Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου

Το Παιδικό Βιβλίο Γιορτάζει 

“Η Παγκόσμια Ημέρα Παιδικού Βιβλίου γιορτάζεται κάθε χρόνο στις 2 Απριλίου, την ημέρα που γεννήθηκε ο μεγάλος Δανός παραμυθάς Χανς Κρίστιαν Άντερσεν. Την καθιέρωσε η Διεθνής Οργάνωση Βιβλίων για τη Νεότητα (International Board on Books for Young People – ΙΒΒΥ) το 1966.
Από τότε, κάθε χρόνο, ένα διαφορετικό εθνικό τμήμα της οργάνωσης αυτής ετοιμάζει ένα μήνυμα και μια αφίσα που διανέμονται σε όλο τον κόσμο, με σκοπό να τονίσουν την αξία των βιβλίων και της ανάγνωσης και να ενθαρρύνουν τη διεθνή συνεργασία για την ανάπτυξη και τη διάδοση της λογοτεχνίας για παιδιά και νέους.”
Για το 2023 υπεύθυνο για το μήνυμα αλλά και την αφίσα ήταν το ελληνικό τμήμα της ΙΒΒΥ. Για αυτό την ημέρα, 2 Απριλίου 2023 η καρδιά του παιδικού βιβλίου σε όλον τον κόσμο χτυπάει ελληνικά. Ο συγγραφέας Βαγγέλης Ηλιόπουλος έγραψε το παγκόσμιο μήνυμα ενώ η αφίσα φιλοτεχνήθηκε από την εικονογράφο Φωτεινή Στεφανίδη.FB IMG 1680418507863
Η αφίσα της ΙΒΒΥ (IBBY International Board on Books for Young People) έχει ήδη ταξιδέψει σε ολόκληρο τον κόσμο.
Τα παιδιά, γιορτάζοντας την Ημέρα, από καιρό προετοίμασαν ένα βιβλίο παραμύθι με τη φαντασία τους, τη δημιουργικότητά τους, την αγάπη τους για το βιβλίο στο πλαίσιο του αναδυόμενου προγράμματος “ΧΑΡΤΑΕΤΟΣ”.  Ζωγράφισαν, τοποθέτησαν τις ζωγραφιές τους σε λογικό χρονική σειρά, έδωσαν τίτλο, φιλοτέχνησαν το εξώφυλλο, ηχογράφησαν την ιστορία και την παρουσιάζουν.IMG 20230403 201301 1

Πασχαλινές Δημιουργίες

Πασχαλινά

Δημιουργικός οργασμός στο Νηπιαγωγείο μας με πασχαλιάτικες κατασκευές με ποικίλα υλικά και διαφορετικές τεχνοτροπίες για τη μεγάλη γιορτή που πλησιάζει. Μαθαίνοντας την ιστορία του Πάσχα.
Κεντημένα διακοσμητικά αυγά1681304234174

IMG 20230412 155237

ΛαμπάδεςIMG 20230412 154927
Ευχετήριες κάρτες1681310819924 1681310756413 1681309811313IMG 20230412 172808
Λαγουδάκια16813131699531681315393675
Καλαθάκια1681314429345 IMG 20230412 190035
Ο Μυστικός ΔείπνοςIMG 20230412 191115 IMG 20230412 191044 received 1701578100284173
Διακοσμητικές ζωγραφικές δημιουργίες IMG 20230412 191438 received 614422883885487 received 1525745254905755 IMG 20230412 191526 IMG 20230412 191509 received 1691094397988200 received 793480092200556 received 1214651616079836 received 242452371497812 received 621132013263224 received 2628783727392141681316403031

25η Μαρτίου Έλληνες και Ελληνίδες

Ήρωες και Ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης 1821

Με συναισθήματα Υπερηφάνειας, Σεβασμού, Αγάπης, Τιμής,τα παιδιά στο νηπιαγωγείο μας τιμούν τους Ήρωες και τις Ηρωίδες της Ελληνικής Επανάστασης του 1821, μέσα από την τέχνη της ψυχής τους.

