Αειφορία εν-Τάξει 2013-14

Η περιβαλλοντική ομάδα «Αειφορία εν-Τάξει» το σχολικό έτος 2013-14 ασχολήθηκε με τα τοπικά προϊόντα και συγκεκριμένα με  το Αμπέλι και τα Βότανα και Αρωματικά Φυτά που για δεύτερη χρονιά καλλιεργούμε και φροντίζουμε στο σχολείο μας.

Ακολουθεί η παρουσίαση της φετινής δουλειάς.

 

Παρουσίαση Σχολικών Δράσεων σχολικού έτους 2013 – 2014

  1. «Αειφορία & παραδοσιακή αρχιτεκτονική: Η αξιοποίηση των περιβαλλοντικών παραμέτρων στην κατοικία του παρελθόντος», υπεύθυνες καθηγήτριες: Ηλία Μαρία, Παστουρματζή Κάλη, θεατρικό διάρκεια μαζί με το επόμενο 20΄, Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
  2. «Βιοκλιματική αρχιτεκτονική: Οι βασικές αρχές δόμησης του χθες στην υπηρεσία της κατοικίας του σήμερα», υπεύθυνες καθηγήτριες Παστουρματζή Κάλη, Ηλία Μαρία, θεατρικό.
  3.  «Η ιστορία του 2ου Γυμνασίου Χαλκίδας» Υπεύθυνη καθηγήτρια Καταροπούλου Φρόσω. PowerPoint – Παρουσίαση, διάρκεια 6΄                               Πολιτιστικό πρόγραμμα.
  4. Πρόγραμμα «ΣΥΝ-ΦΡΟΝΤΙΖΩ» – Πανεπιστήμιο Αθηνών, υπεύθυνη καθηγήτρια: Ηλία Μαρία, παρουσίαση, διάρκεια 5΄
  5. «Στηρίζομαι στα πόδια μου», Υπεύθυνη καθηγήτρια Πιπερτζή Βασιλική, Παρουσίαση, διάρκεια 6΄ . Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας.
  6. «Διαμεσολάβηση». Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ανέστη Σώνια, Πίσχινα Κατερίνα, ταινία, διάρκεια 4΄.30΄΄. Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας.
  7.  «Μεσογειακή Διατροφή – Μεταλλαγμένα», υπεύθυνη καθηγήτρια: Αργύρη Παναγιώτα, παρουσίαση, διάρκεια 5΄ Πρόγραμμα Αγωγής Υγείας
  8. Επίσκεψη στη διαδραστική έκθεση «Μαθηματικά… χειροπιαστά» στο Ινστιτούτο Goethe στην Αθήνα. Ταινία, διάρκεια 1΄.15΄΄
  9. Spot για την Γαλλία
  10. «Τοπικά Προϊόντα, Αμπέλι – Βότανα – Αρωματικά φυτά.» Υπεύθυνες καθηγήτριες: Ιωαννίδου Ιωάννα, Τσομώκου Χριστίνα. PowerPoint – Παρουσίαση και χορός με ορχήστρα, διάρκεια 12΄ Πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης.
  11. Τραγούδια με τη χορωδία του σχολείου μας. Υπεύθυνη καθηγήτρια κ. Καλημέρη, διάρκεια 30΄
  12.  Dj ctam

 

 

 

 

 

 

 

Αγαπητοί γονείς,

Η σχολική χρονιά 2013 – 2014  τελείωσε και η σημερινή γιορτή λειτουργεί ως απολογισμός της δουλειάς των εκπαιδευτικών, των μαθητών και των γονιών που συνεργάστηκαν δημιουργικά και αποτελεσματικά όχι μόνο στα παραδοσιακά πλαίσια της σχολικής τάξης αλλά και στα πλαίσια σειράς εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων.

