ΑΚΥΡΩΣΗ ΔΡΑΣΗ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΟΥ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ ΠΑΡΑΛΙΑΣ

Ακυρώνεται η προγραμματισμένη δράση για τον καθαρισμό παραλίας στον Ωρωπό το Σάββατο 20 Απριλίου σε συνεργασία με το Ίδρυμα Λασκαρίδη λόγω μη συγκέντρωσης του απαραίτητου 1/3 των μαθητών/τριών.

188736975 557334585654157 7436062700438315221 n 576x417 1

ΕΞΩΣΧΟΛΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ”Ο ΜΙΚΡΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΤΩΝ ΖΩΩΝ”

Υλοποιήθηκε σήμερα Δευτέρα 15 Απριλίου το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ”ο μικρός κόσμος των ζώων” απο την εκπαιδευτική ομάδα ”Μαγικό Πεφταστέρι”.

Με πολύ καλή τεχνική υποστήριξη σλάιτς και ηχητική κάλυψη, πολύ ωραία πλοκή , πολύ διαδραστικό με εκπαιδευτικούς στόχους που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των παιδιών μέχρι το τέλος.

Ενας τρελοεπιστήμονας θέλει αρχικά να καταστρέψει το δάσος και του βάζει φωτιά.Τα παιδιά κατα την εξέλιξη της ιστορίας βλέπουν εικόνες σε σλάιτς και ακούνε το μήνυμα ηχογραφημένο κάτι που ζωντανεύει ολύ το πρόγραμμα.

Τα παιδιά σε αυτην την πρώτη δυσκολία καλούνται να ξυπνήσουν τα ζώα που έχουν πέσει σε χειμαιρεία νάρκη.Έτσι ντύνονται όλα με σκουφάκια χελώνας και μέσα απο θεατρικό παιχνίδι ξυπνάνε τα ζώα.Παράλληλα ανοίγεται το μεγάλο βιβλίο του δάσους που έχει τα ίχνη των ζώων και οι μαθητές/τριες καλούνται να πάρουν μια καρτέλα με ίχνος ζώου και να την αντιστοιχήσουν με κρίτς-κράτς στο μεγάλο βιβλίο του δάσους.

Στη συνέχεια και αφού κατάφεραν αυτην την αποστολή εμφανίζεται ξανα ο τρελοεπιστήμονας και ακούγεται το δευτερο μύνημα του οτι έβαλε δηλητήριο στο νέρο απο τα ζώα της φάρμας και τα ζώα τρελάθηκαν.Η αγελάδα κάνει βυσσινάδα, ο σκύλος ανεβαίνει στο δέντρο κτλ με αίσθηση χιούμορ αυτη η πλοκή της ιστορίας.Τα παιδιά καλούνται σε δεύτερη αποστολή να βάλουν τα ζώα του αγροκτήματος σε σειρά.

Έτσι έχει στηθεί ενας φράχτης απο αφρώσες υλικό εικονιζόμενος με τα ζώα του αγροκτήματος και τα παιδιά καλούνται να πάρουν ενα ζωάκι που τους δίνεται και να το τοποθετήσουν στο σωστό περιβάλλον.

Αφου και η δεύτερη αποστολή εξετελέσθη με την βοήθεια των παιδιών εμφανίζεται πάλι σε ηχητικπο μήνυμα ο τρελοεπισήμονας να πεί στα παιδια οτι λέρωσε το νερό των ζώων για να μην έχουν να πιουν και οτι οι σωλήνες είναι γεμάτοι ακαθαρσίες.

Έτσι τα παιδιά περνάνε μέσα απο πτυσσόμενη φισούνα-σωλήνα για να καθαρίσουν το νερο !

Αφου και αυτη η αποστολή εξετελέσθει στο τέλος έγινε αναφορά για την μόλυνση των θαλασσών με ενα βιντεο κινουμένων σχεδίων που προβλήθηκε.

Έτσι αφου αναλογιστήκαμε την ευθύνη που φέρουμε ως άνθρωποι για τα σκουπίδια τα παιδια απο ενα πλήθος σκουπιδιών που ρίχτηκε στην αίθουσα κάνουν ανακύκλωση μαθαίνοντας οτι οφείλουμε να ανακυκλώνουμε τα σκουπίδια μας.

Οι μαθητές έμειναν ενθουσιασμένοι για τις δυσκολίες και τα εμπόδια που κατάφεραν να ξεπεράσουν

Στιγμές ανα τμήμα μπορείτε να δείτε παρακάτω

Α’ΤΜΗΜΑ

DSCF0783
Digital Camera
DSCF0785
Digital Camera
DSCF0786
Digital Camera
DSCF0787
Digital Camera
DSCF0788
Digital Camera
DSCF0789
Digital Camera
DSCF0790
Digital Camera
DSCF0791
Digital Camera
DSCF0792
Digital Camera
DSCF0794
Digital Camera
DSCF0795
Digital Camera
DSCF0796
Digital Camera
DSCF0800
Digital Camera
DSCF0801
Digital Camera
DSCF0802
Digital Camera

DSCF0803

Β’ ΤΜΗΜΑ

IMG 20240415 090804

IMG 20240415 091002

IMG 20240415 091138

IMG 20240415 091237

IMG 20240415 092253

IMG 20240415 092331

IMG 20240415 092521

IMG 20240415 092758

IMG 20240415 094357

IMG 20240415 094409

IMG 20240415 094740

IMG 20240415 095019

IMG 20240415 095025

IMG 20240415 165845

Γ’ ΤΜΗΜΑ

IMG 20240415 110226 IMG 20240415 161545 IMG 20240415 161654

 

Μας δόθηκε και το αναμνηστικό της συμμετοχής μας στο πρόγραμμα.