received 1196784107869815

167966749169516796874136731679667789185IMG 20230324 222347received 552798043354860received 131129033244804 IMG 20230324 222415 IMG 20230324 222431 IMG 20230324 222446 IMG 20230324 222330 IMG 20230324 215549 IMG 20230324 162409 IMG 20230324 215645 IMG 20230324 162422 received 901250981143186 IMG 20230324 215707 IMG 20230324 162437 IMG 20230324 162509 received 181768817656908 IMG 20230324 222507 IMG 20230324 222537 IMG 20230324 214704 IMG 20230324 222555 IMG 20230324 162140 IMG 20230324 222615 IMG 20230324 162534 IMG 20230324 215729 IMG 20230324 215741 IMG 20230324 215756 IMG 20230324 162556 IMG 20230324 215820 IMG 20230324 162625 IMG 20230324 222238 16796877098021679668195168IMG 20230324 215902

ΜΑΖΙ: Σύμπραξη με το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης

ΜΑΖΙ

Γειτονάκι αγαπημένο είναι το Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Ερμούπολης με το οποίο μοιραζόμαστε την κοινή αυλή.
ΜΑΖΙ! Χωρίς κάγκελα, χωρίς όρια, συνυπάρχουμε, παίζουμε. Καθημερινά ανταλλάζουμε χαμογελαστές καλημέρες. 
Στη βάση αυτή, τα δύο σχολεία, αποφασίσαμε να πλαισιώσουμε μία συνεργασία στοχοπροσηλωμένη στην Αποδοχή της Διαφορετικότητας, στη Συνεργασία, στην Καλλιέργεια Κοινωνικών Δεξιοτήτων, στον Σεβασμό στην Μοναδικότητα, στην Ενσυναίσθηση, στην Υποστήριξη, στην Αλληλοβοήθεια, και θα συμπράτουμε κάθε βδομάδα, από τον Μάρτιο ως τον Ιούνιο,  παίζοντας, γελώντας συνεργαζόμενοι, δημιουργώντας και αναπτύσσουμε σχέσεις και καλλιεργώντας θετικά συναισθήματα αμφότεροι.

IMG 20230318 164411 IMG 20230318 164424 IMG 20230318 164447 IMG 20230318 164510 IMG 20230318 164522 IMG 20230318 164543


IMG 20230318 172931
IMG 20230318 173618 IMG 20230318 173805 IMG 20230318 173905 IMG 20230318 174022

Ενδυνάμωση Αυτοεκτίμησης: το παράδειγμα της Γιαγιόι Κουσάμα

Το παράδειγμα της Γιαγιόι Κουσάμα 

Με αφορμή την ιστορία της “Πασχαλίτσας με τη μία κουκκιδίτσα”,  συζητήσαμε για το αν είναι δυνατόν οι μικρές κουκκιδίτσες  μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλες εικόνες! Ανατρέξαμε στο διαδίκτυο, ανακαλύψαμε πολλούς ζωγράφους οι οποίοι δημιούργησαν έργα με τελίτσες την επονομαζόμενη τέχνη του πουαντιγισμού.IMG 20230312 200340
Παρατηρώντας, στο διαδίκτυο, έργα ζωγράφων, την προσοχή μας κέντρισαν οι πίνακες της σύγχρονης Ιαπωνέζας ζωγράφου Γιαγιόι Κουσάμα. 1678645591668
Διαβάσαμε το βιβλίο από τη βιβλιοθήκη του νηπιαγωγείου μας που αφορά στη ζωή και στο έργο της 91db81 9e03f48946104eb3b512cf061109459a mv2 d 1361 1772 s 2το οποίο μπορούμε να το ακούσουμε εδώ 

