ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ
Στο Νηπιαγωγείο μας και φέτος τιμήσαμε με περηφάνεια την εξέγερση της 17ης Νοεμβρίου του 1973.
Οι μικροί μαθητές μας γνώρισαν τί συνέβη τότε, πώς τα μεγάλα Παιδιά ,οι φοιτητές, κατάφεραν με οργάνωση , αγώνα, και βέβαια θυσία ,να ανοίξουν το δρόμο για την Ελευθερία.
Και βέβαια, πώς πιό απλά να έρθουν να έρθουν σε επαφή με όλες αυτές τις έννοιες που περικλείονται στην εξήγηση των γεγονότων στο Πολυτεχνείου παρά με την αγαπημένη όλων Ντενεκεδούπολη.(Πατήστε πάνω για να απολαύσετε την Ντενεκεδούπολη)
Πηγή:youtube Τα παιδιά αποτύπωσαν στο χαρτί ότι τους έκανε εντύπωση και έγραψαν το όνομα του αγαπημένου τους ήρωα.
Παρακολoύθησαν βιντεάκια από το youtube σχετικά με το Πολυτεχνείο, όπως….
Πηγή:youtube Οι μαθητές ζωγράφισαν τα σύμβολα του αγώνα των φοιτητών, τα γαρύφαλλα, και έγραψαν σε πλακάτ το σύνθημά τους
ΨΩΜΊ -ΠΑΙΔΕΊΑ -ΕΛΕΥΘΕΡΙΆ!!!
Και βέβαια, ”παίξαμε” το Πολυτεχνείο με μεγάλο ενθουσιασμό!!!
Διαβάσαμε και άλλες ιστορίες, όπως το Δάσος, η Κυρά Δημοκρατία…
Ακούσαμε τραγούδια, συνθήματα της εποχής!
Οι μαθητές παρακολούθησαν με ενθουσιασμό το κουκλοθέατρο που με πολύ μεράκι ετοίμασαν οι νηπιαγωγοί και αφορούσε τι άλλο;
Την αγαπημένη Ντενεκεδούπολη!!!





