Πιο συγκεκριμένα, το σχολείο μας, το 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας, βιώνοντας μια νέα παιδαγωγική ώθηση προς την κατεύθυνση ενός ανοίγματος στη κοινωνία και στα εξωτερικά σύγχρονα ερεθίσματα και στοχεύοντας πάντα στην τεκμηριωμένη γνώση, αναλαμβάνει ποικίλες πρωτοβουλίες, επιχειρεί συνεργασίες με τοπικούς φορείς, σχεδιάζει και υλοποιεί ταξίδια στην Ελλάδα και σε χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και εμπλέκει εκπαιδευτικούς και εκπαιδευόμενους σε νέες εμπειρίες που διευρύνουν το γνωστικό και πολιτισμικό πλαίσιο αναφοράς τους.

Ειδικότερα, οι συμμετέχοντες μαθητές/μαθήτριες σε εκπαιδευτικά προγράμματα ανέλαβαν πήραν μέρος σε πολλές δραστηριότητες, ενημερώσεις και εκδηλώσεις.

Έτσι, και αναφορικά με τα προγράμματα Αγωγής Υγείας:

v      οι 14 μαθητές/τριες του προγράμματος «Διαμεσολάβησης» εκπαιδεύτηκαν στις τεχνικές της Διαμεσολάβησης, ανέλαβαν περιστατικά συγκρούσεων στο σχολείο, και παρακολούθησαν θεατρική παράσταση  σχετική με τη βία, με τίτλο «Ο γδαρμένος».

v      οι μαθητές/τριες του προγράμματος «Μεσογειακή Διατροφή – Μεταλλαγμένα» πραγματοποίησαν δύο επισκέψεις στο 1ο ΕΠΑΛ Χαλκίδας, όπου ενημερώθηκαν σχετικά με το θέμα της διαπραγμάτευσής τους από το γεωπονικό τμήμα και μία επίσκεψη σε έκθεση τοπικών προϊόντων.

v      οι μαθητές/τριες των προγραμμάτων «Στηρίζομαι στα πόδια μου» και «Το καράβι των σχολείων WeC.A.R.E» ανταποκρίθηκαν στην προγραμματισμένη  ροή  αυτών, εκτελώντας τις προβλεπόμενες ασκήσεις αλλά και συχνά «αυτενεργώντας»!!

Επιπλέον,

v      οι μαθητές/τριες του Πολιτιστικού Προγράμματος «Η ιστορία του σχολείου μας»  επισκέφτηκαν τα αρχεία του Νομού Ευβοίας και τη Δημόσια Βιβλιοθήκη Χαλκίδας για συλλογή ιστορικού υλικού και πήραν συνεντεύξεις από παλιούς μαθητές του 2ου Γυμνασίου σχετικά με τη δική τους σχολική ζωή, αφού βέβαια πρώτα διαμόρφωσαν σχετικά ερωτηματολόγια.

Ακόμη, και αναφορικά με τα Περιβαλλοντικά Προγραμμάτα:

v      οι μαθητές/τριες του Προγράμματος «Τοπικά Προϊόντα: Αμπέλι – Βότανα -Αρωματικά Φυτά», παρασκεύασαν λικέρ από κρασί, αρωματικό ξύδι και σκωροκτόνα λεβάντα, επισκέφτηκαν το Περιβαλλοντικό Κέντρο Καρπενησίου, τον Βοτανικό κήπο Διομήδους, αμπελώνες με μικρά οινοποιεία στο Ληλάντιο Πεδίο, και το οινοποιείο Ευβοϊκή αλλά φύτευσαν και βότανα ομορφαίνοντας το σχολική αυλή.

v      οι μαθητές/τριες του Προγράμματος «Στον δρόμο με τ΄ αγάλματα: Τα αγάλματα της παραλίας Χαλκίδας» περιηγήθηκαν στη παραλία της Χαλκίδας, μελέτησαν τα αγάλματά της και επισκέφτηκαν το Περιβαλλοντικό Κέντρο της Ελευσίνας.

v      οι μαθητές/τριες των Προγραμμάτων «Αειφορία και παραδοσιακή αρχιτεκτονική: Η αξιοποίηση των περιβαλλοντικών παραμέτρων στην κατοικία του παρελθόντος» και «Βιοκλιματική αρχιτεκτονική: Οι βασικές αρχές δόμησης του χθες στην υπηρεσία της κατοικίας του σήμερα», αναζήτησαν αντιπροσωπευτικά κτίσματα βιοκλιματικής αρχιτεκτονικής στην πόλη μας, επισκέφτηκαν και ξεναγήθηκαν στον οικισμό της αρχαίας Ερέτριας και στο σπίτι με τα ψηφιδωτά από αρχαιολόγο, παρακολούθησαν στο σχολείο ομιλία αρχαιολόγου για την ιστορία  δόμησης της ανθρώπινης κατοικίας και έγιναν συγγραφείς, σκηνοθέτες και ηθοποιοί μικρού θεατρικού έργου σχετικής θεματολογίας.