και παρακολουθήσαμε

          και

Στο πλαίσιο της Ενδυνάμωσης Αυτοεκτίμησης  επικεντρώθηκαμε στο γεγονός ότι ενώ απερριψαν τα σχέδια της στην Ιαπωνία … δεν τα παράτησε…δοκίμασε και Αμερική κι έφτασε κορυφή μέχρι και σήμερα. Στα παιδιά έκανε μεγάλη εντύπωση το ότι η Γιαγιόι παρόλο που πολλοί δεν καταλάβαιναν το έργο της και την απέρριπταν όπως και η μητέρα της, εκείνη συνέχισε να προσπαθεί με επιμονή και υπομονή και στο τέλος απολαμβάνει την αποδοχή όλων. 
Οι κολοκύθες είναι θέμα που την εμπνέει αλλά και τα δέντρα τα οποία την ενέπνευσαν εκτέθηκαν στον Βοτανικό Κήπο της Νέας Υόρκης  με τίτλο Kusama: Cosmic Nature» το οποίο μπορούμε να διαβάσουμε εδώ: https://www.zougla.gr/politismos/article/kusama-cosmic-nature–ek8esi-ston-votaniko-kipo-tis-neas-iorkis
Ενθουσιασμός με τις κολοκύθες και τα δέντρα! Ζωγραφίσαμε τις κολοκύθες όπως η Γιαγιόι 1678554154228IMG 20230311 184636και ντύσαμε τα δέντρα της μπροστινής αυλής με τον τρόπο της και τον δικό μας.IMG 20230311 185202
Στον κήπο του θερμοκηπίου του Βοτανικού, οι επισκέπτες συναντούν το μνημειακών διαστάσεων έργο «Κολοκύθα που Χορεύει»,received 748331733476061 ένα από τέσσερα γλυπτά που η Κουσάμα δημιούργησε για την έκθεση· το σχεδόν πέντε μέτρων ορειχάλκινο γλυπτό, σε μαύρο και κίτρινο χρώμα, βρίσκεται ανάμεσα σε σημύδες, ανθισμένα φυτά και φτέρες.

1678554014471IMG 20230312 212245

Στη συνέχεια, ο επισκέπτης μπορεί να δει το έργο «Ανύψωση των Πουά Πάνω σε Δέντρα»· δέντρα που ορθώνονται περιβεβλημένα με πουά σε λευκό και έντονο κόκκινο received 3541279429528188IMG 20230311 185402
Στη Γιαγιόι αρέσει να γίνεται μέρος του έργου της και για αυτό κι εμείς την ζωγραφίσαμε ανάμεσα στις δικές μας δημιουργίες που εμπνευστήκαμε από αυτήν.IMG 20230311 184703
Τα πορτραίτα μας όπως η Γιαγιόι Κουσάμα

IMG 20230318 175811 IMG 20230318 175903 IMG 20230318 175952

Μάρτης είναι

Μαρτάκια, κάλαντα, χελιδινάκια, ζουμπουλάκια, κρινάκια, νάζια 

Υποδεχθήκαμε τον Μάρτη! Κάθε μέρα και μια υποδοχή!
Μαρτάκιαreceived 543628801201236 χελιδινάκιαreceived 184373267633105 received 6337683772931915 IMG 20230310 094349 κάλαντα του Μάρτη IMG 20230310 095212received 593305789086309ζουμπούλιαIMG 20230310 093606 κρινάκιαIMG 20230310 092829 παροιμία “Μάρτης είναι νάζια κάνε…”IMG 20230310 095113

 