Μπορείτε να το δείτε εδω

 

ΕΛΑΙΟΧΡΩΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΙΧΟΥ

Ολοκληρώθηκε η δράση συμμετοχής των Παιδιών στον ελαιοχρωματισμό του τοίχου στα πλαίσια του σχεδίου δράσεως που εκπονούμε φέτος ”Αναμορφώνω την αυλή μου ομορφαίνω την ζωή μου”

Αρχικά επιλέχτηκαν τα σχέδια απο τον Σύλλογο Διδασκόντων, στη συνέχεια σχεδιάστηκαν με χαρτοταινίες , παραγγέλθηκαν τα χρώματα , συγκεντρώθηκαν τα πινέλα και οι ποδιές και την Πέμπτη 11 Απριλίου υλοποιήθηκε η δράση για το Α’ και Β΄τμήμα και την Παρασκευή για το Γ’ τμήμα.

Τα παιδιά φορώντας την σακούλα που είχε μεταποιηθεί σε ποδιά και με καλυμμένα τα παπούτσια με σακούλες για την προστασία τους συμμετείχαν ενα ενα στην βαφή απο τα υπάρχοντα σχέδια.

Τα παιδιά το χάρηκαν ιδιαίτερα συμμετέχοντας ενεργά τα ίδια στην αναβάθμιση του σχολείου τους και όλοι  μαζί θα χαιρόμαστε ενα πιο όμορφο σχολείο.

Στιγμές απο τη δράση ανα τμήμα

Α’ ΤΜΗΜΑ

DSCF0764

DSCF0765 1
Digital Camera
DSCF0766 1
Digital Camera
DSCF0767
Digital Camera
DSCF0768
Digital Camera
DSCF0769
Digital Camera
DSCF0771
Digital Camera
DSCF0772
Digital Camera
DSCF0773
Digital Camera
DSCF0774
Digital Camera
DSCF0775
Digital Camera
DSCF0776
Digital Camera
DSCF0777
Digital Camera
DSCF0778
Digital Camera
DSCF0779
Digital Camera

IMG 4e9e54cd809b6340730f4c483692e452 V 1

Β’ ΤΜΗΜΑ

1712838229262 1712838229300 1712838229321 1712838229336 1712838229350 1712838229367 1712838229384 1712838229398 1712838229413

Γ’ ΤΜΗΜΑ

φωτο1 φωτο2 φωτο3 φωτο4 1 φωτο4 φωτο5 φωτο6 φωτο7 φωτο8 φωτο9

 

Συγχαρητήρια σε όλους !!

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ Β ΤΜΗΜΑ – ΔΗΜΙΟΥΡΓΩ ΚΑΙ ΚΑΙΝΟΤΟΜΩ ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ STEM

Ξεκινήσαμε με μεγάλη χαρά τον 3ο  κύκλο Εργαστηρίων  με ένα θέμα που αρέσει ιδιαίτερα στα πιο πολλά παιδιά …καθώς τους    είναι και αρκετά γνώριμο από την καθημερινότητά τους……   τον καιρό ………  όμως μέσα από πλούσιο εποπτικό υλικό τους  δόθηκε η ευκαιρία να το εξερευνήσουν ακόμη πιο πολύ και να διευρύνουν τις ήδη υπάρχουσες  γνώσεις τους……

Με την βοήθεια του διαδικτύου είδαμε πολλές εικόνες  από καιρικά  φαινόμενα και ξεκίνησε συζήτηση  για το τι γνωρίζουμε και τι θέλουμε να μάθουμε περισσότερο …..

 

‘Ετσι τα  παιδιά  μέσα από φωτογραφίες    είδαν και απόλαυσαν    διαφορετικές καιρικές συνθήκες ( συννεφιά, βροχή, χιονόπτωση, καλοκαιρία, ….. και  είχαν την ευκαιρία να συνειδητοποιήσουν  πως  ο καιρός επηρεάζει τις ανθρώπινες δραστηριότητες   σε ο,τι αφορά ρουχισμό (,πχ   τον χειμώνα  φοράμε μπουφάν  ,πουλόβερ  και μπότες λόγω κρύου …..κτλ)  ,αλλά και γενικότερα την καθημερινότητά μας…..

IMG 20240227 095609
ΣΥΝΝΕΦΙΑ
IMG 20240227 095619
ΚΕΡΑΥΝΌΣ
IMG 20240227 095633
ΒΡΟΧΗ
IMG 20240227 095640
ΟΥΡΑΝΙΟ ΤΟΞΟ
IMG 20240227 095651
ΧΙΟΝΙ – ΠΑΓΟΣ
IMG 20240227 095723
ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ
IMG 20240227 095732
dav
IMG 20240227 095739
ΑΕΡΑΣ

 

 

IMG 20240227 095803

ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ, ΚΕΡΑΥΝΟΙ

 

Στη συνέχεια αποφασίσαμε να φτιάξουμε ένα κολλάζ  – πίνακα αναφοράς για τον καιρό όπου τα παιδιά εργάστηκαν με πολύ κέφι

IMG 20240229 114653
dav
IMG 20240229 115032
dav
IMG 20240229 122658
dav
IMG 20240229 122720
dav

 

IMG 20240222 093634
Καταγράφαμε και τον καιρό σε καθημερινή βάση σε αντίστοιχο πίνακα…..με στόχο να  γίνει εβδομαδιαία  αποτίμηση

IMG 20240221 093951

Αποτυπώσαμε τις γνώσεις μας σε φύλλα εργασίας….

IMG 20240328 120424

IMG 20240326 113803 Αντιγραφή

Στην συνέχεια μπήκαμε στον ιστότοπο της Εθνικής Μετεωρολογικής Υπηρεσίας και μελετήσαμε ένα μετεωρολογικό δελτίο.

