείς, επαγγελματίες, παιδαγωγούς, αλλά και κάθε άνθρωπο που θέλει να ζει με λιγότερες συγκρούσεις.
Δήλωσε συμμετοχή!
Είναι ένα δώρο στον εαυτό σου και στους γύρω σου!
————————————————————————————-
Πληροφορίες:
info@anoikto.edu.gr
|
||||||
|
ΑΠΟ ΑΝΟΙΚΤΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ
4ο Εργαστήρι Δεξιοτήτων – Ενδιαφέρομαι και Ενεργώ – Κοινωνική συναίσθηση & Ευθύνη
“Φροντίζω και ενεργώ για την αυλή του σχολείου μου.”
Απρίλιος – Μάιος 2025
Β’ Πρωινό Τμήμα (κα Πέρσα )
Το τελευταίο αυτό εργαστήριο δεξιοτήτων έχει να κάνει με τον εθελοντισμό και μέσω αυτού να γίνουν διάφορες δράσεις οι οποίες θα αναμορφώσουν και θα βελτιώσουν την αυλή τους σχολείου μας.
Στο πρώτο εργαστήριο μας λοιπόν κρίθηκε απαραίτητο να συζητήσουμε με τα παιδιά για τον εθελοντισμό. Αφόρμηση αποτέλεσαι ένα βίντεο που παρακολουθήσαμε και συζητήσαμε πάνω σε αυτό ΒΙΝΤΕΟ ΕΘΕΛΟΝΤΙΣΜΟΥ .
Τα παιδιά εντόπισαν και όλοι μαζί συζητήσαμε τις εθελοντικές πράξεις που είδαμε στο βίντεο. Σχολιάστηκε επίσης και η αλλαγή αυτού του ανθρώπου προς τον εθελοντισμό. Έπειτα, επεξεργαστήκαμε κάποιες εικόνες σχετικές με τον εθελοντισμό Ο ΚΑΛΟΣ ΕΘΕΛΟΝΤΗΣ .
Αναφερθήκαμε σε εθελοντικές πράξεις που κάναμε εμείς ως σχολείο όπως αναδάσωση, δωρεά τροφίμων, δωρεά Χριστουγέννων κ.ά., σε πράξεις που έκαναν τα παιδιά με τις οικογένειες τους, στους εθελοντές πυροσβέστες που συναντήσαμε. Αναφερθήκαμε στο μοναδικό έργο που προσφέρει κάθε εθελοντής που με τέτοιες πράξεις αλληλεγγύης με μοναδικό του όφελος την ευχαρίστηση της προσφοράς κάνει τον κόσμο καλύτερο. Τα παιδιά έδειξαν να εντυπωσιάζονται και να παρακινούνται από όλες αυτές τις εθελοντικές πράξεις που αναφέρθηκαν δηλώνοντας που θα ήθελαν κι εκείνα να συμμετέχουν σε διάφορες από αυτές. Κλείνοντας δόθηκε στα παιδιά να συμπληρώσουν με ζωγραφική ένα φύλλο εργασίας στο οποίο κατέγραψαν τρεις εθελοντικές πράξεις στις οποίες θα ήθελαν να συμμετάσχουν στο μέλλον.
Στο δεύτερο εργαστήρι μας είπαμε στα παιδιά πως μέσα από διάφορες εθελοντικές πράξεις εμείς σαν ομάδα θα προσπαθήσουμε να φτιάξουμε καλύτερη και ομορφότερη την αυλή του σχολείου μας. Από αυτό θα ωφεληθούμε εμείς, τα υπόλοιπα παιδάκια που θα έρθουν σε αυτό το σχολείο αλλά και διάφορα ζωάκια με τα οποία μοιραζόμαστε την αυλή μας. Αρχικά λοιπόν τα παιδιά σε ομάδες κατέγραψαν δύο αλλαγές που θεωρούν πως θα ομορφύνουν την αυλή μας.
Έπειτα τις συζητήσαμε όλοι μαζί και καταλήξαμε σε κάποιες πράξεις που θα κάνουμε καταγράφοντάς τες στον πίνακα. Αφού έγινε αυτό εντοπίσαμε τα υλικά που θα χρειαστούμε και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε.