6 Μαρτίου: Ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού

Η πασχαλίτσα με τη μία κουκκιδίτσα 

Στο Νηπιαγωγείο μας έχουμε καταφέρει να νιώθουμε και να είμαστε ισότιμα μέλη ομάδας συνεργασίας, αποδοχής, φιλίας, που σκοπό έχει την προσπάθεια να κάνουμε το καλύτερο για τα παιδιά μας.
Γονείς, εκπαιδευτικοί και συνεργάτες, καθημερινά μοχθούμε από το πόστο μας για έχουμε ένα σχολείο όπου τα παιδιά θα παίζουν, και θα μαθαίνουν σε ένα περιβάλλον ασφαλές και καθαρό, σε κλίμα συναισθηματικά ζεστό, φροντίδας, ενθάρρυνσης, που σέβεται την ιδιαιτερότητα και την μοναδικότητα, με προγράμματα που καλλιεργούν και ενισχύουν την αυτονομία, την αυτοπεποίθηση, μαθαίνοντας και καλλιεργώντας  δεξιότητες κοινωνικές όπως τη φιλία, την αλληλοβοήθεια, τον αλτρουισμό, την αλληλοβοήθεια,την αλληλουποστηριξη, τον σεβασμό,την αγάπη.
Η κυρία Άννα, υπεύθυνη για την καθαριότητα του νηπιαγωγείου μας καθημερινά, θέλησε να δωρίσει στα παιδιά που την αγαπούν και τα αγαπά, ένα παραμύθι με θέμα τη φιλία, την αποδοχή της διαφορετικότητας, τον σεβασμό στην μοναδικότητα, τη φιλία, με τίτλο “η πασχαλίτσα με τη μία κουκκιδίτσα” του Ευγένιου Τριβιζά.1678303077307
Προσκαλέσαμε την κυρία Άννα, να μας αφηγηθεί η ίδια το παραμύθι κι εκείνη το δέχθηκε με χαρά.
Την Δευτέρα 6 Μαρτίου, ημέρα κατά της σχολικής βίας και του εκφοβισμού, καθώς το θέμα της ιστορίας,  άπτεται του περιεχομένου της Ημέρας, επισκέφθηκε το νηπιαγωγείο και μας διηγήθηκε το παραμύθι.IMG 20230308 213009
Τα παιδιά ενθουσιάστηκαν από την ιστορία και στη συνέχεια ζωγράφισαν τις εντυπώσεις τους από αυτήν στο χαρτί, γύρω από μία πασχαλίτσα που χειροτέχνησε η κυρία Άννα.IMG 20230306 1643471678288063263
Στο τέλος, η κυρία Άννα προσέφερε δωράκι σε κάθε παιδάκι,  μία σοκολατένια πασχαλίτσα με πολλές κουκκιδίτσες που χειροτέχνησε η ίδια με πολλή αγάπηIMG 20230307 162935 και τα παιδιά της χάρισαν μία ευχαριστήρια κάρτα που χειροτέχνησαν με αγάπη συνεργαζόμενα στην ομαδική κατασκευή τους.IMG 20230306 220211 IMG 20230306 220148
Σε ευχαριστούμε κυρία Άννα Πρίντεζη και χαιρόμαστε πολύ που είσαι μέλος της ομάδα μας.IMG 20230308 202656IMG 20230306 220454IMG 20230306 161359
IMG 20230308 202621

 

Αποκριά 2023

Η Απόκριες στο Νηπιαγωγείο μας 

IMG 20230225 174014

IMG 20230225 173720Μάσκες,
received 576495181032077μασκαράδες, στολές, IMG 20230225 163324καπέλα,IMG 20230225 182903IMG 20230225 181124IMG 20230225 181338
αρλεκίνοι,1677340625350 1677340715417 κλόουν,1677340938375
ζωγραφιές,1677341248136IMG 20230225 184419 κορδέλες, κομφετί,1677342906570
χρώματα, γέλια, παιχνίδια, τραγούδια, χοροί, τσικνίσματα, συμπράξεις με το Δημοτικό μας,(στο πλαίσιο της Ομαλής Μετάβασης στο Δημοτικό), και με το Ειδικό Σχολείο, παραμύθια, θεατρικά παιχνίδια, ομαδικά παραδοσιακά αποκριάτικα παιχνίδια και έθιμα.IMG 20230225 163700 IMG 20230225 163032 IMG 20230225 163525

ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ 

Ποιο το χρώμα της αγάπης

Αν η αγάπη ήταν…..