IMG 20240326 113949 Αντιγραφή

 

Φτιάξαμε και τα δικά μας θερμόμετρα, αφού πρώτα είδαμε κάποια είδη θερμόμετρων και τις χρήσεις τους, π.χ  ψηφιακό θερμόμετρο, ηλεκτρονικό, θερμόμετρο καταγραφής θερμοκρασίας περιβάλλοντος κ.λ.π

IMG 20240402 112224 1

IMG 20240402 112419 2

IMG 20240402 121004 1

 

 

IMG 20240402 121122 1

 

IMG 20240402 113956 1

IMG 20240402 120449 1

 

ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΚΑΙΡΙΚΩΝ  ΣΥΝΘΗΚΩΝ ( ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΑ, ΣΥΝΝΕΦΙΑ, ΒΡΟΧΗ, ΧΙΟΝΟΠΤΩΣΗ, ΑΣΤΡΑΠΗ, ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ). ΑΦΟΥ ΤΙΣ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ, ΤΟ ΚΑΘΕ ΠΑΙΔΙ ΠΕΡΙΕΓΡΑΨΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΚΟΝΑ. ΑΦΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΟΜΑΔΕΣ , ΜΑΘΑΜΕ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΑΜΕ ΤΟ ΕΠΙΔΑΠΕΔΙΟ ΡΟΜΠΟΤ ΝΑ ΚΙΝΕΙΤΕ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΤΑΜΠΛΟ, ΑΠΟΚΤΩΝΤΑΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΧΩΡΙΚΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ.

 

1 1 2 1 3 1      9 1 10 1 11 1 12 1

 

ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΚΑΙ ΕΝΤΑΣΗ ΑΝΕΜΟΥ. ΜΑΘΑΜΕ ΤΗΝ ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ. ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΝΕΜΟΜΕΤΡΟ ΚΑΙ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΣΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΥΣ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΗ<< ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ>> . ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ ΤΟ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ, ΤΙ ΚΡΑΤΑΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ ΜΑΘΑΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΟΥΣ. ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΜΕΡΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΝ ΤΟ ΚΑΘΕ ΕΝΑΝ ΑΝΕΜΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΤΟΥ ΤΣΑΡΟΥΧΗ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΠΕΡΑΣΑΜΕ ΜΕ ΑΡΑΙΩΜΕΝΗ ΝΕΡΟΜΠΟΓΙΑ ΤΑ ΕΡΓΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΘΕΣΑΜΕ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΑΝΕΜΟΛΟΓΙΟ.

 

4 2 1

 

5 2 1

6 1   7 2 1 8 1

ΦΤΙΑΞΑΜΕ ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟ ΣΕ ΒΑΖΟ. ΠΗΡΑΜΕ ΝΕΡΟ , ΜΙΑ ΣΤΑΓΟΝΑ ΑΠΟ ΥΓΡΟ ΠΙΑΤΩΝ  ΚΑΙ ΕΤΟΙΜΟΣ. ΕΠΙΣΗΣ ΑΦΟΥ ΜΙΛΗΣΑΜΕ ΓΙΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΟΥ ΟΡΙΖΟΝΤΑ, ΖΩΓΡΑΦΙΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ ΣΕ ΕΝΑ ΦΥΛΛΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Η ΚΛΙΜΑΚΑ ΜΠΟΦΟΡ. ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΑΜΕ ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΣΕΙΡΑ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ,ΤΟΥΣ ΑΡΙΘΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΕΣ ΛΕΞΕΙΣ. ΣΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΠΑΙΞΑΜΕ ΜΕ ΤΙΣ ΚΑΡΤΕΛΕΣ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΜΕ ΕΝΑ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΜΕ ΤΙΣ ΕΙΚΟΝΕΣ. “Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΝΕΜΩΝ”.

Στο τέλος ολοκληρώθηκε η φάση των εργαστηρίων με τα ακόλουθα τρία πειράματα:

  1. Δημιουργία ουράνιου τόξου με κουφετάκια smarties τα οποία αποχρωματίστηκαν σιγά – σιγά και δημιούργησαν το ουράνιο τόξο.
IMG 20240403 103025 1
dav
IMG 20240403 103120
dav
IMG 20240403 113307
dav

 

2. Δημιουργήσαμε ξανά το ουράνιο τόξο με άλλα υλικά αυτή την φορά όπως : χαρτί κουζίνας, πλαστικά διαφανή ποτήρια και τους μαρκαδόρους μας. Το αποτέλεσμα εντυπωσιακό!!!

 

 

IMG 20240404 111640 1

IMG 20240404 093753 1

IMG 20240404 094007 1

 

 

 

Τα παιδιά στην συνέχεια διάλεξαν ποιο φαινόμενο προτιμούν , ο ανεμοστρόβιλος κέρδισε τις προτιμήσεις τους με διαφορά, όπως βλέπουμε!!!!

IMG 20240404 112413 1
dav
IMG 20240404 113408 1
dav
IMG 20240404 113817 1
dav

IMG 20240404 121200 1

 

 

3. Άλλο ένα πείραμα έλαβε χώρα στην τάξη μας,  η δημιουργία τεχνητής βροχής και η διαδικασία καταμέτρησης της βροχόπτωσης της στάθμης του νερού!!!

Αρχικά φτιάξαμε το δικό μας βροχόμετρο με απλά ανακυκλώσιμα υλικά και την βοήθεια ενός χάρακα..

IMG 20240405 082214 1
dav
IMG 20240405 082408 1
dav

IMG 20240404 080410 1

Το βροχόμετρο έτοιμο!!!!

 

 

Στην συνέχεια πήραμε ένα σουρωτήρι,  χάρτινο ποτήρι, το τρυπήσαμε, και δημιουργήσαμε έτσι ένα είδος τεχνητής βροχής, τα παιδιά έπρεπε να γεμίσουν σταδιακά το βροχόμετρο και να το καταγράψουν!!!!

 

IMG 20240405 111937 1
dav
IMG 20240405 112526 1
sdr
IMG 20240405 113620 1
sdr

 

IMG 20240405 124118 1

 

IMG 20240405 124022 1

 

IMG 20240405 120605 1
Τέλος αφού ολοκληρώθηκε και αυτή η ενότητα με τα πειράματα τα παιδιά έπρεπε να αποτυπώσουν σε φύλλο εργασίας ποιο από τα τρία πειράματα τους εντυπωσίασε περισσότερο. 

