ΜΕΛΙΣΣΑ – ΜΕΛΙ
Αυτές τις ημέρες εξερευνούμε τον υπέροχο κόσμο των εντόμων.
Οι μαθητές μας, παρακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον το θέμα .
Η Μέλισσα μας κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον!
Στο πλαίσιο αυτό είχαμε την ευχαρίστηση να δεχτούμε την επίσκεψη στο σχολείο ενός μπαμπά-μελισσοκόμου, ο οποίος μας δίδαξε όλους υπέροχα πράγματα για τον κόσμο της μέλισσας και μας έδειξε και από κοντά όλο τον εξοπλισμό που απαιτείται στα πλαίσια της παραγωγής και συγκομιδής του πολύτιμου μελιού, το “σπίτι” της μελισσούλας ,κ.τ.λ.
Στο τέλος οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γευτούν τον “πολύτιμο” θησαυρό, το ΜΕΛΙ !!!
Φτιάξαμε και εμείς τις δικές μας..
Η διαδικασία, όπως γίνεται…..μπροστά στα μάτια μας!






\