Αλλά, και υποστηρικτικά σε μαθήματα του βασικού σχολικού προγράμματος δόθηκαν ευκαιρίες ανάλογων μαθησιακών ευκαιριών, όπως στους μαθητές:

v      της Γ΄ Γυμνασίου που επισκέφθηκαν «Αρχιτεκτονική Έκθεση» στα Αστέρια με αφόρμηση το μάθημα του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού (Σ.Ε.Π.) και

v      της Α΄ τάξης που επισκέφθηκαν το ΕΠΑΛ και ενημερώθηκαν από το γεωπονικό τμήμα του, με αφόρμηση το μάθημα της Σχολικής Κοινωνικής Ζωής.

Παράλληλα όμως, και πέρα από την ομπρέλα των μαθημάτων ή των  εκπαιδευτικών προγραμμάτων, σχεδιάστηκαν και πραγματοποιήθηκαν και πολλές άλλες εκπαιδευτικές επισκέψεις/εκδρομές όπως:

v      στη διαδραστική έκθεση «Μαθηματικά … χειροπιαστά» στο ινστιτούτο Goethe

v      στη Βουλή,

v      στην Εστία Γνώσης,

v      στο Μουσείο Πλινθοκεραμοποιίας Ν.& Σ. Τσαλαπάτα,

v      στο κέντρο Ελληνικών Σπουδών του Πανεπιστημίου Harvard στο Ναύπλιο, όπου  λειτουργεί  μια από τις μεγαλύτερες και σπουδαιότερες ψηφιακές βιβλιοθήκες του κόσμου, οπότε και δόθηκε η δυνατότητα στους επισκέπτες μαθητές να ενημερωθούν  και για θέματα του άμεσου ενδιαφέροντός τους (πιθανές σπουδές στο εξωτερικό, προετοιμασία, υποτροφίες κ.ά.).

Επίσης,  στο σχολείο φιλοξενήθηκαν:

v      οι συγγραφείς του λευκώματος «Πέτρινα τοξωτά γεφύρια της Ελλάδας» που τιμήθηκαν με βραβείο από την Ακαδημία Αθηνών και παρουσίασαν το έργο τους στους μαθητές μας.

v      η θεατρική ομάδα του Γυμνασίου Ψυχικού αποτελούμενη από 30 μέλη που  έδωσε δύο παραστάσεις της κωμωδίας «Ζητείται ψεύτης» για την Α΄ και Β΄ τάξη.

v      η περιβαλλοντική ομάδα του 1ου Γυμνασίου Αλίμου που στοχεύοντας στη διερεύνηση της σχολικής ζωής υλοποίησε μια μικρή έρευνα με πληθυσμό-στόχο τους μαθητές του τμήματος Β3, ώστε μέσα από την ανταλλαγή πληροφοριών να προκύψουν ευρήματα και τελικά και συμπεράσματα σε σχέση με το πως σήμερα βιώνεται η σχολική καθημερινότητα και με ποιούς οραματισμούς συνδέεται.