Τα παιδιά σήμερα στο νηπιαγωγείο μιλούσαν για την ξενόφερτη εμπορική γιορτή της “αγάπης”. Όπως ήδη είναι γνωστό, η διδακτική και η παιδαγωγική μας γνώση και εμπειρία, μας υποχρεώνει να προσαρμόζουμε το πρόγραμμα μας στο ενδιαφέρον των παιδιών, καθώς η διδασκαλία μας είναι παιδοκεντρική, και χρησιμοποιεί το ενδιαφέρον των παιδιών ως κίνητρο μάθησης. Από την πλευρά μας, στοχοπροσηλωμένες , είμαστε ευέλικτες να εκπληρώσουμε τους στόχους της μέρας σε άλλη θεματική ενότητα.
Ξεκινώντας η συζήτηση από τα παιδιά  “κυρία σήμερα γιορτάζει η Βαλεντίνη η ξαδέλφη μου”, και “το μωρό μας κυρία έτσι θα το βαφτίσουμε”, κυρία σήμερα είναι του Αγίου Βαλεντίνου “, “σήμερα γιορτάζουν οι ερωτευμένοι και όσοι αγαπούν “, επικεντρώσαμε το ενδιαφέρον μας στην αγάπη με τον τρόπο που τη νιώθουν και την αντιλαμβάνονται τα παιδιά.
Στη συνέχεια παίξαμε ένα λεκτικό παιχνίδι φαντασίας: αν η αγάπη ήταν ζωάκι, ποιο θα ήταν;  Αν η αγάπη ήταν παιχνίδι, φαγητό, τραγούδι, χρώμα. 
Ακούσαμε το τραγούδι,

μάθαμε τους στίχους αφού τους επεξηγήσαμε, εντοπίσαμε ότι η μελωδία είναι απαλή, τρυφερή, ήρεμη, πήραμε χρωματιστές κορδέλες και χορέψαμε. Πολύ μας άρεσε αυτό.IMG 20230214 224632 IMG 20230214 224912
Αφήνοντας τις κορδέλες στο τραπέζι τα παιδιά παρατήρησαν ότι έτσι όπως τις αφήσαμε σχηματίστηκε μία καρδιά πολύχρωμη. 1676453884790Τότε σκέφθηκαν τα παιδιά να κόψουμε μια κόκκινη καρδιά, να κολλήσουμε τις κορδέλες όλες και στο τέλος πρότειναν να φτιάξουμε πρόσωπο. Το πρόσωπο της αγάπης. IMG 20230214 224511
Στο τέλος, βρήκαμε ΤΟ ΧΡΩΜΑ ΤΗΣ ΑΓΑΠΗΣIMG 20230214 202410

Η αγάπη είναι Π Ο Λ Υ Χ Ρ Ω Μ Η

 

ΕΓΓΡΑΦΕΣ 2023-24

Εγγραφές στο Νηπιαγωγείο 2023-24

Οι εγγραφές για το σχολικό έτος 2023-2024 θα πραγματοποιηθούν  ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ από 1 έως 20 Μαρτίου 2023 .

Εγγραφές μετά την 20η Μαρτίου 2023 θεωρούνται εκπρόθεσμες και χρειάζονται την έγκριση του/της Διευθυντή/τριας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.

Συγκεκριμένα, εγγράφονται μαθητές και μαθήτριες που έχουν γεννηθεί το 2019.
Η εγγραφή των πρoνηπίων στο δεύτερο έτος του Νηπιαγωγείου (δηλαδή παιδιά που φοιτούσαν την προηγούμενη χρονιά ως προνήπια και την επόμενη ως νήπια) γίνεται αυτεπάγγελτα  ωστόσο το νηπιαγωγείο  θα επικοινωνήσει μαζί τους  για επικαιροποίηση των στοιχείων τους).

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΓΓΡΑΦΩΝ

  • Οι εγγραφές γίνονται με ηλεκτρονική αίτηση εγγραφής
  • Την Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής θα υποβάλλει ο γονέας/κηδεμόνας για το Νηπιαγωγείο που ανήκει, βάσει της διεύθυνσης κατοικίας του σύμφωνα με τα όρια της σχολικής περιφέρειας του Νηπιαγωγείου, μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης στην ηλεκτρονική διεύθυνση:

https://proti-eggrafi.services.gov.gr/

  • Στο νηπιαγωγείο μας εγγράφονται μαθητές που η διεύθυνση κατοικίας του γονέα/κηδεμόνα είναι στην περιοχή του 2ου Νηπιαγωγείου και του 6ου Δημοτικού Σχολείου Ερμούπολης (Ξηρόκαμπος) Παραθέτουμε  τον παρακάτω χάρτη με το τα όρια και τις οδούς που ανήκουν στο νηπιαγωγείο μας στον οποίο έχουμε το χρώμα μωβ.

