ΓΙΝΕ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

γινε αναδοχος σχολειου

Το 1ο νηπιαγωγείο Αγρινίου  σε συνεργασία με το νηπιαγωγείο Καστρακίου  και το 18ο νηπιαγωγείο Αγρινίου  συμμετέχουν ενεργά στη δράση υιοθεσίας ενός νηπιαγωγείου της Θεσσαλίας που υπέστη φθορές και σημαντικές ζημιές από τις τελευταίες πλημμύρες που έπληξαν την περιοχή.

Εμπνευστής και συντονιστής της δράσης “Γίνε ανάδοχος σχολείου ” υπήρξε η συνάδελφος Μαρίνα Ζαχαρία , η οποία ανέλαβε την οργάνωση και το συντονισμό των ανάδοχων σχολείων. Περισσότερες πληροφορίες : Περί Νηπιαγωγών

Η δράση αυτή έχει ως στόχο την ευαισθητοποίηση των μαθητών και των γονέων απέναντι σε προβλήματα συνανθρώπων μας, την καλλιέργεια της εν συναίσθησης, την ανάπτυξη αισθήματος αλληλεγγύης και προσφοράς.

Η υιοθεσία που αναλάβαμε αφορά στο νηπιαγωγείο Προαστίου Καρδίτσας που υπέστη σοβαρές ζημιές από τις πλημμύρες και συγκεντρώνουμε γραφική ύλη, βιβλία, παζλ και παιχνίδια για παιδιά Νηπιαγωγείου.

Όταν συγκεντρωθεί  το υλικό θα σταλεί άμεσα στο συγκεκριμένο νηπιαγωγείο και η χαρά που θα προσφέρουμε θα είναι μεγάλη.

Ευχαριστούμε τους γονείς και κηδεμόνες που είναι σύμμαχοί μας σε όλη αυτή την προσπάθεια.

Με εκτίμηση

Η προϊσταμένη του νηπιαγωγείου

Καλφούντζου Σπυριδούλα

Αγιασμός με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς

Ο αγιασμός μας πραγματοποιήθηκε στην αυλή του σχολείου παρουσία γονέων.

εικόνα Viber 2023 09 19 21 50 36 633

εικόνα Viber 2023 09 19 21 50 19 861 εικόνα Viber 2023 09 19 21 50 50 615 1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Το διδακτικό προσωπικό του νηπιαγωγείου ευχόμαστε καλή και δημιουργική σχολική χρονιά!