Επιπρόσθετα, αξίζει να σημειωθεί ότι συνεχίζεται η παράδοση της ανάληψης Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και ήδη έχει κατατεθεί αίτηση για το καινούργιο πρόγραμμα Erasmus+ σε συνεργασία με 5 Ευρωπαϊκά σχολεία, από τη Γερμανία, τη Σλοβακία, τη Τουρκία, την Ισπανία και τη Λιθουανία με θέμα: «Επαγγελματικός προσανατολισμός και σχεδιασμός ζωής σε μία κινούμενη πραγματικότητα». Έτσι, αν εγκριθεί η υλοποίησή του, τα επόμενα τρία χρόνια θα ταξιδέψουν περίπου 50 μαθητές/τριες  στις 5 χώρες και θα επισκεφθούν εργοστάσια, συνδικάτα, βιοτεχνίες, Πανεπιστήμια και το Ευρωπαϊκό κοινοβούλιο στο Στρασβούργο, προκειμένου να  ενημερωθούν για το νέο περιβάλλον εργασίας στις χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης και να συμβάλλουν με τις δικές τους ιδέες και τη δική τους συμμετοχή στη διαμόρφωση των διδακτικών/παιδαγωγικών τρόπων επαγγελματικού προσανατολισμού, ενώ θα ετοιμάσουν και ένα ατομικό Portfolio, αξιοποιήσιμο στο μέλλον για εύρεση εργασίας.

Τέλος, σας ενημερώνουμε ότι το σχολείο μας συμμετέχει και στο πρόγραμμα Αυτοαξιολόγησης του Υπουργείου Παιδείας και ότι έχουν ήδη καταγραφεί τα αποτελέσματα της διερεύνησης στους 7 τομείς και τους αντίστοιχους δείκτες σύμφωνα με τα κριτήρια που τέθηκαν ενώ έχουν προσδιοριστεί οι εξής 3 στόχοι για το επόμενο σχολικό έτος:

1). η αναβάθμιση του εξοπλισμού του εργαστηρίου φυσικών επιστημών και τεχνολογίας,

2). η  βελτίωση των σχέσεων εκπαιδευτικών-μαθητών-γονέων και

3). ο επανακαθορισμός του κανονισμού λειτουργίας του σχολείου.

Βέβαια, για όλα αυτά που συμβαίνουν … σας προσκαλούμε να δείτε και το ιστολόγιο μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση:  https://blogs.sch.gr/2gymchlk/ και ταυτόχρονα σας προκαλούμε και σε συχνότερη επικοινωνία και συνεργασία γιατί ο ρόλος σας είναι καθοριστικός για την επιτυχή έκβαση της μαθησιακής διαδικασίας όχι μόνο σε επίπεδο μαθητή αλλά και σε επίπεδο ευρύτερης εκπαιδευτικής κοινότητας, αφού το σχολείο είναι ένας ζωντανός οργανισμός που εξελίσσεται με την ενεργή συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων.

 

Πολιτιστικό πρόγραμμα: “Τα αγάλματα στην Παραλία Χαλκίδας”

Όλοι δίνουμε ραντεβού “στα αγάλματα της Παραλίας Χαλκίδας”. 

Πόσοι όμως γνωρίζουμε ποια είναι αυτά; Ποια είναι η ιστορία τους; Τι παριστάνουν; Τι σχέση έχουν με την πόλη μας.

Γι’ αυτό η περιβαλλοντική ομάδα της Α’ Τάξης του σχολείου μας αποφάσισε να ασχοληθεί με αυτά και να τα μελετήσει.

Ήδη τα επισκεφτήκαμε και τα καταγράψαμε και θα σας δώσουμε όλες τις πληροφορίες σε νέο ιστολόγιο.  Ορίστε η διεύθυνση: https://blogs.sch.gr/agalmata

ABCD0004 1

 

 

 

… και φέτος στον “Ευκλείδη”!

Ευχόμαστε στις μαθήτριες

Γεωργία Α. (Γ΄ Τάξη) ,
Νικολέτα Κ. (Β΄ Τάξη) και
Δήμητρα Μ. (Β΄ Τάξη)

καλά αποτελέσματα στο Μαθηματικό διαγωνισμό στη 2η φάση (Ευκλείδης).

 

«Να μάθεις να σκέφτεσαι και όχι να γεμίζεις το μυαλό σου με γνώσεις »
Δημόκριτος: 470 – 370 π. Χ.

 

 

Η Βιβλιοθήκη του σχολείου μας

Αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές, επισκεφτείτε τον παρακάνω  κατάλογο της Βιβλιοθήκης του σχολείου μας για να αναζητήσετε το βιβλίο που σας ενδιαφέρει. Μπορείτε κατόπιν να το διαβάσετε στον φυσικό χώρο της βιβλιοθήκης ή να το δανειστείτε.