http://dipe.kyk.sch.gr/sxoleia-pe-kykladwn/chartis-periochon-scholion-syrou/

Χάρτης Περιοχών σχολείων Σύρου

Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής

Για την εγγραφή του προνηπίου ο γονέας/ κηδεμόνας πρέπει να ακολουθήσει τα εξής βήματα:

  • Είσοδος στη σελίδα της εφαρμογής /https://proti-eggrafi.services.gov.gr/ και επιλογή του Νηπιαγωγείου στο οποίο ανήκει σύμφωνα με τη διεύθυνση κατοικίας του
  • Χρήση κωδικών: Οι γονείς/κηδεμόνες, κατά την είσοδό τους στην ηλεκτρονική Υπηρεσία«Πρώτη Εγγραφή» της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) αυθεντικοποιούνται με την χρήση των κωδικών-διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης (taxisnet)
  • Συμπλήρωση στοιχείων επικοινωνίας: Κατά την είσοδό του στο σύστημα, ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει τα στοιχεία ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και κινητού τηλεφώνου μέσω του οποίου θα ενημερώνεται για την πορεία της αίτησής του.

Για την υποβολή της αίτησης ο γονέας/κηδεμόνας συμπληρώνει διαδοχικά τα ακόλουθα:

  1. Τα στοιχεία του προνηπίου για το οποίο αιτείται την εγγραφή. Το σύστημα διαλειτουργεί με το Μητρώο Πολιτών και το Πληροφοριακό Σύστημα myschool και παρέχει στον γονέα/κηδεμόνα λίστα των τέκνων που είναι εγγεγραμμένα στην οικογενειακή του μερίδα, τα οποία είναι σε ηλικία εγγραφής στο Νηπιαγωγείο και τα οποία δεν είναι εγγεγραμμένα σε άλλη σχολική μονάδα. Τα στοιχεία των τέκνων είναι συμπληρωμένα και ο γονέας/κηδεμόνας επιλέγει το τέκνο για το οποίο επιθυμεί να υποβάλει αίτηση. Σε περίπτωση ωστόσο που για οποιοδήποτε λόγο η λίστα δεν περιλαμβάνει το τέκνο που επιθυμεί να εγγράψει, έχει τη δυνατότητα να εισάγει μόνος του τα στοιχεία του προνηπίου και να τεκμηριώσει τη σχέση κηδεμονίας, είτε με δικαστική απόφαση επιμέλειας είτε με ιδιωτικό συμφωνητικό ρύθμισης επιμέλειας, με ανάρτηση σχετικού αποδεικτικού σε ψηφιακή μορφή,
  2. τη διεύθυνση μόνιμης κατοικίας του, την οποία τεκμηριώνει αναρτώντας σε ψηφιακή μορφή εγγράφου, σχετικό αποδεικτικό, όπως λογαριασμό ΔΕΚΟ, μισθωτήριο συμβόλαιο, ή άλλο δημόσιο πρόσφατο έγγραφο από το οποίο να προκύπτει ρητά η διεύθυνση κατοικίας,
  3. τα στοιχεία άλλου/ων τέκνου/ων, που φοιτά/ούν στην ίδια ή σε συστεγαζόμενη σχολική μονάδα, εφόσον υπάρχει/χουν και για το/τα οποίο/α θα χρειαστεί να προσκομίσει Βεβαίωση Φοίτησης από τον/την Διευθυντή/τρια της συστεγαζόμενης σχολικής μονάδας.
  4. εάν επιθυμεί τη φοίτηση του προνηπίου στο Προαιρετικό Ολοήμερο πρόγραμμα
  5. τα στοιχεία των συνοδών των προνηπίων κατά την προσέλευση και αποχώρηση τους από τη σχολική μονάδα και επιλέγει τη δήλωση: «Υποβάλλοντας αυτή την αίτηση, αναλαμβάνω την ευθύνη για την ασφαλή προσέλευση και αποχώρηση του προνηπίου».

