Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού: Μικροί Ενεργοί Πολίτες σε Κίνηση!
Στα πλαίσια των Δράσεων του Ενεργού Πολίτη στα δύο τμήματα του νηπιαγωγείου μας υλοποιήσαμε το Στόχο Βιώσιμης Ανάπτυξης (ΣΒΑ) 3 ″Καλή Υγεία και Ευημερία″ με τίτλο: «Ημέρα Σχολικού Αθλητισμού». Οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να συμμετάσχουν σε μια σειρά από ομαδικές και συνεργατικές αθλοπαιδιές, τόσο εντός όσο και εκτός του σχολείου.
Την Πέμπτη 25 Σεπτεμβρίου επισκεφθήκαμε τον Πολυχώρο “Μικροί Αθλητές”,
Από την προηγούμενη ημέρα οι μαθητές είχαν λάβει εκ μέρους των εκπαιδευτικών την προετοιμασία για τη συγκεκριμένη δράση ,και έτσι πρωί-πρωί ξεκινήσαμε με ενθουσιασμό!
Οι μικροί μαθητές με μεγάλη χαρά έφθασαν και ξεναγήθηκαν στο χώρο από το έμπειρο προσωπικό.
Στη συνέχεια, άκουσαν με μεγάλη προσοχή οδηγίες για τις δράσεις που θα ακολουθούσαν και μοιράστηκαν σε ομάδες.
Είχαν την ευκαιρία να ακούσουν πολύτιμες πληροφορίες για την ιστορία του Αθλητισμού, την Ολυμπιακή Ιδέα, αλλά και πληροφορίες για τα αθλήματα.
Έπειτα, ακολούθησε βέβαια…η πράξη. Επί το έργον!!!
Ύστερα από τόση κούραση τα παιδιά γευμάτισαν και χαλάρωσαν.
Η μέρα μας κύλησε με ενθουσιασμό, γέλια και πολλή ενέργεια! Η δράση αυτή ενίσχυσε την αντίληψη ότι ο αθλητισμός δεν είναι μόνο σωματική άσκηση, αλλά και ένας τρόπος ζωής που προάγει αξίες απαραίτητες για τη διαμόρφωση υπεύθυνων και ενεργών πολιτών.
Ευχαριστούμε πολύ το προσωπικό του Πολυχώρου “Μικροί αθλητές” για την φιλοξενία και το εμπεριστατωμένο εκπαιδευτικό -αθλητικό πρόγραμμα που πρόσφεραν στους μαθητές.
Στην αυλή του Νηπιαγωγείου μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά ανακάλυψαν τη χαρά της κίνησης και τη σημασία της φυσικής δραστηριότητας για την υγεία, καλλιέργησαν το ομαδικό πνεύμα και τη συνεργασία, μαθαίνοντας να λειτουργούν ως ομάδα για την επίτευξη ενός κοινού στόχου, έμαθαν για το “ευ αγωνίζεσθαι” (fair play), τον αλληλοσεβασμό και την αποδοχή της διαφορετικότητας, βασικές αρχές της ενεργού πολιτειότητας.