000 Διάφορα

001 Ελληνική Λογοτεχνία

002 Ξένη Λογοτεχνία

003 Ιστορία

004 Θεωρία Αρχαίας Ελληνικής Γραμματείας και Νέας Λογοτεχνίας

005 Βιβλιοθήκη Γραφείου

006 Γερμανική Βιβλιοθήκη

007 Βιβλία των εκδόσεων του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης

008 Δωρεά βιβλιοθήκης Τόνιας και Αναστασίου Μάκρα

 

 

Σχολικό έτος 2013 – 2014: Ανανεώθηκε το αρχείο στα google docs και υπεύθυνοι της σχολικής δανειστικής βιβλιοθήκης είναι: η κ. Πίσχινα, η κ. Καταροπούλου και ο κ. Καραποστόλου. Η φυσική μας βιβιλιοθήκη μας δε, εμπλουτίστηκε τόσο με τα Βιβλία των Εκδόσεων του Μορφωτικού Ιδρύματος Εθνικής Τραπέζης όσο και με τη Δωρεά Βιβλιοθήκης της Τόνιας και Αναστασίου Μάκρα. Εκπαιδευτικοί και μαθητές ευχαριστούν πολύ για τις δωρεές. Καλή περιήγηση και καλές αναγνώσεις!

Οι δραστηριότητες του σχολείου μας στη διάρκεια του σχολικού έτους.

2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας

Σχ. Έτος 2012 – 13

 

Οι δραστηριότητες του σχολείου μας στη διάρκεια του σχολικού έτους.

 

1. Πρόγραμμα Comenius

  • Φιλοξενία 4 αποστολών (εκπαιδευτικών και μαθητών) ευρωπαϊκών χωρών (Γερμανία – Λιθουανία – Ουγγαρία – Σλοβακία) για την Εθνική Εορτή της 28ης Οκτωβρίου.
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Ουγγαρία αποστολής του σχολείου μας (εκπαιδευτικοί και μαθητές).
  • Επίσκεψη εκπαιδευτικού από Λιθουανία τον Απρίλιο, για τη διδασκαλία γερμανικής γλώσσας στους μαθητές μας και παρουσίαση της χώρας και των ηθών και εθίμων με έμφαση στη γιορτή του Πάσχα.
  • Φιλοξενία καθηγητών των  χωρών  του προγράμματος για τον τελικό απολογισμό του προγράμματος.
  • Αποτελεσματική συμμετοχή και βοήθεια γονέων σε όλες τις επιμέρους φάσεις του προγράμματος.

 

2. Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Click στην Ιστορία: Τοπική ιστορία»

  • Μελέτη και επίσκεψη στην παλιά πόλης της Χαλκίδας.
  • Παρακολούθηση ανοιχτής συνέλευσης του Δήμου Χαλκιδέων για την αποκατάσταση του ιστορικού κέντρου της πόλη μας.
  • Μελέτη και επίσκεψη στα Μουσεία της πόλης μας.
  • Μελέτη και επίσκεψη στα βιομηχανικά κτίρια της πόλης μας.
  • Μελέτη και επίσκεψη της γέφυρας του Ευρίπου.
  • Παρακολούθηση εκδήλωσης για τα 50-χρονα της Γέφυρας του Ευρίπου  και συνέντευξη σε μαθητές του προγράμματος «Click στην Ιστορία» από τον  γεφυροποιό  κ. Τάσιο, Μηχανικού ΕΜΠ, Μέλους της Ακαδημίας Επιστημών του Τουρίνου (Ιταλία).
  • Επίσκεψη στη γέφυρα με ξενάγηση από τους υπευθύνους και παρουσίαση της λειτουργίας της στους μαθητές του προγράμματος.
  • Μελέτη και επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο του Ναού της Αυλιδείας Αρτέμιδος
  • Συνεργασία με τοπικούς φορείς, αρχαιολόγους, πρόεδρο πολιτιστικού συλλόγου.
  • Δύο επιμορφωτικές επισκέψεις στο χώρο του σχολείου μας από τους υπεύθυνους του έργου του Ιδρύματος Μείζονος Ελληνισμού.
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη – υλοποίηση προγράμματος στα «Αρχεία του Κράτους»
  • Καθόλη τη διάρκεια του προγράμματος οι μαθητές φωτογράφιζαν και βιντεοσκοπούσαν τις δράσεις.