 

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ-Γ ΚΥΚΛΟΣ “Οι μικροί μετερεωλόγοι” Γ’ ΤΜΗΜΑ

Ξεκινήσαμε τον τρίτο κύκλο των εργαστηρίων με επανάληψη των καιρικών φαινομένων, που είναι γνωστά από την πρωινή μας ρουτίνα του ημερολογίου. Μιλήσαμε για τον ήλιο, τη βροχή, την καταιγίδα, τον αέρα, τη συννεφιά και το χιόνι.

φωτο 1φωτο 2

Έπειτα μιλήσαμε για το ποια ρούχα φοράμε ανάλογα με τον καιρό.

Πρώτα κάναμε ένα ατομικό φύλλο εργασίας για το πως είναι ο καιρός σήμερα και τι ρούχα πρέπει να φορέσουμε.

φύλλο εργασίας 1

Στη συνέχεια κάναμε ομαδικές εργασίες. Πέντε ομάδες παιδιών, ένα καιρικό φαινόμενο και τα ρούχα που ταιριάζουν.

ομαδική εργασία 1ομαδική εργασία 2ομαδική εργασία 3

Και μπήκανε στον πίνακα στην τάξη μας.

ομαδική εργασία 4

Το επόμενο στάδιο του εργαστηρίου ήταν η ρομποτική. Χρησιμοποιήσαμε το ρομποτάκι μας και τα παιδιά κλήθηκαν να εξηγήσουν τη διαδρομή για τον προγραμματισμό του ρομπότ. Προηγήθηκε πρόβα στην τάξη όπου εκμεταλλευτήκαμε τα πλακάκια του πατώματος για να κινηθούμε σωστά στο χώρο, ώστε να φτάσουμε στον προορισμό μας. Μετά χρησιμοποιήσαμε το ταμπλό και το ρομποτάκι.

Σε δεύτερο χρόνο τα παιδιά έκαναν ρομποτική και με την κυρία Μαρία, που με αντικατέστησε.

φωτο 3 2φωτο 4 2φωτο 5 1φωτο 6 1φωτο 7 2φωτο 8 1φωτο 9 1φωτο 10 1φωτο 11 1φωτο 12 1φωτο 13 1φωτο 14 1

Έκαναν κι ένα φύλλο εργασίας, το dobble του καιρού.

φωτο 15 φωτο 16 φωτο 17 φωτο 18

Στο τελικό στάδιο του εργαστηρίου, μιλήσαμε για τον κύκλο του νερού.

φωτο 19

Τον αποτυπώσαμε σε ατομική εργασία, που κρεμάστηκε στα παράθυρα προκειμένου να παρατηρήσουμε την εξάτμιση.

φωτο 20φωτο 21φωτο 21 1φωτο 22φωτο23φωτο24

Δεύτερο πείραμα, το ουράνιο τόξο.

φωτο25φωτο26

Τρίτο πείραμα, η δημιουργία ανεμοστρόβιλου στο βαζάκι.

φωτο 29

Και τέλος κατασκευάσαμε το δικό μας βροχόμετρο.

φωτο28

Τελική εργασία ήταν να επιλέξουν ποιο από τα τέσσερα πειράματα τους άρεσε περισσότερο και να το ζωγραφίσουν.

φυλλο εργ.2

 

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ-STEM Α’ ΤΜΗΜΑ

 

ΚΥΡΙΑ ΜΥΡΤΩ

Αρχικά είδαμε εικόνες απο καιρικά φαινόμενα και άρχισε μια ιδεοθύελλα και συζήτηση για κάθε καιρικό φαινόμενο.Είπαμε τις γνώσεις μας και θέσαμε ερωτήματα

ΑΕΡΑΣ

Κωνσταντίνος . Έιχα νοιώσει τον αέρα στα αυτια μου.

Πως νοιώθουμε τον αέρα

Στα μαλλιά, στα χέρια,λαιμό, κούτελο, πιγούνι, σαγόνι, μάγουλο, παλάμες, χείλη

Νίκη-Σε όλο το σώμα.

Τι μπορώ α φέρω στην τάξη για να κάνουμε το πείραμα αν ο αέρας παρασύρει τα μαλλιά και των αγοριών και των κοριτσιών.

Αριάννα-πιστολάκι, ανεμιστηράκι, aircondition αλλα καταλήξαμε ότι το aircondition δεν μετακινείται.

Παράλληλα σε συνέχεια της προηγούμενης ημέρας που συζητούσαμε για το καιρικό φαινόμενο του αέρα είχα διατυπώσει το ερώτημα τι να κάνουμε στην τάξη για να δούμε αν τον αέρα τον νοιώθουμε όπως είχαν οι μαθητές/τριες διατυπώσει στο πρόσωπο και αν ο αέρας σηκώνει και τα μαλλιά των αγοριών όπως ήταν εξ’άλλου δική τους απορία.

Τα παιδιά απάντησαν στο ερώτημα μου να φέρω ένα ανεμιστηράκι και ένα πιστολάκι για να κάνουμε το πείραμα.

Οι μαθητές ανελαβαν την ευθύνη να φέρουν πιστολάκι και καθώς η επόμενη ημέρα ήρθε ενας μαθητης μας έφερε ένα πιστολάκι και εγω έναν ανεμιστήρα.

Αυτό που είχε συνέχεια είναι να κάνουμε το πείραμα.Είδαμε πως το πιστολάκι κουνάει τα μαλλιά των κοριτσιών αλλα και των αγοριών και αυτό ενθουσίασε τους μικρούς μαθητές/τριες.Πειραματιστήκαμε παράλληλα με τον ανεμιστήρα και είδαμε πως νοιώθουμε τον αέρα στο πρόσωπό μας .Κάθε μαθητής έλεγε που νοιώθει τον αέρα.

