ένα παραμύθι για την διαφορετικότητα
Η Αργυρώ γελάει, τραγουδάει, κάνει κούνια κι όλο μας χαμογελάει. Η Αργυρώ είναι θυμωμένη, είναι ευχαριστημένη είναι χαρούμενη ή είναι λυπημένη. Η Αργυρώ δε διαφέρει σε τίποτα από τα άλλα παιδιά…
Ακολούθησε σχελιασμός και δραματοποίηση σκηνών του παραμυθιού. Χορέψαμε όπως η Αργυρώ και κάναμε βαρκούλα όπως η Αργυρώ
Η ιστορία δεν αποκαλύπτεται από την αρχή .
H Αργυρώ είναι σε θέση να κάνει ό,τι και ένα οποιοδήποτε άλλο παιδί της ηλικίας της: να χορεύει, να παίζει, να επισκέπτεται μουσεία, να πηγαίνει στο σχολείο και γενικά να συμμετέχει ισότιμα σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής. Μόνο η τελευταία σελίδα αποκαλύπτει αυτό που πραγματικά συμβαίνει και γνωρίζουν όλα τα πρόσωπα της ιστορίας, αλλά αγνοεί ο αναγνώστης: η Αργυρώ είναι ένα παιδί με κινητικά προβλήματα που αναγκάζεται να μένει σε ένα αναπηρικό καροτσάκι.
Η πορεία που ακολουθήσαμε στο συγκεκριμένο βιβλίο ήταν αμφίδρομη, αφού αμέσως μετά την ολοκλήρωση της πρώτης ανάγνωσης και της αποκάλυψης της έκπληξης του τέλους, κάναμε και μια δεύτερη ανάγνωση του κειμένου και της εικονογράφησης επαναξιολογώντας και επανοηματοδοτώντας στοιχεία της ιστορίας, τα οποία φωτίστηκαν από τα νέα δεδομένα
παιχνίδια γλώσσας στο learning apps
βρες πως νιώθει κάθε φορά η Αργυρώ
βρες τι κάνει η Αργυρώ κάθε φορά
το παραμύθι σε μουσικό βίντεο