 

3. Πολιτιστικό πρόγραμμα e-twinning

  • Γνωριμία μέσω Διαδικτύου και Twinspace των μαθητών μας με μαθητές και σχολεία Κύπρου και Μάλτας.
  • Γνωριμία με τη Μεσογειακή Διατροφή.
  • Παρασκευή παραδοσιακών συνταγών από τους μαθητές μας, καταγραφή , παρουσίαση και δημοσίευση στο  Twinspace.

 

4. Περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Τοπικά προϊόντα: Σύκα –  Βότανα και Αρωματικά Φυτά»

  • Δημιουργία περιβαλλοντικής ομάδας «Αειφορία εν-Τάξει»και σχετικού ιστολογίου στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο https://blogs.sch.gr/aeiforia/
  • Συμμετοχή στο Δίκτυο του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Κρεστένων «Τοπικά Προϊόντα σε μια κοινωνία αειφορίας».
  • Διήμερη εκπαιδευτική επίσκεψη στο ΚΠΕ Κρεστένων και συμμετοχή στο πρόγραμμα «γνωριμία και προώθηση τοπικών προϊόντων».
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη σε συσκευαστήριο τοπικών προϊόντων στο Βασιλικό Εύβοιας
  • Ενημερωτική ομιλία υπεύθυνου Νομαρχίας για τα σύκα στο χώρο του σχολείου μας και επίσκεψη στη Νομαρχία.
  • Παρασκευή φυσικού σαπουνιού από επαγγελματία στο χώρο του σχολείου μας
  • Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Πνευματικό Κέντρο Φάρου Αυλίδας, παρασκευή θυμιάματος, αγνών κεριών από κερί μέλισσας και πασχαλινών λαμπάδων.
  • Συμμετοχή και φιλοξενία του ιστολογίου της περιβαλλοντικής μας ομάδας στην ιστοσελίδα της Νομαρχίας Εύβοιας “The Evia Project” http://theeviaproject.synergize.co/ με απευθείας ενημερώσεις.
  • Φύτευση βοτάνων στο χώρο του σχολείου για καλλωπισμό και για ενσωμάτωση στη σχολική ζωή αειφορικών πρακτικών.
  • Παρουσίαση του προγράμματος στην Εβδομάδα Παρουσίασης Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων στο Αμφιθέατρο του Νομαρχιακού Μεγάρου
  • Παρουσίαση του προγράμματος στη γιορτή λήξης του σχολείου μας

 

 

5. Συμμετοχή του σχολείου μας στο πρόγραμμα της Νομαρχίας  «Τοπικά Προϊόντα»με πλήθρος βιωματικών δραστηριοτήτων.

 

 

6. Πολιτιστικό πρόγραμμα: «Η ιστορία του σχολείου μας»

  • Έρευνα και συλλογή στοιχείων
  • Συνεντεύξεις με αποφοιτήσαντες του σχολείου

 

7. Λειτουργία Σχολικής Δανειστικής Βιβλιοθήκης με ηλεκτρονική καταγραφή για την προώθηση της φιλαναγνωσίας των μαθητών μας.

 

 

8. Κοινωνική Δικτύωση των μαθητών στο Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο με ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, ομάδες και ιστολόγια, ενσωμάτωση στην εκπαιδευτική διαδικασία και στα Πολιτιστικά – Περιβαλλοντικά Προγράμματα με ταυτόχρονη βιωματική προώθηση της  πλοήγησης στο Διαδίκτυο με ασφάλεια.

 

9. Δημιουργία 3 μαθητικών περιοδικών της Β’ Τάξης

 

10. Εβδομαδιαίες συνεδρίες ψυχολόγου και γονέων στο χώρο του σχολείου σε όλη τη διάρκεια του σχολικού έτους.

