EU CODE WEEK 2024 – ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΜΕ ΤΟ BEEBOT: “ΠΕΣ ΒΡΕΣ”

Η συμμετοχή του σχολείου μας στην Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Κώδικα πραγματοποιήθηκε με το Παιχνίδι “Πες-Βρες” με το ρομποτάκι/μελισσάκι beebot. Πιο αναλυτικά, πρόκειται για ένα επιτραπέζιο παιχνίδι, όπου οι παίκτες θα πρέπει να αναγνωρίσουν λέξεις που ξεκινούν από συγκεκριμένο γράμμα και να προγραμματίσουν το beebot να οδηγηθεί στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Είναι μια δραστηριότητα που συνδυάζει τη φωνολογική ενημερότητα και τον προγραμματισμό και απευθύνεται σε νήπια που τώρα μαθαίνουν να αναγνωρίζουν το αρχικό τους γράμμα και να προγραμματίζουν το beebot. Η πίστα του Beebot είναι ένα επιδαπέδιο πλέγμα, το οποίο απεικονίζει αντικείμενα που ξεκινούν από τα 24 γράμματα της αλφαβήτας.

Ο παίκτης επιλέγει μια κάρτα αποστολής, η οποία τον καλεί να αναγνωρίσει ανάμεσα σε δύο αντικείμενα, ποιο ξεκινά από ένα συγκεκριμένο γράμμα. Μόλις ο παίκτης βρει το αντικείμενο, προγραμματίζει το ρομπότ να οδηγηθεί στο αντίστοιχο τετράγωνο.

Οι μαθητές μας ανταποκρίθηκαν στο παιχνίδι με μεγάλο ενθουσιασμό και διάθεση να παίξουν, να μάθουν και να διασκεδάσουν με το ρομποτάκι/μελισσούλα. Κάθε φορά που έφταναν στο σωστό τετράγωνο με επιτυχία, η χαρά τους ήταν πολύ μεγάλη!!!

εικόνα Viber 2024 10 19 15 45 38 358

Η ΕΚΔΡΟΜΗ ΜΑΣ ΣΤΟ ΑΓΓΕΛΟΚΑΣΤΡΟ

Τον μήνα Οκτώβριο το σχολείο μας πραγματοποίησε την πρώτη του εκδρομή με λεωφορείο στο Αγγελόκαστρο. Η πρώτη μας στάση ήταν στην Ιερά Μονή Παντοκράτορος, όπου μας υποδέχτηκαν οι μοναχές της Μονής, μας ξενάγησαν και με πολλή αγάπη μίλησαν στους μικρούς μας μαθητές για την καλοσύνη και τις αρετές που θα πρέπει να καλλιεργήσουν. Στη συνέχεια οι μοναχές πρόσφεραν όμορφα κεράσματα στα παιδιά του σχολείου μας και μας ξεπροβόδισαν με ευχές για να συνεχίσουμε την εκδρομή μας. Στη δεύτερη στάση μας, στο Μουσείο Ιστορίας της Εκπαίδευσης μας περίμενε ο κύριος Θεόδωρος Τσιλίκας, ο οποίος μας ξενάγησε στο χώρο του Μουσείου και μας μετέφερε στο σχολείο του παρελθόντος με όλες του τις ομορφιές. Τέλος, επισκεφθήκαμε το Νηπιαγωγείο του Αγγελοκάστρου, όπου μας περίμενε η νηπιαγωγός κυρία Γεωργία Καπελλάκη μαζί με τα νηπιάκια της. Τα παιδιά έγιναν μια ομάδα, έφαγαν, έπαιξαν και πέρασαν ένα όμορφο πρωινό μαζί!!!

Θερμές ευχαριστίες στις μοναχές της Ιεράς Μονής Παντοκράτορος, στον κύριο Θεόδωρο Τσιλίκα και στην κυρία Γεωργία Καπελλάκη για την υποδοχή και την ξενάγηση!!!!

1729394390544 1729394390549 1729394390554 1729394440585 17293944405931729394390540 1729394440604 1729394440613 1729394440624