DSCF0675 1
Digital Camera
DSCF0676 1
Digital Camera
DSCF0677 1
Digital Camera
DSCF0678 1
Digital Camera
DSCF0679 1
Digital Camera
DSCF0680 1
Digital Camera

DSCF0681 1

Συμπερασματικά είδαμε οτι ο αέρας κουνάει πιο έντονα τα μακρυα μαλλιά απο τα κοντά και έτσι κάναμε σειροθέτηση με τα μαλλιά μας.

Έτσι κάναμε και τα μαθηματικά μας !

DSCF0682

ΑΝΕΜΟΣΤΡΟΒΙΛΟΣ

Κοιτώντας την εικόνα του ανεμοστρόβιλου τέθηκε το ερώτημα αν υπάρχουν επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα και έτσι άρχισε η συζήτηση……

Οι μαθητές/τριες είπαν: Ο ανεμοστρόβιλος παίρνει δέντρα, αυτό κίνητα, σπίτια, έχει δύναμη, κάνει γύρω γύρω, μπορεί να πάρει ανθρώπους ζωάκια.

ΕΡΩΤΗΜΑ-ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

Ο ανεμοστρόβιλος μπορεί να ρουφήξει τον ήλιο;

Γιώργος :Δεν μπορεί να ρουφήξει τον ήλιο γιατι ο ήλιος είναι στο διάστημα και ο ανεμοστρόβιλος στην γή!

Δεν μπορεί να πάρει τους πλανήτες γιατι είναι στο διάστημα, δεν μπορεί να φτάσει ο ανεμοστρόβιλος στους πλανήτες.Είναι μόνο στη γή.

Έτσι μας εντυπωσίασε το ερώτημα αυτο αλλα και η απάντηση που δόθηκε απο τον μαθητή

ΕΡΩΤΗΜΑ:ΦΩΤΗΣ Γιατι γίνεταο ο ανεμοστρόβιλος;

ΕΡΩΤΗΜΑ:ΑΝΤΩΝΗΣ Από τι φτιάχνεται ο ανεμοστρόβιλος

Μπορεί να γίνει στη θάλασσα;

Ρουφάει το νερό και το χώμα

ΕΙΡΗΝΗ;Οι επιστήμονες ξέρουν την αλήθεια.

ΦΩΤΗΣ:Ο ανεμοστρόβιλος δεν μπορεί να πάρει το θεο.

Ο θεος είναι πάνω από το ανεμοστρόβιλο

Έτσι με βάση αυτα τα ερωτήματα διαβάσαμε κάποιες πληροφορίες ακι μάθαμε οτι ενα μερος της γης που πολύ συχνά γίνονται ανεμοστρίβιλοι είναι η Αμερική και το ονομάζουν το μονοπάτι των Σιφώνων.

Από πληροφορίες της δασκάλας σε συνέχεια για τους ανεμοστρόβιλούς μάθαμε ότι στην Αμερική είναι πολύ συχνό φαινόμενο οι ανεμοστρόβιλοι.Ειδικά μάθαμε ότι υπάρχει ένα μέρος στην Αμερική που επειδή οι ανεμοστρόβιλοι ή αλλιώς σίφωνες είναι πολύ συχνοι και λέγεται ‘’Μονοπάτι των Σιφώνων’’.Αποφασίσαμελοιπόν να κατασκευάσουμε το μονοπάτι αυτό.

Με οδηγό την φαντασία οι μαθητές/τριες είπαν ότι αυτό το μονοπάτι θα έχει σπίτια, δέντρα,ανθρώπους και σίφωνες.

Ετσι δουλέψαμε σε ομάδες. Χωριστήκαμε σε 4 ομάδες.Η ομάδα  άνθρωποι , η ομάδα σίφωνες, η ομάδα δέντρα και η ομάδα σπίτια.Τα παιδιά συνεργάστηκαν μαθαίνοντας τον επικοινωνιακό λόγο της συνεργασίας και ανελαβαν την ευθύνη η κάθε μια ομάδα να ζωγραφίσει και να κόψει αυτά που της είχαν κατατεθεί.

Στο τέλος όρισαν υπεύθυνο να κρατάει τα παραγώμενα είδη και μαζευτήκαμε στην παρεούλα και κάναμε την αξιολόγηση της συνεργασίας μας.

Επειδή στην ομάδα σίφωνες ήταν μόνο δυο παιδιά άργησαν πολύ σε σχέση με τις υπόλοιπες ομάδες να ολοκληρώσουν την δουλειά τους.Ετσι καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι δεν είναι καλή λύση σε μια ομάδα να μπαίνουν μονο δυο παιδιά.

Την επόμενη φορά θα έχουν οι μαθητές/τριες αυτην την παραγώμενη γνώση για να γίνει καλύτερη μοιρασιά των υπευθύνων στις ομάδες.

Και βέβαια το βγάλαμε στην πόρτα για να το δούνε οι γονείς μας.

DSCF0671 1
Digital Camera
DSCF0672 1
Digital Camera
DSCF0673 1
Digital Camera
DSCF0674 1
Digital Camera
DSCF0683 1
Digital Camera
DSCF0684 1
Digital Camera

DSCF0685 1

ΠΛΥΜΜΗΡΑ

Συζητήσαμε οτι ενα αλλο επικίνδυνο καιρικό φαινόμενο είναι η πλυμμήρα.

Οι γνώσεις μας

Όταν η καταιγίδα δε σταματάει πλυμμηρίζουν οι πόλεις

ΜΠορούν να πνιγούν άνθρωποι.

Τι πρέπει να κάνω όταν μπαίνει το νερό σπίτι μου και ανεβαίνει η στάθμη;

Να ανέβω σε ένα δέντρο

Πως μπαίνει το νερο σπίτι;

Από τα παράθυρα και την πόρτα

Διαβάσαμε πάλι πληροφορίες για το ακιρικό αυτο φαινόμενο, είδαμε φωτογραφίες και στη συνέχεια δόθηκε ενα φύλλο εργασίας για τα δυο αυτα επικίνδυνα φαινόμενα.