Στο τρίτο εργαστήρι, ξεκίνησαν οι προετοιμασίες μας. Το πρώτο που κάναμε ήταν να ετοιμάσουμε τις ταΐστρες για τα πουλάκια της αυλής μας. Σε ομάδες βάψαμε αυγοθήκες (από την εξωτερική πλευρά) για να δώσουμε μία πιο χαρούμενη πινελιά, τις οποίες τις επόμενες μέρες γεμίσαμε με τροφή για πουλάκια και τις κρεμάσουμε στα δέντρα της αυλής με τη βοήθεια των νηπιαγωγών του ολοήμερου αλλά και του πατέρα του Φίλιππου από το Α’ Τμήμα. Η δράση της τοποθέτησης των ταϊστρών στην αυλή μας έγινε κατά το ήμισυ σε συνδιδασκαλία Α&Β τμήματος.
Επόμενη δράση ήταν η προετοιμασία των σκευών στα οποία θα βάζουμε καθαρό νερό και τροφή για τα αδέσποτα της γειτονιάς μας. Τα σκεύη βάφτηκαν το ένα από το Α τμήμα και το άλλο από το Β και έπειτα γράψαμε απέξω τι θα περιλαμβάνει το κάθε ένα “ΤΡΟΦΗ – ΝΕΡΟ”. Τέλος, μία επόμενη μέρα και αφού είχαν στεγνώσει και ήταν όλα έτοιμα τα τοποθετήσαμε ακριβώς έξω από το σχολείο μας σε μία “γωνίτσα” που φτιάξαμε για τους μικρούς τετράποδους φίλους της γειτονιάς.
Σειρά έπειτα είχε το φύτεμα των λουλουδιών. Αγοράσαμε μικρά, πολύχρωμα λουλούδια, όπως ακριβώς είχαν ζητήσει τα παιδιά. Να ευχαριστήσουμε πολύ την κα Γιάννα του τμήματός μας που μας αγόρασε τα λουλούδια και μας έκανε κάποια δώρο! ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΦΥΤΕΜΑ. Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως μέχρι να φτιαχτεί το αυτόματο πότισμα της αυλής μας, τα παιδιά ανά τακτά διαστήματα πότιζαν στο διάλειμμα τα αρωματικά φυτά μας.
Επόμενη δράση σχετικά με την διατήρηση της αυλής μας καθαρή είναι να τοποθετήσουμε ταμπέλα στον εξωτερικό χώρο με ένα μήνυμα προς τους περαστικούς. Σκεφτήκαμε και προτάθηκαν αρκετές ιδέες σχετικά με το τι θα θέλαμε να γράφει αυτή η ταμπέλα και καταλήξαμε όλοι μαζί στο “ΜΗΝ ΠΕΤΑΤΕ ΣΚΟΥΠΙΔΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ”. Αφού λοιπόν γράψαμε την ταμπέλα, ζωγραφίσαμε το αντίστοιχο εικονίδιο και τέλος την πλαστικοποιήσαμε. Τελευταίο βήμα ήταν να αποφασίσουμε που θα τοποθετηθεί και την βάλαμε, δένοντάς την με σχοινάκια.
Τελευταία δράση μας ήταν να βάψουμε τον τοίχο κάτω από τις βρύσες της αυλής που θεωρήσαμε ότι χρειαζόταν ένα φρεσκάρισμα και μία πινελιά που θα αφήσουν όλα τα παιδιά στο σχολείο αυτό για αρκετά χρόνια. Τα παιδιά χάρηκαν πολύ όσο έβαφαν τον τοίχο. Για τα σχέδια χρειάστηκε η βοήθεια της κας Πέρσα, όπου ετοίμασε το περίγραμμα και έπειτα τα παιδιά με μεγάλη προσοχή γέμισαν τα σχέδια. Ελπίζουμε όλα τα παιδάκια που θα έρθουν στο σχολείο να χαρούν την καλλιτεχνική μας αυτή παρέμβαση.
Το τελευταίο μας εργαστήρι για φέτος έκλεισε με συζήτηση στην ολομέλεια όπου το κάθε παιδί επέλεξε την εργασία που έκανε και του άρεσε περισσότερο. Συζητήσαμε ξανά για τον εθελοντισμό και τις καλές πράξεις προσφοράς και υποσχεθήκαμε να συνεχίσουμε να βοηθάμε όπου και με όποιον τρόπο μπορούμε.