ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΑΣ ΗΤΑΝ ΜΑΓΙΚΑ! ΜΕ ΥΠΕΡΟΧΕΣ ΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΗΣ “ΑΝΑΣΣΑΣ ΤΟΥ ΠΑΓΟΥ”

Ο Δεκέμβριος στο σχολείο μας ήταν αφιερωμένος στην αγαπημένη γιορτή των παιδιών, τα Χριστούγεννα. Μέσα από πολλές δραστηριότητες οι μαθητές γνώρισαν την ιστορία της Γέννησης του Χριστού, ήρθαν σε επαφή με τα έθιμα του τόπου μας και είχαν την ευκαιρία να εκφράσουν το θεατρικό τους ταλέντο μέσα από τη συμμετοχή τους στην θεατρική απόδοση του χριστουγεννιάτικου παραμυθιού της συγγραφέως Αριάδνης Δάντε, με τίτλο “Η Ανάσσα του Πάγου”.

Με λίγα λόγια, φέτος η συγγραφέας Αριάδνη Δάντε εμπιστεύτηκε στα χέρια των εκπαιδευτικών του σχολείου μας το διασκευασμένο έργο της “Η Ανάσσα των Χριστουγέννων”, ώστε οι μαθητές να το αποδώσουν θεατρικά και να το παρουσιάσουν στις εκδηλώσεις του Δήμου Αγρινίου για τα Χριστούγεννα “Παραμύθι από Ζάχαρη”. Στην εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2024 στην αίθουσα εκδηλώσεων της Παλαιάς Λαχαναγοράς Αγρινίου επίσημη καλεσμένη και εμψυχώτρια των μαθητών ήταν η συγγραφέας Αριάδνη Δάντε. Η συγγραφέας μίλησε για το έργο της, το οποίο φέτος συμπληρώνει 10 χρόνια από την έκδοσή του καθώς και τη σημασία της φαντασίας στη ζωή των παιδιών.

Οι μαθητές του σχολείου μας ενσάρκωσαν τους ήρωες της ιστορίας σαν άλλοι μικροί ηθοποιοί, με ταλέντο, χαρά και άκρατο ενθουσιασμό. Οι γονείς, οι εκπαιδευτικοί και όλοι οι παρευρισκόμενοι καταχειροκρότησαν την υπέροχη προσπάθεια των μαθητών.

Παρακάτω επισυνάπτονται φωτογραφίες από την χριστουγεννιάτικη γιορτή καθώς και από τις κατασκευές που δόθηκαν στους μαθητές του σχολείου φέτος τα Χριστούγεννα.

Καλές Γιορτές !!!

1735927212262 1735927212267 1735927212271 1735927212276 1735927848791 1735927848794 1735927848796 1735927848799 1735927848804 1735927848806 1735927848809 1735927848813

ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΟ ΕΛΑΙΟΤΡΙΒΕΙΟ

Με αφορμή την διδακτική ενότητα με θέμα την ελιά που δουλέψαμε στο σχολείο μας κατά το μήνα Νοέμβριο, πραγματοποιήσαμε μια εκπαιδευτική επίσκεψη σε ελαιοτριβείο της περιοχής μας, με σκοπό οι μαθητές να βιώσουν από κοντά τα στάδια επεξεργασίας της ελιάς και την διαδικασία παραγωγής του λαδιού. Στο χώρο του ελαιοτριβείου μας υποδέχθηκαν οι υπεύθυνοι, οι οποίοι με μεγάλη προθυμία ξενάγησαν τους μαθητές στον εξοπλισμό που απαιτείται για να επεξεργαστεί η ελιά. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να δουν το λάδι να παράγεται και να αποθηκεύεται. Στο τέλος της επίσκεψης οι μαθητές έθεσαν ερωτήματα σχετικά με την παραγωγή του λαδιού και έλαβαν και κέρασμα από τους φιλόξενους υπεύθυνους του ελαιοτριβείου.

Θερμές ευχαριστίες στο Ελαιοτριβείο του κυρίου Ντζούρβα Λουκά στην Περιοχή Αβόρανη και σε όλο το προσωπικό για τη ζεστή τους φιλοξενία και την όμορφη ξενάγηση που μας πρόσφεραν!

1735925088160 1735925088164 1735925088167 1735925088170 173592508817317359250881571735925088154