Κάθε μαθητής/τρια μπορούσε να επιλέξει να ζωγραφίσει αυτο που τον/την εντυπωσίασε η και τα δύο

DSCF0665
Digital Camera
DSCF0666
Digital Camera
DSCF0667
Digital Camera
DSCF0668
Digital Camera
DSCF0669
Digital Camera

DSCF0670

ΚΑΤΑΙΓΙΔΑ

Παράλληλα διαβάσαμε απο μια εγκυκλοπέδια για το φαινόμενο της καταιγίδας και των κεραυνών και βροντών και μάθαμε πολλά πράγματα .

Στη συνέχεια το ζωγραφίσαμε

DSCF0716
Digital Camera
DSCF0717
Digital Camera
DSCF0718
Digital Camera

DSCF0720

Την επόμενη ημέρα αποφασίσαμε να κάνουμε μια κατασκευή που ιδιαίτερα αρέσει στα παιδιά και έτσι φτιάξαμε το πιάτο του καιρου.Κάθε μαθητής/τρια αποφάσιζε 4 καιρικά φαινόμενα να ζωγραφίσει και να βάλει στο πιάτο του και κατ’όπιν με ενα βελάκι θα μπορούσε να δείχνει καθημερινά στο σπίτι του τον καιρό.

Και βέβαια το πείραμε το σπίτι μας.

DSCF0721
Digital Camera
DSCF0723
Digital Camera
DSCF0724
Digital Camera

DSCF0725

Πραγματικά τα αποτελέσματα των παιδιών ήταν καταπληκτικά !

Συζητήσαμε παράλληλα αν τα καιρικά φαινόμενα μπορούν να εμφανίζονται παράλληλα  και οι μαθητές απάντησαν

ΣΥΝΝΕΦΑ ΜΕ ΗΛΙΟ

ΒΡΟΧΗ ΜΕ ΚΕΡΑΥΝΟΣΥΝΝΕΦΑ ΜΕ ΑΕΡΑ

ΧΙΟΝΙ ΜΕ ΗΛΙΟ.

Στο τέλος αφήσαμε την ενότητα  ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ που ιδιαίτερα ενθουσιάζουν τα παιδιά :

Κάναμε το πείραμα του Ουράνιου τόξου σε ενα πιάτο με smarties, βάλαμε νερό και είδαμε την ανάλυση των χρωμάτων

Στο τέλος οι μαθητές/τριες το αποτύπωσαν με ζωγραφική !

IMG 20240402 093935 IMG 20240402 110457 IMG 20240402 110527

Στη συνέχεια τέθηκε το Ερώτημα. Μπορούμε να μετρήσουμε την βροχή;

Αποτυπώσαμε σε ενα χαρτί τις θετικές απαντήσεις και τις αρνητικές με την υποστήριξη της δασκάλας και το μπουκάλι που είχα φέρει καταλήξαμε στο οτι μπορούμε να φτιάξουμε ενα όργανο να μετράμε την βροχή

Μας βοήθησε ο χάρακας .Είδαμε οτι πρέπει να βάλουμε αρχικά το 0 μετά 10 γραμούλες, μετα το 1 μετα ξανα 10 γραμούλες , μετα το 2 μετα δέκα γραμούλες μέχρι το 5 που ήταν το ύψος του κομμένου μπουκαλιού και αποφασίσαμε να φτιάξουμε ενα χάρτινο χάρακα με εκατοστά και να τον κολλήσουμε στο μπουκάλι. Κατ’όπιν να βάλουμε απο πάνω το χωνί.Στη συνέχεια είπαμε οτι αν βρέξει θα χαλάσει ο χάρτινος χάρακας της μέτρησης ‘έτσι αποφασίσαμε να τον σκεπάσουμε με διαφανή ταινία για να τον προστατέψουμε.

Και επειδή πέρασε ο καιρός των βροχών κάναμε τεχνητή βροχή και γεμίζαμε σταδιακά το βροχόμετρο μέχρι το ενα εκατοστο, στη συνέχεια μέχρι τα 2 εκατοστά, μέχρι τα τρία, μέχρι τα 4.Και αυτο ήταν που ενθουσίασε πολύ τα παιδια στο οτι είχαν πέσει όλα κάτω να βλέπουν το νερό που ανέβαινε σιγά σιγά

DSCF0739
Digital Camera
DSCF0741
Digital Camera
DSCF0742
Digital Camera
DSCF0743
Digital Camera

DSCF0744

Και αφού φτάσαμε στο σημείο να αδειάσουμε το νερο για να βγάλουμε το βροχόμετρο στην αυλή στην προσπάθεια μας να ρίξουμε το νερο χαλάσαμε τον χάρτινό χάρακα !Έτσι την άλλη μέρα το ξαναφτιάξαμε

DSCF0745 1

Έτσι την άλλη μέρα βγήκαμε στην αυλή και αναζητούσαμε ενα μερος για να μπεί το βροχόμετρο που να μην είναι προσβάσιμο απο τα άλλα παιδιά και να μην έχει απο πάνω δέντρα για να μπορέισει να μπεί στο βροχόμετρο η βροχή αν βρέξει !

DSCF0747
Digital Camera

DSCF0748

Έτσι βρήκαμε ενα μέρος και αφήσαμε τον βροχομετρητή μας

DSCF0749

Το τελευταίο πείραμα που κάναμε είναι να δημιουργήσουμε υδροστρόβιλο

Υπεύθυνος ο Γιώργος να φέρει ενα βάζο, η Μαριάντα το ξύδι και η Νίκη το σαπούνι πιάτων.

Τα βάλαμε όλα μαζί  κλείσαμε το καπάκι και καθώς γυρνάγαμε το βάζο γρήγορα ο υδροστρόβιλος φάνηκε !