ΠΡΟΣΟΧΗ: Στο Νηπιαγωγείο θα πρέπει να προσκομισθούν στο χρονικό διάστημα από 1-20 Μαρτίου 2023 ύστερα από τηλεφωνική επικοινωνία στο τηλέφωνο του Νηπιαγωγείου 2281085147  για κλείσιμο ραντεβού:

  • Ατομικό Δελτίο Υγείας Μαθητή, (Α.Δ.Υ.Μ.), το οποίο μπορείτε να το πάρετε από το νηπιαγωγείο ή να το βρείτε στο διαδίκτυο,  και να το εκτυπώσετε, συμπληρωμένο από τον γιατρό του παιδιού
  • Βιβλιάριο Υγείας, του/της μαθητή/τριας, ή προσκόμιση άλλου στοιχείου, στο οποίο φαίνεται ότι έγιναν τα προβλεπόμενα εμβόλια.
  • Βεβαίωση από ΚΕΔΑΣΥ, ή δημόσιο ιατροπαιδαγωγικό κέντρο ή άλλη αρμόδια δημόσια υπηρεσία, ΕΦΟΣΟΝ ΥΠΑΡΧΕΙ, σε περιπτώσεις μαθητών/τριών με αναπηρία ή ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.  Επισημαίνεται ότι η γνωμάτευση αυτή δεν αποτελεί προϋπόθεση εγγραφής του μαθητή/τριας στο Νηπιαγωγείο, διευκολύνει όμως την οργάνωση για την υποστήριξη μαθητών με ΕΕΑ.
  • έγγραφη συναίνεση του έτερου γονέα/κηδεμόνα με υπεύθυνη δήλωση του.
Μετά την υποβολή της αίτησης,ο γονέας/κηδεμόνας λαμβάνει ενημερώσεις στο κινητό τηλέφωνο που έχει δηλώσει κατά την ηλεκτρονική υποβολή της αίτησής του για την πορεία της. Εφόσον απαιτηθούν διορθώσεις, η αίτησή του επιστρέφεται στον ίδιο από το Νηπιαγωγείο, προκειμένου να τις πραγματοποιήσει. Έπειτα από τις σχετικές διορθώσεις, η αίτηση γίνεται «αποδεκτή». Σημειώνεται ότι η «αποδοχή» της αίτησης δεν συνεπάγεται απαραίτητα φοίτηση του νηπίου στη δηλωθείσα σχολική μονάδα.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΣΤΟ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΟ ΟΛΟΗΜΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ (13:00 – 16:00).

Η εγγραφή των   μαθητών/τριών στο Προαιρετικό Ολοήμερο Πρόγραμμα γίνεται χωρίς  προϋποθέσεις.

Πρόωρη αποχώρηση νηπίων/προνηπίων από το Ολοήμερο Πρόγραμμα δεν προβλέπεται.

ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΧΩΡΕΣ ΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ

Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες εγγράφονται στο Νηπιαγωγείο σύμφωνα με την παραπάνω διαδικασία εγγραφών. Οι αλλοδαποί μαθητές/τριες που δε δύνανται να προσκομίσουν το Πιστοποιητικό Γέννησης, μπορούν να εγγραφούν με Ληξιαρχική Πράξη Γέννησης.  Όλα τα δικαιολογητικά εγγραφής των αλλοδαπών μαθητών/τριών πρέπει να είναι επίσημα μεταφρασμένα είτε από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Εξωτερικών, είτε από πιστοποιημένο δικηγόρο για το σκοπό αυτό.

Πριν την προσέλευση σας στη σχολική μονάδα θα πρέπει να έχει προηγηθεί τηλεφωνική επικοινωνία και να τηρούνται τα απαιτούμενα μέτρα αποφυγής διασποράς του κορονοϊού, όπως αυτά έχουν ανακοινωθεί από τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (Ε.Ο.Δ.Υ.)

Για απορίες/προβλήματα, απορίες και προβλήματα που έχουν να κάνουν με την χρήση του συστήματος και το θεσμικό πλαίσιο των εγγραφών, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας:

στο τηλέφωνο 2281085147  και ώρες 12.00- 13.00

ή στο mail του Νηπιαγωγείου

mail@2nip-ermoup.kyk.sch.gr