Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό

4ος Θεματικός κύκλος

Δημιουργώ και καινοτομώ -Δημιουργική σκέψη και πρωτοβουλία (STEAM)

ΘΕΜΑ <<Μαθαίνω να κυκλοφορώ πάνω στον τροχό>>

Εργαστήριο 1ο

Παρακολουθούμε κουκλοθέατρο στην τάξη μας << ΤΑ ΖΩΑ ΤΟ ΕΣΚΑΣΑΝ>>

Η παράσταση παρουσιάζει τα ζώα της φάρμας που ζουν αρμονικά και χορεύουν. Στη συνέχεια το πρόβλημα έρχεται από τον παππού Λεωνίδα ο οποίος έχασε τον λαγό του. Όλα τα ζώα προσπαθούν να βρουν το λαγό και παίρνουν ένα σωρό μεταφορικά μέσα για να τον βρούν.

Τελικά ο λαγός, απλά ξεχάστηκε στο δάσος! Γυρίζει, ζητά συγγνώμη και όλοι χορεύουν και τραγουδούν!

Στη συνέχεια το ερέθισμα της παράστασης γίνεται μια δεξαμενή ιδεών για δραστηριότητες με τα μέσα μεταφοράς στο νηπιαγωγείο .

Δημιουργούμε ενοιολογικό χάρτη -Τι γνωρίζουμε για τα μεταφορικά μέσα

Εργαστήριο 2ο

Ομαδοποίηση των μεταφορικών μέσων σε αέρα -ξηρά -θάλασσα και γνωρίζω πως μετακινείται το καθένα

μεταφορ αερας γη

Εργαστήριο 3ο

Κατασκευή αμαξιού -αγώνες αυτοκινήτων

ραλυ

dav

ραλυ3  ραλθυ κυκλοφορω

Ευκαιρία για μαθηματικά.Παίζουμε με τους αριθμούς μετρώντας  τα κιβώτια στα φορτηγά.

φορτηγο

Εργαστήριο 4ο

Μαθαίνω για την κυκλοφοριακή αγωγή .Παραμύθι  <<ο κύριος ΚΟΚ>>

πολη κυκλοφοτ2 πολη κυκλοφ3 πολη κυκλοφ4 πολη κυκλοφ5 φαναρια1 φαναρια2 φαναρια3

Εργαστήριο 5ο

Με τι μεταφορικό μέσο θα ήθελα να ταξιδέψω και που θα ήθελα να πάω

έννοιες -αργά-γρήγορα  ,κοντά -μακριά

που1 που2που3που5

που6 που9 που10 πουπου 1

Εργαστήριο 6ο

Μεταφορικά μέσα και επιβάρυνση του περιβάλλοντος

Συζήτηση ,προβληματισμοί  ,υποθέσεις και συμπεράσματα των παιδιών.

καυσαε1 καυσαε2 καυσαε3 καυσ4

Ποδήλατο ,το μεταφορικό μέσο που δεν ρυπαίνει το περιβάλλον και μας γυμνάζει.

ποδηλ1 ποδηλατα2ποδηλατο

Τρένο ,μαζικό μέσο μεταφοράς για λιγότερα καυσαέρια

τρενο2 τρενο3  τρενο1τρενο2 2τρενο3 1τρενο4

Εργαστήριο 7ο

Φύλλο αξιολόγησης του προγράμματος.

Πίνακας προτιμήσεων

πινακας προτιμησεων