Εκπληκτικό και εντυπωσιακότατο για όλους μας !

DSCF0750
Digital Camera
DSCF0751
Digital Camera
DSCF0752
Digital Camera
DSCF0753
Digital Camera

DSCF0754

DSCF0755 1

Αφού με πολύ χαρά ολοκληρώσαμε την ενότητα πειράματα θυμηθήκαμε εξ’ αρχης τα πειράματα , τα υλικά που χρειαστήκαμε και τα αποτυπώσαν οι μαθητές/τριες αυτο που τους εντυπωσίασε περισσότερο σε φύλλο εργασίας.

DSCF0756

 

ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΑ

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 10

ΟΙ ΜΙΚΡΟΙ ΜΕΤΕΩΡΟΛΟΓΟΙ

Με αφόρμηση τη λέξη μετεωρολόγοι ρωτήσαμε τί σημαίνει η λέξη, ποιοι είναι αυτοί οι άνθρωποι και τί κάνουν και ποιά είναι η δουλειά τους;

ΑΠΑΝΤΗΣΕΙΣ

Να διαβάζουν τον καιρό απο τον ουρανό, απο το computer.

Πως λέγονται αυτοι οι άνθρωποι που διαβάζουν τον καιρό και πως η επιστήμη ;

Τί καιρικά φαινόμενα έχουμε ; Καταγράψαμε σε ιστόγραμμα αυτα που ξέρουμε και μετα με φωτογραφίες τα τοποθετήσαμε σε σειρά(σειροθέτηση) όπως τα είχαμε πεί.

Στη συνέχεια τα παιδιά τα διάβασαν ώστε να τα εμπεδώσουν μέσα απο τις εικόνες.Στο ίδιο εργαστήρι έχοντας ζέστη και κρυο σε φωτογραφίες τοποθετήσαμε εικόνες κρύου και ζέστης

4 2 2

1 3

4

5 1

6 3

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 20

Στη συνέχεια του χθεσινού εργαστηρίου με το θερμόμετρο ζέστη-κρύο ζωγραφίσαμε καιρικά φαινόμενα που θυμηθήκαμε

1712422411081 1712422411104 1712422411131

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ 30

Ακούσαμε τους μετερεωλόγους των καναλιών mega,αντ1,Ερτ, Όπεν και προσέχουμε τι ακούμε για τα καιρικά φαινόμενα για την ημέρα 26/2/2024

Μετά αναδιηγούμαστε αυτα που ακούσαμε και κάναμε εμπέδωση.Στη συνέχεια σε φύλλο εργασίας ανάλογα για τα καιρικά φαινόμενα που θα τύχουν στον καθένα θα ζωγραφίσει κάτι που του έχει κάνει εντύπωση.

Π.Χ Ήλιος = Κολυμπάμε

Χιόνι =Χιονάνθρωπος

Αέρας=Φύλλα που πέφτουν απο τα δέντρα

1712422603271 1712422603323 1712422603352 1712422603378

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 30

Παίξαμε το παιχνίδι dobble με τα καιρικά φαινόμενα που έφτιαξα.

Οδηγία : Βρες το ίδιο καιρικό φαινόμενο στον επόμενο κύκλο αριθμό

1712423068456 1712423068495

1712423068514 1

1712422411131

ΕΡΦΑΣΤΗΡΙΟ 40

Κάναμε αναδρομή στο μετεωρολογικό δελτίο της 1ης Μαρτίου.Διαβάσαμε απο το news 24/17 το καιρό της ημέρας και κάναμε σύγκληση καιρού Αττικής και καιρικών φαινομένων σε άλλες περιοχές.

Θυμηθήκαμε τις λέξεις κακοκαιρία, βροντές. αστραπές, καταιγίδα, πλυμμήρα , χαλάζι.

Σύμφωνα με τις ενδείξεις της μετεωρολογίας αναφερθήκαμε στα χρώματα κόκκινό, κίτρινο, άσπρο και τα αναλύσαμε.

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 50

Αφού μιλήσαμε εκτενώς για τα καιρικά φαινόμενα των ημερών, Άνοιξη=Ήλιος = Ζέστη=Κοντομάνικα , μετρήσαμε την θερμοκρασλια μέσα στην τάξη και έξω στην αυλή του σχολείου μας.

Βρήκαμε διαφορά και την αποτυπώσαμε.

1712423285688 1712423285721 1712423285751

ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ 60

Σε συνδιδασκαλία με το ολοήμερο του 2ου τμήματος (μεσημέρι) επεξεργαστήκαμε όλους του ανέμους (Ονόματα σε αντιστοιχία με εικόνες και γεγονότα).

Μιλήσαμε εκτενώς για τον Τυφώνα  γιατι τους έκανε περισσότερο εντύπωση , είδαμε στο you tube τον πολύ πρόσφατο Τυφώνα της Κίνας καθώς και Τυφώνες στην Αμερική και φτιάξαμε μια ιστορία επηρεασμένη απο τις εικόνες που είχαμε επεξεργαστεί

3 4 4 1

1 5

2 6

 

 

 

 

 

 

ΜΑΚΕ A WISH

Σε συνέχεια της δράσης που έγινε τον Φεβρουάριο με το make a wish  kai της συνδρομής των γονέων για την αγορά αστεριών προς στήριξη του φορέα είμαστε σε θέση να ανακοινώσουμε οτι μαζέψαμε 140 ευρώ για την ικανοποίηση μιας επιθυμίας ενος παιδιού με ανίατη ασθένεια.

Με τα χρήματα αυτα στηρίξαμε την ικανοποίηση της επιθυμίας του Θωμά 3 ετών με όγκο στο κεντρικό νευρικό σύστημα να του αγοράσουν ενα ηλεκτρικό αυτοκινητάκι.

Μπορείτε να δείτε και το πιστοποιητικό υιοθεσίας που μας στάλθηκε.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς για την στήριξη της προσπάθειας αυτης και των εθελοντικών μας δράσεων γενικότερα.

