ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑ 2026 Και φέτος, ύστερα από μεγάλη ανυπομονησία κόψαμε τη βασιλόπιτα στο σχολειό μας! Η αγωνία μεγάλη, η βασιλόπιτα πεντανόστιμη…..!!! Οι τυχεροί με το φλουρί….!!! Και του χρόνου!!!Πάντα τυχεροί να είναι όλοι οι μικροί μας μαθητές!!!