ΜΕΛΙΣΣΑ – ΜΕΛΙ

Αυτές τις ημέρες εξερευνούμε τον υπέροχο κόσμο των εντόμων.
Οι μαθητές μας, παρακολουθούν με μεγάλο ενδιαφέρον το θέμα .
Η Μέλισσα μας κέντρισε ιδιαίτερα το ενδιαφέρον!
Στο πλαίσιο αυτό είχαμε την ευχαρίστηση να δεχτούμε την επίσκεψη στο σχολείο ενός μπαμπά-μελισσοκόμου, ο οποίος μας δίδαξε όλους υπέροχα πράγματα για τον κόσμο της μέλισσας και μας έδειξε και από κοντά όλο τον εξοπλισμό που απαιτείται στα πλαίσια της παραγωγής και συγκομιδής του πολύτιμου μελιού, το “σπίτι” της μελισσούλας ,κ.τ.λ.
Στο τέλος οι μικροί μαθητές είχαν την ευκαιρία να γευτούν τον “πολύτιμο” θησαυρό, το ΜΕΛΙ !!!

eikona Viber 2026 05 25 13 34 27 410    eikona Viber 2026 05 25 13 34 27 433

eikona Viber 2026 05 25 13 34 27 317 eikona Viber 2026 05 25 13 34 27 341

eikona Viber 2026 05 25 22 00 34 571 1 eikona Viber 2026 05 25 13 34 27 241 1

eikona Viber 2026 05 25 21 57 41 503  eikona Viber 2026 05 25 21 58 55 159  eikona Viber 2026 05 25 21 59 55 607

Φτιάξαμε και εμείς τις δικές μας..

 eikona Viber 2026 05 25 15 28 02 140   eikona Viber 2026 05 25 15 28 02 087 eikona Viber 2026 05 25 13 32 18 258\

Η διαδικασία, όπως γίνεται…..μπροστά στα μάτια μας!

 

ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗ στο Νηπιαγωγείο μας

Αυτές τις ημέρες ασχολούμαστε στο σχολείο μας με το πολύ ενδιαφέρον και επίκαιρο θέμα της ανακύκλωσης.

Και αφού συζητήσαμε πολύ, ήρθαμε σε επαφή με ποικίλο εποπτικό υλικό, βιβλία, βίντεο, εργασίες κ.τ.λ., περάσαμε και στην πράξη, εντός και εκτός σχολείου…

Φτιάξαμε χαρτοπολτό και να…το δικό μας χαρτί!!!

eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 387  eikona Viber 2026 05 19 20 48 50 959 eikona Viber 2026 05 19 20 48 51 091

eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 194     eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 240

Αλλά και αφού συζητήσαμε εκτενώς για την κομποστοποίηση προχωρήσαμε στην πράξη

eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 913 1    eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 738 1    eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 660    eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 632

eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 513    eikona Viber 2026 05 17 21 50 52 547

Οι μαθητές με βιωματικό τρόπο και εμφανώς ενθουσιασμένοι, αντιλήφθηκαν, πώς όλοι μας μπορούμε να συμβάλουμε με πολλούς τρόπους στην προστασία του πλανήτη μας.

Καλό Πάσχα !!!

Πλάθω πλάθω κουλουράκια με τα δυο μου τα χεράκια..

εικόνα Viber 2024 04 29 21 54 01 418   εικόνα Viber 2024 04 29 21 54 01 375 εικόνα Viber 2024 04 29 21 54 01 271

Και ο φούρνος θα τα ψήσει, το σχολειό  μου να μυρίσει

εικόνα Viber 2024 04 29 21 54 01 219

Ζωγράφισα και πασχαλίτσες πριν να βάψω τα αυγά μου..

IMG 20240425 161355

Τα έβαλα στο καλαθάκι να τα πάω στη μαμά μου!!

