Η ΕΠΕΤΕΙΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Η επέτειος του Πολυτεχνείου – 17 Νοέμβρη εορτάστηκε στο σχολείο μας με τους μαθητές να έχουν την ευκαιρία να μάθουν για τα γεγονότα που συνέβησαν στο Πολυτεχνείο, να συζητήσουν για τα θετικά της δημοκρατίας και τα αρνητικά της δικτατορίας και να βροντοφωνάξουν υπέρ της ειρήνης. Μέσα από ζωγραφική, κατασκευές, μουσική, τραγούδι και ηχητικά ντοκουμέντα της εποχής, οι μικροί μαθητές έγιναν μια δυνατή φωνή με σύνθημα “Ψωμί, Παιδεία, Ελευθέρια”. Την Παρασκευή 15 Νοεμβρίου ο εορτασμός για την επέτειο του Πολυτεχνείου κορυφώθηκε με την σχολική μας εορτή, όπου τα νήπια παρακολούθησαν την Ντενεκεδούπολη σε κουκλοθέατρο, τραγούδησαν για το Πολυτεχνείο και έφτιαξαν γαρύφαλλα για να τα ακουμπήσουν στην σιδερένια πόρτα του Πολυτεχνείου, αποδίδοντας φόρο τιμής σε όλους εκείνους τους ηρωικούς φοιτητές που θυσίασαν τη ζωή τους για να είμαστε σήμερα ελεύθεροι.

1731694038770 1731694038779 1731694038791 1731694038801 1731694076611 1731694076616 1731694076620 1731694076624

ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΘΕΑΤΡΙΚΗΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ “ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΠΙΝΟΚΙΟ”

Την Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024 οι μαθητές του σχολείου μας παρακολούθησαν την Θεατρική παράσταση “Οι περιπέτειες του Πινόκιο” στο ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Αγρινίου. Η κλασική και αγαπημένη ιστορία του Πινόκιο που διαβάζουν οι μαθητές στα παραμύθια, ζωντάνεψε μπροστά στα μάτια τους με χρώματα , μουσικές και υπέροχες ερμηνείες από τους ηθοποιούς, περνώντας με χιούμορ και συναίσθημα τα διαχρονικά του μηνύματα.

1731310605882 1731310605892 1731310605903 1731310605914 1731310726127 17313107537741731310726122

Η 28η ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ ΣΤΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΜΑΣ

Θέλοντας να τιμήσουμε την εθνική επέτειο του ΟΧΙ στο σχολείο μας αφιερώσαμε χρόνο με τους μαθητές σε κατασκευές, τραγούδια, κουκλοθέατρο, παραμύθια, αναπαράσταση της παρέλασης και δημιουργική συζήτηση, ώστε να νιώσουν τα παιδιά το αίσθημα της εθνικής υπερηφάνιας και να πουν το δικό τους ευχαριστώ σε όσους θυσιάστηκαν με ηρωισμό για να είμαστε σήμερα όλοι ελεύθεροι. Επιπλέον, οι μαθητές ασχολήθηκαν και με μια κατασκευή με την προσωπογραφία του Αγίου Δημητρίου λόγω της εορτής της ενορίας του σχολείου μας.

Σύνθημα δυνατό ακούστηκε δυνατά από την φωνή των μαθητών μας: “Ζήτω η Ελλάδα” , “Ζήτω η Ελευθερία”!!!

1730396163934 1730396163936 1730396163941 1730396163944173039616393117303961639271730396163948