Επέτειος 28ης Οκτωβρίου 1940
Όπως κάθε χρόνο ,έτσι και φέτος με ιδιαίτερη συγκίνηση το Νηπιαγωγείο μας τίμησε την επέτειο της 28ης Οκτωβρίου 1940, μια ένδοξη σελίδα της ελληνικής ιστορίας, αποδίδοντας την τιμή που ταιριάζει στους ήρωες που πολέμησαν για την πατρίδας μας. . Η ημέρα αυτή αποτελεί μέρα τιμής και υπερηφάνιας για το λαό μας, με το ιστορικό “ΟΧΙ” να φανερώνει το μεγαλείο και τη δύναμη της ψυχής του. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με ποικίλο υλικό (έντυπο, ψηφιακό, αρχειακό).Θαύμασαν τον πατριωτισμό και την ανδρεία όσων τότε πολέμησαν για τα ιδανικά τους και κυριότερο όλων για την ελευθερία τους.
Μέσα από εργασίες, κατασκευές και άλλες εικαστικές δημιουργίες των μικρών μαθητών, το έπος του 1940 ξεδιπλώθηκε ολοζώντανο και αποτυπώθηκε με τον πιο όμορφο τρόπο από τις παιδικές τους καρδιές στο χαρτί.
Φτιάξαμε τους Έλληνες που πολέμησαν για την Ελευθερία
Στα βουνά της Πίνδου
Φώναξαν όλοι μαζί δυνατά “ΟΧΙ”!!!
Για την πατρίδα μας ,την Ελλάδα
Παράλληλα ,οι μικροί μαθητές έγινε προσπάθεια να προσεγγίσουν και να εκτιμήσουν το πολύτιμο “δώρο” της ειρήνης που σήμερα απολαμβάνουμε. Αυτή η λέξη αποτυπώθηκε σε μια ωραία ομαδική εργασία.
Την Δευτέρα 27 Οκτωβρίου 2025 ημέρα, πραγματοποιήθηκε η μικρή μας γιορτή στο σχολείο. Τα παιδιά είδαν βίντεο με φωτογραφικό υλικό από την εποχή εκείνη, τραγούδησαν τραγούδια της περιόδου εκείνης, τον Εθνικό μας Ύμνο και τέλος αποχώρησαν ως νοσοκόμες και φαντάροι κουνώντας κυματιστά τις ελληνικές σημαίες που είχαν φτιάξει μέσα στην τάξη.
Και του χρόνου!!!
























