IMG 20240425 155946

 

Σπάμε τη σιωπή…. 6η Μαρτίου Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού

CamScanner 2024 03 11 10.53ΑΦΙΣΑ 2

Το νηπιαγωγείο μας  συμμετείχε με χαρά και συγκίνηση  στην πανελλήνια δράση του Δ.Σ.Σ.Δ για την ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024.

Η δράση με  τίτλο «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό», είχε ως σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας τόσο στο σχολείο όσο και σε άλλα κοινωνικά/θεσμικά πλαίσια όπως είναι η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.

Τα νήπια κρατούσαν μωβ μπαλόνια και μάσκες διπλής όψης (χαρούμενη- θυμωμένη).

Η μετάβασή μας έγινε κρατώντας το μπαλόνι και τη θυμωμένη όψη τη μάσκας.Στις 11.00 π.μ. το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών που ήχησε στην κεντρική πλατεία της πόλης του Αγρινίου συμβόλισε το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία.

Οι μάσκες μας γύρισαν στη χαρούμενη όψη και ενώσαμε  τις φωνές όλοι/ες μαζί τραγουδώντας: “ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ “

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την ευγενική τους παρουσία, συνεργασία και στήριξη :

  • Το Δήμο Αγρινίου για την ηχητική κάλυψη της εκδήλωσης και την εκτύπωση της αφίσας της δράσης
  • Τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού κο Χρήστο Ζαρκαβέλη
  • Τη σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60 κα Χαρούλα Κουζέλη

Για την εθελοντική τους συμμετοχή ευχαριστούμε :

  • Το PhotopolisAgrinio Photo Festival για την βιντεοκάλυψη της δράσης
  • Τον κο Καλτσά Παναγιώτη για την παραχώρηση του Drone
  • Τη φωτογραφική ομάδα Art8 του Καλλιτεχνικού εργαστηρίου, τον κο Τσολκα Κων/νο και τις κυρίες Λίτινα Ελένη και Δημητριάνου Αλέκα.

Τους γονείς όλων των παιδιών των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων:

  • 1οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 5οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 14οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 16οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 18οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 23οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 2o Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου
  • Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»
  • Νηπιαγωγείο Δοκιμίου
  • Νηπιαγωγείο Καστρακίου

          Φωτογραφίες Παιδιών

IMG 393a5a3b1fe06486e5396a80fbfe26b4 V     IMG 86aa30b627223b9e7095e418a45f21ec V   e82a5615 4b79 464c b576 f38203148143

DSC 0680    2024 03 06 0312 1

Η παρουσία της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ 60 Αιτωλοακαρνανίας κ. Κουζέλη Χαρούλα

DSC 0714

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι Εκπαιδευτικοί των Νηπιαγωγείων που χάρη στην συνεργασία τους οργανώθηκε και επιτεύχθηκε αυτή η υπέροχη δράση

daskales

 

 

 

 

 

 

 

ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο:

https://www.agrinionews.gr/spao-ti-siopi-enonoyme-tis-fones-tis-vias-mathites-nipia-agrinio-esteilan-minyma-enantia-scholiko-ekfovismo/

https://www.agriniopress.gr/drasi-gia-ton-scholiko-ekfovismo-sto-agrinio-spao-ti-siopi-enonoyme-tis-fones-kata-tis-vias-foto-video/

https://acheloostvnews.gr/drasi-nipiagogeion-gia-tin-panellinia-imera-kata-tis-scholikis-vias-kai-tou-ekfovismou/

https://sinidisi.gr/agrinio-ichiro-minyma-enantia-sto-scholiko-ekfovismo-espasan-mpalonia-gia-na-spasei-i-siopi/

«Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό»

μπαλονι3

Δεκάδες νήπια με μπαλόνια στα χέρια θα γεμίσουν την κεντρική πλατεία στο Αγρίνιο,  το πρωί της Τετάρτης 6 Μαρτίου 2023, καθώς θα πάρουν μέρος σε μια πρωτότυπη συμβολική δράση ενάντια στη βία και το σχολικό εκφοβισμό που θα υλοποιηθεί ταυτόχρονα σε ολόκληρη τη χώρα. Συγκεκριμένα στα πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών,  των μελών της σχολικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα, ενάντια στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό, Νηπιαγωγεία του Δήμου Αγρινίου συμμετέχουν δυναμικά στη δράση που διοργανώνεται πανελληνίως από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Η δράση έχει  πανελλήνιο χαρακτήρα και συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 και ώρα 11:00 π.μ: «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό» στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία και το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές όλοι/ες μαζί.