 

ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΙΟΘΕΣΙΑΣ

ΤΟ ΤΑΞΙΔΙ ΤΟΥ ΧΕΛΙΔΟΝΙΟΥ-ΜΕΛΩΔΙΚΕΣ ΕΞΕΡΕΥΝΗΣΕΙΣ

Σήμερα Παρασκευή 29 Μαρτίου οι μαθητές/τριες παρακολούθησαν το διαδραστικό πρόγραμμα απο την Θεατρική ομάδα ”Μελωδικές Εξερευνήσεις”

με τίτλο Το ταξίδι του Χελιδονιού.

Ενα μουσικοκινητικό παραμύθι  με συνοδεία ακορντεόν, φλογέρας, γιουκαλίλι και μεταλόφωνου.

Τα παιδια ζήσαν την εμπειρία του Χελιδονιού που έκατσε να ξεκουραστει και να πιει νεράκι στην λίμνη που ήταν γεμάτη σκουπίδια.Οι μαθητές βοήθησαν και μαζεύτηκαν τα σκουπίδια.Στη συνέχεια το Χελιδόνι πέρασε απο την πόλη και αντιμετώπισε πολλούς κινδύνους.Στα πλάισια θεατρικού παιχνιδιού με το ρόλο του Χελιδονιού τα παιδιά προσπέρασαν το ελικόπτερο, την νταλίκα, το αυτοκίνητο.

Στο τέλος του ταξιδιού το Χελιδόνι έφτασε στον προορισμό τουτ και έχτισε την φωλιά του με την βοήθεια των παιδιών.

Τα παιδιά απόλαυσαν την διαδρομη αυτού του μουσικοκινητικού παραμυθιού και διασκέδασαν πολύ.

Λίγες στιγμές απο την διάδραση.

Α ΤΜΗΜΑ

DSCF0730 1
Digital Camera
DSCF0734 1
Digital Camera
DSCF0735 1
Digital Camera
DSCF0736 1
Digital Camera
DSCF0737 1
Digital Camera

DSCF0738 1

Β  και Γ ΤΜΗΜΑ

IMG 20240329 153330 IMG 20240329 153420 IMG 20240329 153727 IMG 20240329 153918

ΕΟΡΤΗ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ

Πραγματοποιήθηκαν σήμερα Παρασκευή 22 Μαρτίου οι προγραμματιμσένες εορτές και των τριών τμημάτων του σχολείου προς τιμήν της Εορτής της 25ης Μαρτίου και του Ευαγγελισμού της Θεοτοκου.

Διπλή γιορτή εορτάζουμε ανήμερα την Δευτέρα και σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά γεμάτα αγάπη και όμορφες στιγμές.

Πάντα να κρατάμε άσβεστη την μνήμη των Ηρώων μας.

Α’ ΤΜΗΜΑ

1711104483867

Β’ ΤΜΗΜΑ

 

IMG 20240322 105830

Γ’ ΤΜΗΜΑ

IMG 20240322 154756 IMG 20240322 154911

ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ

Ολοκληρώθηκε πρίν μια εβδομάδα το πρόγραμμα συναισθηματικής αγωγής που υλοποιήσαμε με την κοινωνική λειτουργό Παπαδάτου Ευτυχία.

Το πρόγραμμα είχε διάρκεια ενος μήνα και υλοποιήθηκε σε 4 Τρίτες με την παρουσία της εκπαιδευτικού στο σχολείο.

Λίγα λόγια απο την εκπαιδευτικό :

Το εργαστήρι συναισθηματικής αγωγής ξεκίνησε βλέποντας και στη συνέχεια αναλύοντας ένα βιντεάκι (το τερατάκι των χρωμάτων) με σκοπό την αναγνώριση όλων των συναισθημάτων, ενώ συζητήσαμε λίγο παραπάνω για  το συναίσθημα της χαράς και της λύπης, επεξηγώντας τα χαρακτηριστικά τους αλλά και τις στιγμές όπου αισθανόμαστε τα παραπάνω συναισθήματα.

Στην συνέχεια, στην 2η συνάντηση μας, αναφερθήκαμε στον θυμό,  καθώς όπως ανακαλύψαμε με τα παιδία παίζοντας θεατρικό παιχνίδι, ο θυμός είναι ένα από τα πιο έντονα συναισθήματα που βιώνουμε.
Στην 3η συνάντηση μας, διαβάσαμε το βιβλίο ‘τι να κάνω τον θυμό μου’ και προτείναμε τρόπους διαχείρισης.
Τέλος, στην 4η συνάντηση μας, μέσω ενός βιβλίου ξαναθυμηθήκαμε όλα τα συναισθήματα και παίξαμε με ‘το ζάρι των συναισθημάτων’ μιλώντας για αυτά και εκφράζοντας τα.
Α ΤΜΗΜΑ
DSCF0659
Digital Camera
DSCF0661
Digital Camera
DSCF0662
Digital Camera
DSCF0686
Digital Camera
DSCF0687
Digital Camera
DSCF0688
Digital Camera
DSCF0689
Digital Camera
DSCF0690
Digital Camera

DSCF0691

Β ΤΜΗΜΑ

IMG 20240220 114436
dav
IMG 20240220 114445
dav
IMG 20240220 114456
dav
IMG 20240220 114501
dav
IMG 20240220 114540
dav
IMG 20240220 114609
dav
IMG 20240220 115545
sdr
IMG 20240220 132114
dav
IMG 20240227 113343
dav

IMG 20240227 113350

Γ ΤΜΗΜΑ

διαχείριση θυμού 1 διαχείριση θυμού 2 διαχείριση θυμού 3 διαχείριση θυμού 4 διαχείριση θυμού 5 θυμός 1 θυμός 2 θυμός 3 θυμός 4 παιχνίδι συναισθηματων 1 παιχνίδι συναισθημάτων 2 παιχνίδι συναισθημάτων 3