 

11. Ενίσχυση πρωτοβουλίας μαθητών και συντονισμός τους για διοργάνωση φιλανθρωπικού Χριστουγεννιάτικου Μπαζάαρ.

 

12. Ενίσχυση εθελοντισμού με συλλογή ρούχων και τροφίμων.

 

13. Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Εστία Γνώσης Χαλκίδας

  • Τηλεδιάσκεψη με σχολείο του Ρεθύμνου
  • Συνεντεύξεις του υπεύθυνου της Εστίας Γνώσης κ—- και του σχολικού συμβούλου φιλολόγων ν. Εύβοιας στους μαθητές μας.

 

14. Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Εθνικό Αρχαιολογικό Μουσείο στο πρόγραμμα «Ο Υπολογιστής των Αντικηθύρων»

 

15. Εκπαιδευτική επίσκεψη στη Βουλή και γνωριμία του τρόπου λειτουργίας της καθώς και του τρόπου λειτουργίας του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου

 

16. Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Τράπεζα της Ελλάδας και συμμετοχή στο πρόγραμμα «Η Ιστορία του Νομίσματος».

 

17. Εκπαιδευτική επίσκεψη στην Action Aid

 

18. Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Υπουργείο Παιδείας στην έκθεση έργων από τη Σχολή Καλών Τεχνών.

 

19. Συμμετοχή στους σχολικού αγώνες Μπάσκετ και Βόλεϊ

 

20. Οργάνωση βραδιάς αστρονομίας και παρατήρηση του ουρανού με έξι τηλεσκόπια στο χώρο του σχολείου μας.

 

21. Επίσκεψη στην Κύμη

  • Εκπαιδευτική επίσκεψη στο Λαογραφικό Μουσείο
  • Συμμετοχή σε βιωματικές πολιτιστικές δράσεις
  • Φιλικοί αγώνες ποδοσφαίρου και μπάσκετ με τους μαθητές του Γυμνασίου Κύμης

 

 

22. Φιλοξενία Ενισχυτικής Διδασκαλίας ομάδας σχολείων της πόλης μας.

 

23. Ανοιχτή γιορτή λήξης με παρουσίαση των προγραμμάτων που εκπονήθηκαν στο σχολείων μας για γονείς και μαθητές.

 

 

 

 

 

Η σελίδα του σχολείου μας στο “Click… στην Ιστορία”

 

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα “Click… στην Ιστορία” το οποίο εκπονήθηκε στο σχολείο μας σε συνεργασία με το Ίδρυμα Μείζονος Ελληνισμού.

Επισκεφτείτε την κεντρική μας σελίδα: 2ο Γυμνάσιο Χαλκίδας και/ ή τις επιμέρους εργασίες:

Στα χνάρια της παλιάς Χαλκίδας 

Βιομηχανικά κτήρια της Χαλκίδας 

Ο ναός της Αρτέμιδος

Τα μουσεία της Χαλκίδας

Η γέφυρα της Χαλκίδας

 

Καλή περιήγηση!

eTwinning: Μεσογειακή Παραδοσιακή Κουζίνα

Φέτος μαγειρέψαμε  πέντε συνταγές και τις μοιραζόμαστε μαζί σας με τις παρουσιάσεις που ακολουθούν. Για ορεκτικό έχουμε τηγανοψώματα αρωματισμένα με δυόσμο, συνεχίζουμε με λαχταριστή γαριδομακαρονάδα στολισμένη με μαϊντανό, και γλυκό γαλακτομπούρεκο με άρωμα βανίλιας και βουτύρου. Αν σας αρέσει η σοκολάτα προτείνουμε σοκολατένια τρουφάκια αλλά και παραδοσιακά μοσχομυριστά μουστοκούλουρα από σπιτικό μούστο.

Ακολουθεί η παρουσίαση του προγράμματός μας και οι συνταγές μας. Έχουμε λοιπόν:

 

Η παρουσίασή μας στη γιορτή λήξης του σχολικού έτους:

Οι Συνταγές μας:!