Στόχοι της δράσης είναι οι μαθητές/τριες:

-να ορίζουν τη βία και τον εκφοβισμό

-να αναγνωρίζουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού και τις μορφές τους

-να κατανοούν τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού

-να αναφέρουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού

-να αξιολογούν θετικά το σπάσιμο της σιωπής σε φαινόμενα βίας και    εκφοβισμού

-να χρησιμοποιούν ειρηνικές πρακτικές επίλυσης των συγκρούσεων

Συμμετέχοντα νηπιαγωγεία:

1ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

5ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

14ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

16ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

18ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

2ο Νηπιαγωγείο Αγ. Κων/νου

Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»

Νηπιαγωγείο Δοκιμίου

Νηπιαγωγείο Καστρακίου

Νηπιαγωγείο Στράτου

Ο σχεδιασμός της δράσης μας αναφέρθηκε στα τοπικά ΜΜΕ: Νηπιάκια του Αγρινίου μαζεύονται στην κεντρική πλατεία για δράση κατά της βίας

Χριστουγεννιάτικη δράση

Το νηπιαγωγείο μας σε συνεργασία με το Νηπιαγωγείο  Καστρακίου & το 18ο νηπιαγωγείο Αγρινίου συμμετείχε με χαρά και δημιουργικότητα στις εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου “Παραμύθι από ζάχαρη”. Ζωγραφίσαμε σε ξύλο “χιονανθρώπους” και την Τρίτη 12 Δεκεμβρίου 2023   τους  τοποθετήσαμε  στην είσοδο της παιδικής χαράς  του  Παπαστρατείου Πάρκου. Μέσα από κοινές εθελοντικές δράσεις τα συνεργαζόμενα Νηπιαγωγεία  αποβλέπουμε στην προαγωγή συναισθημάτων προσφοράς και αλληλεγγύης για το συλλογικό καλό. Ευχόμαστε σε όλους καλές γιορτές!!

εικόνα Viber 2023 12 07 17 53 01 512  IMG 20231207 122646IMG 20231211 132854IMG 20231211 133015εικόνα Viber 2023 12 12 15 00 47 304

IMG 20231212 104022

Η δράση μας φιλοξενήθηκε σε τοπικά μέσα ενημέρωσης:

«Ενεργώ κι εγώ στην πόλη που ζω»

Τα παιδιά τριών νηπιαγωγείων στόλισαν την παιδική χαρά του Πάρκου Αγρινίου

Αγρίνιο: Ξύλινες κατασκευές από παιδιά και εκπαιδευτικούς νηπιαγωγείων στο πάρκο

Νηπιαγωγεία στόλισαν σημεία του Αγρινίου

Χριστουγεννιάτικη δωρεά γονέων

Ο Σύλλογος Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου μας σε συνεργασία με τον Σύλλογο Γονέων και Κηδεμόνων του Νηπιαγωγείου Καστρακίου, υποστηρίζοντας τη δράση υιοθεσίας του νηπιαγωγείου Προαστίου Καρδίτσας, ανέλαβαν την πρωτοβουλία να αγοράσουν και να στείλουν στο συγκεκριμένο Νηπιαγωγείο υλικά γραφείου (πλαστικοποιητή, πιστολιού σιλικόνης κ.α ) .  Τα δώρα των  γονέων  μεταφέρθηκαν και παραδόθηκαν στο Νηπιαγωγείο Προαστίου από την  Ακτίνα Εθελοντισμού του Δήμου Αγρινίου.

