Συμμετοχή του Νηπιαγωγείου μας στον 10ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού
«Ο Δράκος που έφαγε τη Δευτέρα»
Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό, οι μικροί μαθητές και μαθήτριες του σχολείου μας έλαβαν μέρος στον 10ο Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Συγγραφής Παραμυθιού, που διοργάνωσε η Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης με θέμα:
«Ο Δράκος που έφαγε τη Δευτέρα»,
Τα παιδιά άφησαν τη φαντασία τους ελεύθερη, συνεργάστηκαν και δημιούργησαν μια μοναδική ιστορία δημιουργικής γραφής. Μέσα από αυτή τη δράση, γνώρισαν τον μαγικό κόσμο των παραμυθιών και ανέπτυξαν την εκφραστική τους ικανότητα, στο πλαίσιο των ευρύτερων δράσεων φιλαναγνωσίας που υλοποιούμε φέτος.
Με ενθουσιασμό ζωγράφισαν τους ήρωες της ιστορίας, διαμόρφωσαν την πλοκή, αντάλλαξαν ιδέες, συνεργάστηκαν και εικονογράφησαν την ιστορία τους με πολλή φαντασία και δημιουργικότητα!!
Συγχαρητήρια σε όλους τους μικρούς μας δημιουργούς για τη φαντασία και το ταλέντο τους!
Το σχολείο μας ετοίμασε μια όμορφη έκπληξη για τους συμμετέχοντες.
Οι αναμνηστικές βεβαιώσεις είναι διακοσμημένες με τις ζωγραφιές των παιδιών μας. Κάθε έπαινος κουβαλάει τη δημιουργικότητα και το ταλέντο των μαθητών. (ευχαριστούμε την αγαπημένη συνάδελφο του Νηπιαγωγείου Αγγελοκάστρου για την ανεκτίμητη βοήθειά της)
Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα!








































