Καλό Πάσχα !!! Πλάθω πλάθω κουλουράκια με τα δυο μου τα χεράκια.. Και ο φούρνος θα τα ψήσει, το σχολειό μου να μυρίσει Ζωγράφισα και πασχαλίτσες πριν να βάψω τα αυγά μου.. Τα έβαλα στο καλαθάκι να τα πάω στη μαμά μου!!