 

 

 

 

Περιβαλλοντική 2012 – 13: Το βιβλίο μας

Όλες οι εργασίες της περιβαλλοντικής μας ομάδας “Αειφορία εν-Τάξει” φιλοξενούνται στο ιστολόγιό μας https://blogs.sch.gr/aeiforia/. Ετοιμάσαμε όμως και το “βιβλίο μας” με όλες τις εργασίες μας! Υπάρχουν 3 μέρη , το πρώτο περιλαμβάνει το υλικό για τη συκιά και τα αποξηραμένα σύκα στην Εύβοια, το δεύτερο μέρος αναφέρεται στα βότανα και το τρίτο μέρος διαπραγματεύεται το θέμα: “Περιβάλλον και Θρησκεία”.

Διαβάστε τα παρακάτω!

Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net
Δείτε το στο slideshare.net

Δελτίο Τύπου: «Γιορτή Λήξης Σχ. Έτους 2012 – 13»

Την Παρασκευή 14 Ιουνίου 2013 πραγματοποιήθηκε η γιορτή λήξης του σχ. Έτους 2012 – 13 στην αυλή του 2ουΓυμνασίου Χαλκίδας.

Η γιορτή περιελάμβανε τα προγράμματα: ComeniusΚλικ στην ΙστορίαeTwinning και το Περιβαλλοντικό Πρόγραμμα «Τοπικά προϊόντα: Σύκα και βότανα»τραγούδια και χορούς που είχαν ετοιμάσει οι ίδιοι οι μαθητές μας. Επίσης προβάλλονταν στην οθόνη έργα ζωγραφικής των μαθητών ενώ μας πήγε «Μια βόλτα στη Γαλλία» το βίντεο και τα τραγούδια που παρουσιάστηκαν. Παράλληλα λειτούργησαν έκθεση με έργα τεχνολογίας και έκθεση παρουσίασης όλων των δραστηριοτήτων της Περιβαλλοντικής Ομάδας «Αειφορία εν-Τάξει». Ταυτόχρονα οι επισκέπτες συμμετείχαν σε ηλεκτρονική ψηφοφορία αναγνώρισης βοτάνων. Στον ίδιο χώρο παρουσιάστηκαν τα 3 περιοδικά που εκπόνησαν τα 3 τμήματα της Β’ Τάξης και εργασίες στο μάθημα τηςΑγγλικής Γλώσσας. Η βραδιά έκλεισε με χορό των παιδιών από τραγούδια που έπαιξε ο DJ Ctam (Δ. Σ. μαθητής του Λυκείου μας) τον οποίο και ευχαριστούμε πολύ.

Αυτή η βραδιά έδωσε την ευκαιρία στους γονείς να δουν την συμμετοχή και τις δραστηριότητες των παιδιών τους σε προγράμματα έξω από το στενό σχολικό πρόγραμμα.

Ευχαριστούμε τον κ. Γουρνή (υπεύθυνο Παιδείας του Δήμου Χαλκιδέων), τον κ. Καντανολέων (υπεύθυνο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ν. Εύβοιας) και τον Διευθυντή του 2ου Λυκείου Χαλκίδας κ. Γιακουμίδη για την βοήθειά τους. Ιδιαίτερα οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τη Διευθύντρια κ. Τζελφέ – Ανέστη Σωτηρία, την υποδιευθύντρια κ. Πίσχινα Αικατερίνη και το Σύλλογο Διδασκόντων του σχολείου μας για την αμέριστη συμπαράστασή τους σε όλη τη διάρκεια της σχ. χρονιάς, χωρίς την οποία δεν θα μπορούσαν να πραγματοποιηθούν τα συγκεκριμένα προγράμματα. Το ολόθερμα συγχαρητήρια ανήκουν στους μαθητές μας που αφιέρωσαν τον ελεύθερο χρόνο τους και με πολύ ενθουσιασμό συμμετείχαν στα προγράμματα, αλλά και στη βραδιά αυτή.

Οι διοργανώτριες εκπαιδευτικοί: Ιωαννίδου Ιωάννα και Τσομώκου Χριστίνα.

 

DSC02858

 

DSC02859

 

DSC02866

 

DSC02868

 

DSC02884

 

DSC02874

 

DSC02902

 

Αλλαγή μεγέθους γραμματοσειράς
Αντίθεση