Σπάμε τη σιωπή…. 6η Μαρτίου Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού

CamScanner 2024 03 11 10.53ΑΦΙΣΑ 2

Το νηπιαγωγείο μας  συμμετείχε με χαρά και συγκίνηση  στην πανελλήνια δράση του Δ.Σ.Σ.Δ για την ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024.

Η δράση με  τίτλο «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό», είχε ως σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας τόσο στο σχολείο όσο και σε άλλα κοινωνικά/θεσμικά πλαίσια όπως είναι η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.

Τα νήπια κρατούσαν μωβ μπαλόνια και μάσκες διπλής όψης (χαρούμενη- θυμωμένη).

Η μετάβασή μας έγινε κρατώντας το μπαλόνι και τη θυμωμένη όψη τη μάσκας.Στις 11.00 π.μ. το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών που ήχησε στην κεντρική πλατεία της πόλης του Αγρινίου συμβόλισε το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία.

Οι μάσκες μας γύρισαν στη χαρούμενη όψη και ενώσαμε  τις φωνές όλοι/ες μαζί τραγουδώντας: “ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ “

Ευχαριστούμε από καρδιάς για την ευγενική τους παρουσία, συνεργασία και στήριξη :

  • Το Δήμο Αγρινίου για την ηχητική κάλυψη της εκδήλωσης και την εκτύπωση της αφίσας της δράσης
  • Τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού κο Χρήστο Ζαρκαβέλη
  • Τη σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60 κα Χαρούλα Κουζέλη

Για την εθελοντική τους συμμετοχή ευχαριστούμε :

  • Το PhotopolisAgrinio Photo Festival για την βιντεοκάλυψη της δράσης
  • Τον κο Καλτσά Παναγιώτη για την παραχώρηση του Drone
  • Τη φωτογραφική ομάδα Art8 του Καλλιτεχνικού εργαστηρίου, τον κο Τσολκα Κων/νο και τις κυρίες Λίτινα Ελένη και Δημητριάνου Αλέκα.

Τους γονείς όλων των παιδιών των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων:

  • 1οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 5οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 14οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 16οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 18οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 23οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
  • 2o Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου
  • Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»
  • Νηπιαγωγείο Δοκιμίου
  • Νηπιαγωγείο Καστρακίου

          Φωτογραφίες Παιδιών

IMG 393a5a3b1fe06486e5396a80fbfe26b4 V     IMG 86aa30b627223b9e7095e418a45f21ec V   e82a5615 4b79 464c b576 f38203148143

DSC 0680    2024 03 06 0312 1

Η παρουσία της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ 60 Αιτωλοακαρνανίας κ. Κουζέλη Χαρούλα

DSC 0714

 

 

 

 

 

 

 

 

Οι Εκπαιδευτικοί των Νηπιαγωγείων που χάρη στην συνεργασία τους οργανώθηκε και επιτεύχθηκε αυτή η υπέροχη δράση

daskales

 

 

 

 

 

 

 

ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ

Δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο:

https://www.agrinionews.gr/spao-ti-siopi-enonoyme-tis-fones-tis-vias-mathites-nipia-agrinio-esteilan-minyma-enantia-scholiko-ekfovismo/

https://www.agriniopress.gr/drasi-gia-ton-scholiko-ekfovismo-sto-agrinio-spao-ti-siopi-enonoyme-tis-fones-kata-tis-vias-foto-video/

https://acheloostvnews.gr/drasi-nipiagogeion-gia-tin-panellinia-imera-kata-tis-scholikis-vias-kai-tou-ekfovismou/

https://sinidisi.gr/agrinio-ichiro-minyma-enantia-sto-scholiko-ekfovismo-espasan-mpalonia-gia-na-spasei-i-siopi/

«Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό»

μπαλονι3

Δεκάδες νήπια με μπαλόνια στα χέρια θα γεμίσουν την κεντρική πλατεία στο Αγρίνιο,  το πρωί της Τετάρτης 6 Μαρτίου 2023, καθώς θα πάρουν μέρος σε μια πρωτότυπη συμβολική δράση ενάντια στη βία και το σχολικό εκφοβισμό που θα υλοποιηθεί ταυτόχρονα σε ολόκληρη τη χώρα. Συγκεκριμένα στα πλαίσιο της ευαισθητοποίησης των μαθητών και μαθητριών,  των μελών της σχολικής κοινότητας και της κοινωνίας γενικότερα, ενάντια στη βία και στον σχολικό εκφοβισμό, Νηπιαγωγεία του Δήμου Αγρινίου συμμετέχουν δυναμικά στη δράση που διοργανώνεται πανελληνίως από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων και υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας. Η δράση έχει  πανελλήνιο χαρακτήρα και συμμετέχουν σχολεία από όλη την Ελλάδα.

Την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024 και ώρα 11:00 π.μ: «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό» στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου. Το σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία και το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών συμβολίζει ότι ενώνουμε τις φωνές όλοι/ες μαζί.

Στόχοι της δράσης είναι οι μαθητές/τριες:

-να ορίζουν τη βία και τον εκφοβισμό

-να αναγνωρίζουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού και τις μορφές τους

-να κατανοούν τα συναισθήματα της βίας και του εκφοβισμού

-να αναφέρουν φαινόμενα βίας και εκφοβισμού

-να αξιολογούν θετικά το σπάσιμο της σιωπής σε φαινόμενα βίας και    εκφοβισμού

-να χρησιμοποιούν ειρηνικές πρακτικές επίλυσης των συγκρούσεων

Συμμετέχοντα νηπιαγωγεία:

1ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

5ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

14ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

16ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

18ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

23ο Νηπιαγωγείο Αγρινίου

2ο Νηπιαγωγείο Αγ. Κων/νου

Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»

Νηπιαγωγείο Δοκιμίου

Νηπιαγωγείο Καστρακίου

Νηπιαγωγείο Στράτου

Ο σχεδιασμός της δράσης μας αναφέρθηκε στα τοπικά ΜΜΕ: Νηπιάκια του Αγρινίου μαζεύονται στην κεντρική πλατεία για δράση κατά της βίας