Ευχαριστούμε θερμά τους γονείς και των δυο Νηπιαγωγείων καθώς και την Ακτίνα Εθελοντισμού για την ευαισθητοποίηση τους .

393117264 1564039657674743 8106178869216641076 n 768x1024 1    403612203 352656664080700 6232235352781672110 n 768x1024 1

Τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας δημιούργησαν μια κάρτα με ευχές για να συνοδέψει τα δώρα των γονέων.

IMG 20231201 155729             IMG 20231201 155538

Ευχαριστήριο μήνυμα από Νηπιαγωγείο Προαστίου Καρδίτσας

Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου Προαστίου Καρδίτσας και η νηπιαγωγός Ακριβού Μαρία μας ευχαρίστησαν για τα πράγματα που παρέλαβαν στέλνοντάς μας ζωγραφιές και μηνύματα.

Προάστιο Καρδίτσας 1          Προαστιο Καρδιτσας 2

Παραλάβαμε δε στην αλληλογραφία του σχολείου ένα ευχαριστήριο μήνυμα.:

« Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα… Στη Νηπιαγωγό του 1ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου κα Καλφούντζου Ρούλα, στις Νηπιαγωγούς του Ν/Γ Καστρακίου, στις Νηπιαγωγούς του 18 ου Ν/Γ που έδειξαν τέτοια ευαισθησία και κινητοποίησαν την προσπάθεια της δωρεάς. Στα παιδιά, στους γονείς κ στα άλλα σχολεία του Νομού. Η βοήθεια σας μας ήταν πολύτιμη. Σας αγαπάμε πολύ κ να ξέρετε ότι έχετε αποκτήσει πολλούς κ καλούς φίλους στην Καρδίτσα. ❤️»

Ευχόμαστε μια χαρούμενη Σχολική χρονιά στους νέους φίλους μας!!

 

ΓΙΝΕ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

γινε αναδοχος σχολειου

Το 1ο νηπιαγωγείο Αγρινίου  σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Καστρακίου  και το 18ο νηπιαγωγείο Αγρινίου  συμμετέχουν ενεργά στη δράση υιοθεσίας ενός νηπιαγωγείου της Θεσσαλίας που υπέστη φθορές και σημαντικές ζημιές από τις τελευταίες πλημμύρες που έπληξαν την περιοχή.

Εμπνευστής και συντονιστής της δράσης “Γίνε ανάδοχος σχολείου ” υπήρξε η συνάδελφος Μαρίνα Ζαχαρία , η οποία ανέλαβε την οργάνωση και το συντονισμό των ανάδοχων σχολείων. Περισσότερες πληροφορίες : Περί Νηπιαγωγών

Η δράση αυτή έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των γονέων απέναντι σε προβλήματα συνανθρώπων μας, την καλλιέργεια της εν συναίσθησης, την ανάπτυξη αισθήματος αλληλεγγύης και προσφοράς.

Η υιοθεσία που αναλάβαμε αφορά στο νηπιαγωγείο Προαστίου Καρδίτσας που υπέστη σοβαρές ζημιές από τις πλημμύρες και συγκεντρώνουμε γραφική ύλη, βιβλία, παζλ και παιχνίδια για παιδιά Νηπιαγωγείου.

Όταν συγκεντρωθεί  το υλικό θα σταλεί άμεσα στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο και η χαρά που θα προσφέρουμε θα είναι μεγάλη.

Ευχαριστούμε τους γονείς και κηδεμόνες που είναι σύμμαχοί μας σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Με εκτίμηση

Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου

Καλφούντζου Σπυριδούλα

«Ατομική Υγιεινή – Πρόληψη εποχικών ιώσεων»

Από την πραγματοποίηση της ενημερωτικής δράσης για τα παιδιά του Νηπιαγωγείου μας, με θέμα:

                       «Ατομική Υγιεινή – Πρόληψη εποχικών ιώσεων» από 1η, 3η ΤΟ.Μ.Υ. και Κ.Υ. Αγρινίου.

 

1. IMG 20230519 021248