Σπάμε τη σιωπή…. 6η Μαρτίου Πανελλήνια ημέρα κατά της σχολικής βίας και του σχολικού εκφοβισμού
Το νηπιαγωγείο μας συμμετείχε με χαρά και συγκίνηση στην πανελλήνια δράση του Δ.Σ.Σ.Δ για την ημέρα κατά της Σχολικής Βίας και Εκφοβισμού υπό την αιγίδα του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων & Αθλητισμού στην κεντρική πλατεία του Αγρινίου την Τετάρτη 6 Μαρτίου 2024.
Η δράση με τίτλο «Σπάμε τη Σιωπή, Ενώνουμε τις Φωνές μας Ενάντια στη Βία και στον Εκφοβισμό», είχε ως σκοπό την ευαισθητοποίηση των μαθητών/τριών και της ευρύτερης κοινωνίας κατά της βίας τόσο στο σχολείο όσο και σε άλλα κοινωνικά/θεσμικά πλαίσια όπως είναι η οικογένεια, η εργασία, ο αθλητισμός, κ.λπ.
Τα νήπια κρατούσαν μωβ μπαλόνια και μάσκες διπλής όψης (χαρούμενη- θυμωμένη).
Η μετάβασή μας έγινε κρατώντας το μπαλόνι και τη θυμωμένη όψη τη μάσκας.Στις 11.00 π.μ. το ταυτόχρονο σπάσιμο των μπαλονιών που ήχησε στην κεντρική πλατεία της πόλης του Αγρινίου συμβόλισε το σπάσιμο της σιωπής ενάντια στη βία.
Οι μάσκες μας γύρισαν στη χαρούμενη όψη και ενώσαμε τις φωνές όλοι/ες μαζί τραγουδώντας: “ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΓΑΠΗ “
Ευχαριστούμε από καρδιάς για την ευγενική τους παρουσία, συνεργασία και στήριξη :
- Το Δήμο Αγρινίου για την ηχητική κάλυψη της εκδήλωσης και την εκτύπωση της αφίσας της δράσης
- Τον Αντιδήμαρχο Παιδείας και Αθλητισμού κο Χρήστο Ζαρκαβέλη
- Τη σύμβουλο Εκπαίδευσης ΠΕ 60 κα Χαρούλα Κουζέλη
Για την εθελοντική τους συμμετοχή ευχαριστούμε :
- Το PhotopolisAgrinio Photo Festival για την βιντεοκάλυψη της δράσης
- Τον κο Καλτσά Παναγιώτη για την παραχώρηση του Drone
- Τη φωτογραφική ομάδα Art8 του Καλλιτεχνικού εργαστηρίου, τον κο Τσολκα Κων/νο και τις κυρίες Λίτινα Ελένη και Δημητριάνου Αλέκα.
Τους γονείς όλων των παιδιών των συμμετεχόντων νηπιαγωγείων:
- 1οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 5οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 14οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 16οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 18οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 23οΝηπιαγωγείο Αγρινίου
- 2o Νηπιαγωγείο Αγίου Κωνσταντίνου
- Ειδικό Νηπιαγωγείο Αγρινίου «Μαρία Δημάδη»
- Νηπιαγωγείο Δοκιμίου
- Νηπιαγωγείο Καστρακίου
Φωτογραφίες Παιδιών
Η παρουσία της Συμβούλου Εκπαίδευσης ΠΕ 60 Αιτωλοακαρνανίας κ. Κουζέλη Χαρούλα
Οι Εκπαιδευτικοί των Νηπιαγωγείων που χάρη στην συνεργασία τους οργανώθηκε και επιτεύχθηκε αυτή η υπέροχη δράση
ΒΙΝΤΕΟ ΤΗΣ ΔΡΑΣΗΣ
Δημοσιεύσεις στον τοπικό τύπο:









