Ευχαριστήριο μήνυμα από Νηπιαγωγείο Προαστίου Καρδίτσας
Οι μαθητές/τριες του νηπιαγωγείου Προαστίου Καρδίτσας και η νηπιαγωγός Ακριβού Μαρία μας ευχαρίστησαν για τα πράγματα που παρέλαβαν στέλνοντάς μας ζωγραφιές και μηνύματα.
Παραλάβαμε δε στην αλληλογραφία του σχολείου ένα ευχαριστήριο μήνυμα.:
« Σας ευχαριστούμε πολύ για όλα… Στη Νηπιαγωγό του 1ου Νηπιαγωγείου Αγρινίου κα Καλφούντζου Ρούλα, στις Νηπιαγωγούς του Ν/Γ Καστρακίου, στις Νηπιαγωγούς του 18 ου Ν/Γ που έδειξαν τέτοια ευαισθησία και κινητοποίησαν την προσπάθεια της δωρεάς. Στα παιδιά, στους γονείς κ στα άλλα σχολεία του Νομού. Η βοήθεια σας μας ήταν πολύτιμη. Σας αγαπάμε πολύ κ να ξέρετε ότι έχετε αποκτήσει πολλούς κ καλούς φίλους στην Καρδίτσα. ❤️»
Ευχόμαστε μια χαρούμενη Σχολική χρονιά στους νέους φίλους μας!!









